Oskar.Czaja Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Witam chciałbym załozyc gaz do auta jak w tytule, szukam dobrego gazownika ktory dobierze własciwą instalke i poprawnie ja zamontuje, przebiegi jakie robie to ok 3,5 tys. kilometrów miesiecznie wiec instalacja musi byc bardzo dobrze dobrana, dobrze załozona, tym bardziej ze auto jest po chipie na 190 koni i 310 Nm na seryjnych gratach, chip robiony u Roberta w Turbo-elicie w Kokoszkach. Bardzo prosze o podanie jakiś kontaktow do konkretnych fachowców, z góry wielkie dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 do tej mocy polecam stag qbox basic wtryski hanna niebieski parownik kme red 1 silwer do tego przwod miedz 8mm . na tym zestawie mam swoje BFB zrobione na 210 koniu i 313 nm momentu i jedzi jak szalone tlko trzeba to dobrze wystroic najlepiej na korekty w vcsd 32 kanali i 33. zestaw starcza jeszcze na zapas:) cisnienie na mieszalniku w grznicahc 1.3-1.4 zeby to dobrze jezdzilo i korekty po obrotach trzeba zrobic i bedzie chulac:) moje spala na tym zestawie od 10-16 l zalezy od nogi:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar.Czaja Opublikowano 1 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 do tej mocy polecam stag qbox basic wtryski hanna niebieski parownik kme red 1 silwer do tego przwod miedz 8mm . na tym zestawie mam swoje BFB zrobione na 210 koniu i 313 nm momentu i jedzi jak szalone tlko trzeba to dobrze wystroic najlepiej na korekty w vcsd 32 kanali i 33. zestaw starcza jeszcze na zapas:) cisnienie na mieszalniku w grznicahc 1.3-1.4 zeby to dobrze jezdzilo i korekty po obrotach trzeba zrobic i bedzie chulac:) moje spala na tym zestawie od 10-16 l zalezy od nogi:D byłem u jednego gazownika ktory zaproponował mi elpigaz ale znowu złyszałem ze stag jest zły i nie wiem komu zaufac niechciałbym jakiegos szajsu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacyk12345 Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 kolego możesz smiało brac zstaw jak kolega wyżej napisał bo jest ok tylko aby to wszystko dobrze zestroic i bedziesz mocno zadowolony. ja na swoim standardowym bfb mam wtryski baracudy, strownik stag qbox i parownik kme gold i wszytko smiga az miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Do tego motoru nic lepszego niż stag nie potrzeba. Na tym osprzecie gazu i przy dobrym strojeniu LPG można uzyskać 240-260 koni.ja juz zrobiłem 20 tys km i śmiga idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar.Czaja Opublikowano 1 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Do tego motoru nic lepszego niż stag nie potrzeba. Na tym osprzecie gazu i przy dobrym strojeniu LPG można uzyskać 240-260 koni.ja juz zrobiłem 20 tys km i śmiga idealnie. tak tylko gdzie w pomorskim moge znalezc dobrego fachowca ktory mi taki sprzet załozy i własciwie zestroi ? mogabyc okolice pomorskiego Z polecenia znajomych mechanikow mam te warsztaty : http://www.marol-gaz.pl/index.php/pl/ tutaj zaproponowali PRINS 4000tys zł http://www.autogaztechnik.pl/ tutaj 3200zł za jakas mieszana instalacje specjalnie dopasaowana do silnika. http://www.eko-pal.com.pl/kontakt.php tutaj 2900 zł za Elpigaz comfort line http://www.skatech.pl/ tutaj 3100 zł za Elpigaz exlusive line kazdy w/w gwarantował ze bedzie wszysko ok ze bedzie smigac az miło i komu tutaj ufać ? nie mam pojecia. Prosze o wasze opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur100g Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Jedź do firmy vanos gdynia,dobierze odpowiednie graty i bedzie spoko http://www.instalacjagazowa.