niebieski708 Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 Jak w temacie, mam założoną instalacje Landi Renzo Omegas do 8-cylindrówek. Co ciekawe jest tylko jeden reduktor IG1... zaczął przeciekać i sam zmieniać sie na benzynę ostatnio przy mniejszej ilości gazu w butli. Dziwne jest że tylko jeden (teoretycznie wystarczy do 200KM) IG1 to obsługuje. Ale do rzeczy, chce zmienić na coś z bardziej wydajnego. Miejsca jeat mało wiec myślę o jednym reduktorze, ale moge i dwa próbować wcisnąć jeśli okaże się to zasadne. Prosiłbym o propozycje znajacych się na temacie (najlepiej poparte praktyką) :-)
tomeklpu Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 przenosisz aku do bagaznika i na podszybiu masz miejsce na dwa reduktory, sterownik i reszte szmela dzieki temu masz pod maska porządeczek
Robero321 Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Rozważ KME Gold x2 są nie duże a i mocy każdy ma aż nadto
niebieski708 Opublikowano 3 Września 2015 Autor Opublikowano 3 Września 2015 Instalacje już mam, jedynie myślę o wymianie reduktora :-) pod maską nie ma tragedii jeśli chodzi o wygląd ;-) O goldach słyszałem wiele złego... Myślałem o Prince, ale słabo on znosi zanieczyszczony gaz w Polace...
Robero321 Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 To może o starych goldach. Nowe to zupełnie inna bajka
niebieski708 Opublikowano 9 Września 2015 Autor Opublikowano 9 Września 2015 Znalazłem reduktor KME R2 Twin. Polski bardzo dobry :-)
Roboform550 Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 Jak masz dobre zasilanie w fazę ciekłą to Twin ogarnie bez problemu tą moc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się