daniel181 Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) Witam, od pewnego czasu próbuje uporać się z problemem słabego jechania mojego bexa, po paru naprawach, auto jedzie zdecydowanie lepiej ale jeszcze go chyba coś muli. Auto było modyfikowane ale przez poprzedniego właściciela z Niemiec, jaka jest mapa itp. od sprzedawcy nie miałem informacji ale z tego co zauważyłem zostało zmienione przelotowy wydech założony down pipe (2 sonda została, jest błąd, check czasem jak przepałuje auto:) filtr powietrza h&k centralny intercooler tip turbo seryjne wtryski seryjne Ja zdążyłem wymienić w aucie zawor dv od s3 (06A145710P) zawor n75 od s2 (034906283K) świece ngk prf6q filtr paliwa bosh wyczyszczony i naoliwiony filtr powietrza h&k W aucie jeszcze przeczyściłem przepustnice, sprawdziłem dolot czy jest szczelny i podmieniłem przepływkę. Log z grupy 115 118 trochę mi nie wyszedł, proszę z jechać na sam dół, jak coś to jeszcze raz zrobię jak nieczytelny. http://vaglog.pl/log_230900.html http://vaglog.pl/log_230901.html http://vaglog.pl/log_230902.html Vag pokazuje tylko dwa błędy od drugiej sondy. Edytowane 2 Września 2015 przez daniel181
Łukasz13 Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 Prawdopodobnie padnieta pompa paliwa, potwierdzisz sprawdzajac cisninienie paliwa pod obciazeniem, jest jeszcze poblem ze sterowaniem turbina bo przeladowuje.
daniel181 Opublikowano 5 Września 2015 Autor Opublikowano 5 Września 2015 (edytowane) dzięki łukasz za szybką odpowiedż, na dniach sprawdzę tą pompę, a dlaczego może przeładowywać turbo, żle napisana mapa ? Zapomniałem jeszcze dodać że na zewnątrz czuć wachę, może to mieć coś wspólnego z żle działającym turbo czy raczej zatkana odma ? Edytowane 6 Września 2015 przez daniel181
tomekb7 Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 z tego co mi wiadomo to powymianie n75 z s2 trzeba robic korekte softu i moze dlatego przeladowuje:)log 33 kanlau by sie przydal i 32
daniel181 Opublikowano 7 Września 2015 Autor Opublikowano 7 Września 2015 może jeszcze ktoś to potwierdzić ? zdawało mi się że przed wymianą, wyczytałem na forum jedynie o tym iż trzeba zamontować odwrotnie ta n75 tzw. najdłuższy króciec podłączony to tipa.
czechcu Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 zobacz czy tip się nie zsunął z turbo bo u mnie wtedy było podobne przeładowanie
daniel181 Opublikowano 8 Września 2015 Autor Opublikowano 8 Września 2015 (edytowane) zobacz czy tip się nie zsunął z turbo bo u mnie wtedy było podobne przeładowanie Jest ok. Z góry sory za offtopic Zamierzam założyć stary n75 (058906283C) który prawdopodobnie działa i zrobić ponownie logi, przypomnijcie mi proszę czy oryg n75 powinien być podłączony w sposób następujący: Lewy krótki króciec to tipa Środkowy do turbo A prawy długi do gruszki Edytowane 8 Września 2015 przez daniel181
daniel181 Opublikowano 8 Września 2015 Autor Opublikowano 8 Września 2015 Z braku odp. podłączyłem tak jak napisałem czyli żle ponieważ po jeżdzie próbnej posypało błędami, więc dlugi króciec ma iść do tipa. Wcześniej tak samo montowałem n75 z s2 a na różnych forach jest pisane że ma być on podłączany odwrotnie, jak to z nim w końcu jest, tak jak seryjnie czy nie ?
daniel181 Opublikowano 9 Września 2015 Autor Opublikowano 9 Września 2015 Jak masz na rysunku? Tak jak napisałem wcześniej, lewy długi króciec do tipa, środek to turbo prawy do gruszki. Pytanie dotyczyło czego innego ale raczej tu nie znajdę odpowiedzi. Wrzucę na dniach logi z podmieniona n75.
Łukasz13 Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) Zawsze długi króciec idzie do tipa. I tak nie pomoże to na problemu z paliwem... Edytowane 9 Września 2015 przez ?ukasz13
gregor10 Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Brak paliwa tak jak Ci kolega wyżej piszę... Zacznij od filtra paliwa potem skończ na pompie
daniel181 Opublikowano 16 Września 2015 Autor Opublikowano 16 Września 2015 (edytowane) Filtr paliwa był już zmieniony przed logami, sprawdziłem ciśnienie paliwa tylko na postoju. Przy 800obr jest 4.7bara a jak dodawałem gazu do 3000-3500obr spadało do 4.5bara. Z tego co wiem pompa w bexie podaje max 4 bary więc co może powodować takie duże ciśnienie ? Jakby pompa padnięta była to raczej poniżej 4barów winno być ?. Dodam że wtryski są trochę przybrudzone i tak jak chyba wcześniej pisałem na zewnątrz czuć spaliny. Edytowane 16 Września 2015 przez daniel181
Łukasz13 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Sprawdzanie cisnienia na postoju nie ma sensu, poza tym powinno byc 4 bar chyba ze manometr zawyza.
daniel181 Opublikowano 17 Września 2015 Autor Opublikowano 17 Września 2015 Nie wiem czy jest sens sprawdzać pod obciążeniem skoro już na postoju są złe wyniki, manometr nówka sztuka więc chyba małe szanse żeby był wadliwy.
barb123 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Złe wyniki to za niskie ciesnienie, a nie za wysokie. Manometr chinszczyzna i błednie wskazuje. Jedz se z tym do mechanika bo sie bawisz a efektów brak.
daniel181 Opublikowano 17 Września 2015 Autor Opublikowano 17 Września 2015 sprawdzałem takim miernikiem http://www.narzedziak.pl/geko-miernik-cisnienia-sprezania-benzyna-g02501.html Jutro podjadę do jakiegoś mechanika i sprawdzę na jałowym jakie są wskazania. Jak lipny miernik, zamówię inny i zrobię test pod obiążeniem.
barb123 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 (edytowane) Regulator masz w filtrze paliwa, ale wyminiłeś także zakładamy, że jest ok. Możliwe, że pompa niedomaga. można zmienić sam wkład. Zmierz najpierw ciśnienie. Kiedyś miałem coś podobnego tzn korekta na plusie i okazało się, że turbo juz niedomagało,miało luzy i po regeneracji było juz ok. Edytowane 17 Września 2015 przez barb123
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się