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 k**wa jakie ceny z kosmosu normalnie ja za swoj zestaw zaplacilem 2.500 tys u nas:D zawsze regulacje mozna samemu zrobic kupuje sie vcds kabel do niego i kabel do gazu i sie reguluje:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar.Czaja Opublikowano 2 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) Jedź do firmy vanos gdynia,dobierze odpowiednie graty i bedzie spoko http://www.instalacjagazowa.com/ dzwoniłem zaproponował 3000 tys zł za instalacje ale mowił ze bedzie problem jezeli wtryski beda sie zapetlac i w tym momencie bedzie musiał zestroic instalacje tak zeby w momencie ostrego pałowania auta nastapiło przełaczenie na bp, a to nie bardzo mi odpowiada bo duzo podrozuje i nieraz na trasie trzeba depnac a jak mi sie tak na bp bedzie przełaczac to wiecej na bp jak na lpg bede jechac. http://www.autogaztechnik.pl/ w tej firmie tez mowili o tym ze ustawiaja instalacje w ten sposob ze przy 4 tys obrotów auto dosilane jest bp Edytowane 2 Września 2015 przez Oskar.Czaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobersky Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Zakładałem w Vanosie lpg do swojego. Mogę polecić ich bo jak na razie jest ok. Jedynie do czego moge sie przyczepić to do śrub, które mi wkrecili do wlewu. Pod maską porządek, gdyby nie rzucający sie w oczy czerwony reduktor nikt by nie wiedział, że tam jest zamontowane lpg U siebie mam Stag Qbox, wtryski barracuda i reduktor ACR01 czerwony. Mam 189KM i daje rade z tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 okar dobry gfazownik jak bedzie to ci zestroj tak lpg ze do odcinki bedzie jechac dobrze i nie ma mowy o jakim kolwiek przelanczaniu na benzyne podczas palowania tylko do odciecia ma isc na gazie i h*j a jak sobie gazownik nie potrafi z tym poradzic to jest gowno nie gazwonik. Moj zestaw daje sobie rade bez problemu przy 210 koniach tylko moje LPG stroił gregor10.pl i jest bajka. co do strojenia tego motoru to vcds kanal 33 i stroisz podczas jazdy mnoznik. cisnienie na reduktorze musi byc w granicach 1.3-1.4 i bedzie hulac do odciecia no i korekty po obrotach trzeba zrobic. mi jak gregor10 wystroil to auto osiagnelo 255 km/h na lpg i zadnego powrotu na benzyne nie mam wlaczonego. a wiec jezeli bedzie dobry gfazownik to sobie poradzi:)ale ceny to macie kosmiczne w swoich okolicahc:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar.Czaja Opublikowano 3 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 okar dobry gfazownik jak bedzie to ci zestroj tak lpg ze do odcinki bedzie jechac dobrze i nie ma mowy o jakim kolwiek przelanczaniu na benzyne podczas palowania tylko do odciecia ma isc na gazie i h*j a jak sobie gazownik nie potrafi z tym poradzic to jest gowno nie gazwonik. Moj zestaw daje sobie rade bez problemu przy 210 koniach tylko moje LPG stroił gregor10.pl i jest bajka. co do strojenia tego motoru to vcds kanal 33 i stroisz podczas jazdy mnoznik. cisnienie na reduktorze musi byc w granicach 1.3-1.4 i bedzie hulac do odciecia no i korekty po obrotach trzeba zrobic. mi jak gregor10 wystroil to auto osiagnelo 255 km/h na lpg i zadnego powrotu na benzyne nie mam wlaczonego. a wiec jezeli bedzie dobry gfazownik to sobie poradzi:)ale ceny to macie kosmiczne w swoich okolicahc:D Tak ceny kosmiczne sa, ale pytanie teraz gdzie znalezc takiego fachowca ktory tego dokona hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur100g Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Spróbój Moto Auto Gaz Patrycja Czonstke w Wejherowie,gość jest doradcą techniczno serwisowym w AC Stag i jest szkoleniowcem w tej firmie.Pytaj o Tomka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar.Czaja Opublikowano 3 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 okar dobry gfazownik jak bedzie to ci zestroj tak lpg ze do odcinki bedzie jechac dobrze i nie ma mowy o jakim kolwiek przelanczaniu na benzyne podczas palowania tylko do odciecia ma isc na gazie i h*j a jak sobie gazownik nie potrafi z tym poradzic to jest gowno nie gazwonik. Moj zestaw daje sobie rade bez problemu przy 210 koniach tylko moje LPG stroił gregor10.pl i jest bajka. co do strojenia tego motoru to vcds kanal 33 i stroisz podczas jazdy mnoznik. cisnienie na reduktorze musi byc w granicach 1.3-1.4 i bedzie hulac do odciecia no i korekty po obrotach trzeba zrobic. mi jak gregor10 wystroil to auto osiagnelo 255 km/h na lpg i zadnego powrotu na benzyne nie mam wlaczonego. a wiec jezeli bedzie dobry gfazownik to sobie poradzi:)ale ceny to macie kosmiczne w swoich okolicahc:D Dzwoniłem do Grzegorza ( Gregor10.pl ) i powiedział ze musi zobaczyc samochod, zbadac, przejechac sie, powiedział ze za załozenie instalacji lpg chce ok 2700, przed załozeniem gazu moze rowniez zrobic nowego moda