anhal65 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 dlaczego po trzech a nie odrazu czy zimny czy cieply powinien odpalac natychmiast moze ma jakies opuznienie
anhal65 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2015 ale co kreci kreci i odpala ? no tak jak mialem inne auto palilo na dotyk a ten kreci dlugo i odpala
Boosman Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 (edytowane) Zależy jak dla Ciebie to długo , może przepustnica do czyszczenia , świece , kable - albo po prostu Ci sie wydaje , niektóre auta już tak mają : ) Edytowane 29 Sierpnia 2015 przez Boosman
anhal65 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Zależy jak dla Ciebie to długo , może przepustnica do czyszczenia , świece , kable - albo po prostu Ci sie wydaje , niektóre auta już tak mają : ) sprawdze to. dzieki
Mateuszek1001 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Podłączę sie do tematu, co prawda z 1.8t ale mam podobnie, nie ważne czy zimny czy ciepły, zawsze tak samo. Musi pokręcić ze 3 sekundy po czym odpala, też wydaje mi sie że troche za długo.
anhal65 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Podłączę sie do tematu, co prawda z 1.8t ale mam podobnie, nie ważne czy zimny czy ciepły, zawsze tak samo. Musi pokręcić ze 3 sekundy po czym odpala, też wydaje mi sie że troche za długo. ostatnio mialem forda palil na dotyk moze audi tak maja
neoxpl Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Ja to juz przywyklem do tego i nie szukam przyczyny bo wszystko juz sprawdzilem oprucz parownika bo moze puszcza bąki do kolektora ale niechce mi sie tego sprawdzac.
anhal65 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Ja to juz przywyklem do tego i nie szukam przyczyny bo wszystko juz sprawdzilem oprucz parownika bo moze puszcza bąki do kolektora ale niechce mi sie tego sprawdzac. ale jak zgasisz to itak jest cisnienie w przewodzie gazowym do listwy a moze Ci chodzi o to ze gaz moze dostawac sie przez przewod podcisnienia z parownika do kolektora. to moze byc to? zapytam gazownika
neoxpl Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Tak o przewod podcisnienia mi chodzi bo tylko to mi zostalo ale niemam zamiaru wymianiac parownika z tego powodu....
anhal65 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2015 moze wystarczy sama membrana zobacze.
darko Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Tak o przewod podcisnienia mi chodzi bo tylko to mi zostalo ale niemam zamiaru wymianiac parownika z tego powodu.... wystarczy go na noc zdjąć z parownika i zaślepić czymś, a rano auto odpalić bez założonego przewodu,jeśli odpali od strzała-to masz winowajcę
neoxpl Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Wiem o tym ale niestety brak checie [emoji14] narazie audi 3tyg nie odpalana bo jezdze druga audi w dieslu jak sie przemoge to sprawdze.. Parownik regenerowalem caly niedawno lecz gdzies wyczytalem ze jesli puszcza baki przez podcisnienie to juz regeneracja nie pomoze..
anhal65 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2015 sprawdze dzieki. odpala tak samo 3sek. chyba dam sobie spokoj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się