nik23 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Ten temat był wałkowany setki razy, zawsze sie trafi ktoś kto uważa że jego auto pali więcej niż inne. Termostat sprawny? Ladnie trzyma 90? Jak szybko sie nagrzewa silnik? W jakich warunkach jezdzisz? Miasto trasa, dlugie odcinki czy kawałek i postój? Wszystko ma wpływ na spalanie
xela94 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2015 (edytowane) Ten temat był wałkowany setki razy, zawsze sie trafi ktoś kto uważa że jego auto pali więcej niż inne. Termostat sprawny? Ladnie trzyma 90? Jak szybko sie nagrzewa silnik? W jakich warunkach jezdzisz? Miasto trasa, dlugie odcinki czy kawałek i postój? Wszystko ma wpływ na spalanieTermostat sprawny. Rozgrzewa się tak jak powinien. Wskaźnik temperatury stoi na 90 jak zaczarowany ołówek. To nie jest spalanie rzędu 8-9 litrów tylko 12-13l. W jaki sposób bym nie jeździł to i tak w mieście przekracza próg 11 litrów. . Edytowane 16 Grudnia 2015 przez xela94
nik23 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Kabel i logi gdzies na forum jest jak zrobic,. Kup kabel na allegro i program z neta , to groszowe sprawy a bez tego ani rusz.ewentualnie zdjać pokrywe zaworów i ocenic zuzycie szklanek i walka, wymiana uszczelnień pod pd, luźny kruciec na wacum oklepac i klej. Przeplywomierz sprawdzic, moze tylko pokazuje za duzo powietrza ale jest wadliwy, filtr powietrza moze zapchany, zaslep egr w ostatecznosci na probe. Silnik ładnie pracuje czy buczy albo pufa. A i najwazniejsze to seria czy jakiś program od mietka ze stodoły? Edytowane 20 Grudnia 2015 przez nik23
Lukasz_200616 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) kolego sprawdź też synchronizację grupa 004 u mnie w zależności jak ustawię, jeśli na - to spalanie wzrasta jak na + to maleje, aktualnie mam 0.0CF i spalanie na postoju 0.8l/h (dawka 8mg) jak miałem na -1.1 to spalanie wynosiło 1.2l/h (dawka 11mg) miałem do wymiany pompowtryski z czego 3 zostały wymienione na próbę z oznaczeniami AQ a na 4 cylindrze został mój AN, silnik chodzi dużo lepiej i nie szarpie ale spalanie znacznie wzrosło dlatego też jutro jestem umówiony z mechanikiem na korekcję programu ale to tak z innej beczki Edytowane 27 Grudnia 2015 przez Lukasz_200616
xela94 Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Opublikowano 7 Lutego 2016 Zagadka rozwiązana! Po wymianie pompowtrysku na ostatnim cylindrze spalanie wróciło do normy.
xela94 Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Opublikowano 8 Lutego 2016 (edytowane) Kupiłem regenerowany i oddałem zepsuty. Edytowane 8 Lutego 2016 przez xela94
simsonek Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 (edytowane) Na początek przeanalizuj temperatury pokazywane przez czujnik temperatury silnika (G62), jeżeli zaniża temperaturę to może być odpowiedzialny za zwiększone spalanie. Podczas porannego odpalania silnik nie zaczyna pracy z podwyższonymi obrotami ? Zauważyłem u siebie podwyższone obroty jak temp spada poniżej 0. O czym to może świadczyć ? Edytowane 8 Lutego 2016 przez simsonek
piotrsob1 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 W minusowych temperaturach silnik uruchamia się z podwyższonymi obrotami biegu jałowego, po chwili powinny one zejść do normalnych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się