zakładajac wtryski od bexa, wyrzucic kata, wiec mysle ze wybiore sie do niego, jezeli nie bedzie jakis wiekszych problemow to wyrobi sie w 2 dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 hehe ja polecqam uslugi grzegorza bo sa naprawde godne polecenia:) jak ci zrobi nowego moda to ci na gazie przyspieszy kat zaplonu zeby wykorzystac oktany gazu oczywiscie jezeli silnik na to pozwoli jak bedzie w dombrym stanie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Jedź do firmy vanos gdynia,dobierze odpowiednie graty i bedzie spoko http://www.instalacjagazowa.com/ dzwoniłem zaproponował 3000 tys zł za instalacje ale mowił ze bedzie problem jezeli wtryski beda sie zapetlac i w tym momencie bedzie musiał zestroic instalacje tak zeby w momencie ostrego pałowania auta nastapiło przełaczenie na bp, a to nie bardzo mi odpowiada bo duzo podrozuje i nieraz na trasie trzeba depnac a jak mi sie tak na bp bedzie przełaczac to wiecej na bp jak na lpg bede jechac. http://www.autogaztechnik.pl/ w tej firmie tez mowili o tym ze ustawiaja instalacje w ten sposob ze przy 4 tys obrotów auto dosilane jest bp Jak tak mówią to szukaj dalej. Dotrysk Pb przy wyższych obrotach to tylko dowód, że gaziarz nie radzi sobie z 1.8T... kwestia jeszcze jakie masz aktualnie czasy wtrysków po tym sofcie przy butowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 podejrzewam ze jezeli oskar ma zrobiony program bez wymiany wtryskiwaczy a podejrzewam ze tak jest i ma seryjne niebieskie wtryski benzynowe 280 to pracuja one na granicy wydajnosci. chyba ze tuner u ktorego robil program zapodal wtryski np z wersji BEX 320 cc to by bylo okej. i tak jak wyzej azure powiedzial jezeli ktos robni dotryski w 1.8 t na wysokich obrotach to sobie nie radzi z instalacja i jest d*pa nie gazownik. 1.8 turbo musi jechac na gazie do odciecia bez zajakniecia:) wiec polecaqm wizyte u gregora i problemu z gazem nie bedziesz mial:D a jak byle kto to zrobi to sie zaczna glupie problemy od skaldu mieszanki az po wypalone zawory i gniazda zaworowe ktore beda po zapadane:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar.Czaja Opublikowano 4 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 podejrzewam ze jezeli oskar ma zrobiony program bez wymiany wtryskiwaczy a podejrzewam ze tak jest i ma seryjne niebieskie wtryski benzynowe 280 to pracuja one na granicy wydajnosci. chyba ze tuner u ktorego robil program zapodal wtryski np z wersji BEX 320 cc to by bylo okej. i tak jak wyzej azure powiedzial jezeli ktos robni dotryski w 1.8 t na wysokich obrotach to sobie nie radzi z instalacja i jest d*pa nie gazownik. 1.8 turbo musi jechac na gazie do odciecia bez zajakniecia:) wiec polecaqm wizyte u gregora i problemu z gazem nie bedziesz mial:D a jak byle kto to zrobi to sie zaczna glupie problemy od skaldu mieszanki az po wypalone zawory i gniazda zaworowe ktore beda po zapadane:D tak auto jest na seryjnych gratach, nic nie było zmieniane, wtryski pozostały takie jakie były jedynie co było robione to turbina była regenerowana przed chipem. auto po regeneracji turbiny wypluło w seri 168 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 jezeli auto dobrze teraz jezdzi na benzynie i korekty sa w normi i afr jest tez okej to powinno na gazie dobrze jezdzic. a do takiejn mocy polecam hana niebieskie wtryski lpg zalozyc i bedzie hulac a co do benzynowych to polecam zmienic na te z BEXA 320 cc tylko trzeba zrobic korekte w sofcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar.Czaja Opublikowano 5 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 (edytowane) jezeli auto dobrze teraz jezdzi na benzynie i korekty sa w normi i afr jest tez okej to powinno na gazie dobrze jezdzic. a do takiejn mocy polecam hana niebieskie wtryski lpg zalozyc i bedzie hulac a co do benzynowych to polecam zmienic na te z BEXA 320 cc tylko trzeba zrobic korekte w sofcie no auto chyba nie do konca poprawnie pracuje na benzynie, czasami jest takie szarpniecie po czym auto nabiera mocy, czasami całe auto drży przy przyspieszaniu jak by miało sie rozpasc, przed chipem tego nie było Edytowane 5 Września 2015 przez Oskar.Czaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się