Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bardzo dużo pali


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ten temat był wałkowany setki razy, zawsze sie trafi ktoś kto uważa że jego auto pali więcej niż inne. Termostat sprawny? Ladnie trzyma 90? Jak szybko sie nagrzewa silnik? W jakich warunkach jezdzisz? Miasto trasa, dlugie odcinki czy kawałek i postój? Wszystko ma wpływ na spalanie

Opublikowano (edytowane)

Ten temat był wałkowany setki razy, zawsze sie trafi ktoś kto uważa że jego auto pali więcej niż inne. Termostat sprawny? Ladnie trzyma 90? Jak szybko sie nagrzewa silnik? W jakich warunkach jezdzisz? Miasto trasa, dlugie odcinki czy kawałek i postój? Wszystko ma wpływ na spalanie

Termostat sprawny. Rozgrzewa się tak jak powinien. Wskaźnik temperatury stoi na 90 jak zaczarowany ołówek. To nie jest spalanie rzędu 8-9 litrów tylko 12-13l. W jaki sposób bym nie jeździł to i tak w mieście przekracza próg 11 litrów. . Edytowane przez xela94
Opublikowano (edytowane)

Kabel i logi gdzies na forum jest jak zrobic,. Kup kabel na allegro i program z neta , to groszowe sprawy a bez tego ani rusz.ewentualnie zdjać pokrywe zaworów i ocenic zuzycie szklanek i walka, wymiana uszczelnień pod pd, luźny kruciec na wacum oklepac i klej. Przeplywomierz sprawdzic, moze tylko pokazuje za duzo powietrza ale jest wadliwy, filtr powietrza moze zapchany, zaslep egr w ostatecznosci na probe. Silnik ładnie pracuje czy buczy albo pufa. A i najwazniejsze to seria czy jakiś program od mietka ze stodoły?

Edytowane przez nik23
Opublikowano (edytowane)

kolego sprawdź też synchronizację grupa 004 u mnie w zależności jak ustawię, jeśli na - to spalanie wzrasta jak na + to maleje, aktualnie mam 0.0CF i spalanie na postoju 0.8l/h (dawka 8mg) jak miałem na -1.1 to spalanie wynosiło 1.2l/h (dawka 11mg) miałem do wymiany pompowtryski z czego 3 zostały wymienione na próbę z oznaczeniami AQ a na 4 cylindrze został mój AN, silnik chodzi dużo lepiej i nie szarpie ale spalanie znacznie wzrosło dlatego też jutro jestem umówiony z mechanikiem na korekcję programu ale to tak z innej beczki ;)

Edytowane przez Lukasz_200616
Opublikowano

Zagadka rozwiązana! Po wymianie pompowtrysku na ostatnim cylindrze spalanie wróciło do normy.

Opublikowano

Regenerowałeś? Czy używka?

Opublikowano (edytowane)

Kupiłem regenerowany i oddałem zepsuty.

Edytowane przez xela94
Opublikowano (edytowane)

Na początek przeanalizuj temperatury pokazywane przez czujnik temperatury silnika (G62), jeżeli zaniża temperaturę to może być odpowiedzialny za zwiększone spalanie.

Podczas porannego odpalania silnik nie zaczyna pracy z podwyższonymi obrotami ?

Zauważyłem u siebie podwyższone obroty jak temp spada poniżej 0. O czym to może świadczyć ?

Edytowane przez simsonek
Opublikowano

W minusowych temperaturach silnik uruchamia się z podwyższonymi obrotami biegu jałowego, po chwili powinny one zejść do normalnych :)

Opublikowano

Aha no to tak jest :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...