kolnierzyk7 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 hej wszytskim Prosil bym Bardzo o porade Posiadm audi a4b7 2005r 1.9tdi Ostanio zauwazylem ze jak zmieniam Bieg i dodaje gazu słysze dzwiny dzwiek takie chrobotanie przez 1 ,2 sek dzieje sie to przewaznie przy 2100 2200 obrt . a dzisiaj jak jechalem okolo 60 km/h na 3 i dodalem gazu i odejmwalem to slyszalem ten chrobot caly czas a jak dam pelny gaz to nie slychac tego , i zastanawia mnie bardzo co to moze Byc ? czy to bedzie zwiozane z padnietym wtryskiem czy cos ? zaczyna mnie to irytowac ten dzwiek jak by cos sie mialo rozleciec auto ma przejechane 197 tys jestem 2 wł . pozdrawiam
ayew Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Trudno powiedzieć może być skrzynia sprawdź błędy w vag i najlepiej filmik z tego.
kolnierzyk7 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Błędów nie miałem żadnych tylko czujnik doładowania Turbiny do wymiany, ponieważ od czasu do czasu wyłączała mi się turbina i musiałem wyłaczyc zapłon zeby jechac dalej z moca , własnie nie wiem czy to będzie akurat pasowalo to tego zgrzytu czy ustapi po wymianie ? Noi podczas wizyty u elektryka słychac było dziwny dzwiek metaliczny stukajacy caly czas na wolnych obrotach i sprawdził na komuterze dawki paliwa jakie sa podawane i mówi że zle pracuje 1 wtyskiwacz na cylindrze 3 , bo czułem od czasu do czasu zadławienie pod pedalem gazu jak by paliwa brakowalo doslownie 2 sek i znikał ale coraz czesniej sie pojawiał, mówił ze to przez wtrysk i to skutanie metaliczne tez przez to , powiedział mi żebym sobie dolał do ropy Miksolu , bo może pomoc albo i nie. Będe poprostu słyszał jak silnik inaczej pracuje a wszystko przez pewnie trafne paliwo , noi miał racje pracował normalnie bez zadnego bicia metalicznego jak Zdrowy , tylko ze raz chodzi dobrze a zaraz zle ? noi co robic mam 3 usterki i nie wiadowmo czy to jest wszytsko związane przez wtrysk
POWER-KRIS Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Raczej to nie czujnik doładowania, tylko zapieczone łopatki turbo lub N75 leży. Czujnik bardzo rzadko pada.
piotrsob1 Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Sprawdź luzy wirnika turbiny, może już wirnik obciera o obudowe turbiny ?
Darek-B1 Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 I jak kolego doszedłeś skąd ten dźwięk? Ja mam tak samo od 1,5 roku jak kupiłem samochód. Sam się zastanawiałem już wiele razy jaki może być tego powód...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się