Krystian1987 Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 witam. Moj mechanik wymienia rozrząd i przez telefon powiedział mi zebym kupił rolkę napinacza paska rozrządu ( czy tez alternatora itd. ) no i kupilem w InterCars-ie takie cuś.. niby nr katalogowy się zgadzał MUB028145278J , ale w swym aucie mialem takie cuś... tu jeszcze jest jakis nr FAG801206 i moje pytanie brzmi: jak wlasciwie nazywa sie ta częsc, którą mam w aucie i która kupilem.. wg mnie to te same czesci lecz do innych silników :| bo tu http://skoda.autokacik.pl/pages/zrobsam/pasekklinowy1.9D/klinowy.htm jest napisane, ze to wlasnie rolka napinacza paska klinowego, ale i tu (czesc, ktora wyglada jak moja) nazywa sie tak samo http://www.usa.istore.pl/sklep,2602,,,03,nokaut,pl-pln,491074,0.html [br]Dopisany: 03 Listopad 2008, 19:55_________________________________________________ok. juz mam. jeśli się myle prosze mnie poprawic to jest takie coś Rolka napinająca, pasek wieloklinowy Szerokość [mm]: 26,4 Średnica zewnętrzna [mm]: 82 Materiał: tworzywo sztuczne Masa [kg]: 0,08 Wymagana ilość części: 1 W połączeniu z: Riemensp. 028903315M NUMERY OE PRODUCENTÓW SAMOCHODÓW: Producent Numer OE AUDI 028 145 278 J VW 028 145 278 J
mcm Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 dobra rada wymień cały napinacz paska alternatora czyli to http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=467962080 , mnie ostatnio strzelił, zerwał pasek i narobił mi kupę bałaganu w elektryce, auto tydzień stało w warsztacie i magicy dochodzili co i jak.
Krystian1987 Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Opublikowano 3 Listopada 2008 dobra rada wymień cały napinacz paska alternatora czyli to http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=467962080 , mnie ostatnio strzelił, zerwał pasek i narobił mi kupę bałaganu w elektryce, auto tydzień stało w warsztacie i magicy dochodzili co i jak. wlasnie chcialem pisac czy nie kupic od razu calego http://www.autosklep.istore.pl/sklep,1970,,,03,--zakupinpl--,pl-pln,288580,0.html http://www.autosklep.istore.pl/sklep,1970,,,03,--zakupinpl--,pl-pln,620954,0.html kupic zamiennik czy oryginał ? ;/
Krystian1987 Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Opublikowano 3 Listopada 2008 http://www.imagic.pl/files/10056/bez%A0tytu%B3u.jpg tu jest chyba to samo i nieco tansze
mcm Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 takie samo ale nie to samo, jeśli wiesz o czym mówię
Krystian1987 Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Opublikowano 3 Listopada 2008 takie samo ale nie to samo, jeśli wiesz o czym mówię no wiem, wiem... kurde;/ juz sobie nie zalatwie u znajomego tanszych czesci(bo auto stoi u mechania trche ,a nie chce zeby tam tydizen stało) wiec jedynie zostaje mi Intrcars albo inne sklepiki
rikardo Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 Jak wolisz ja osobiści polecam Ci oryginał tu masz linka do aukcji w dobrej cenie http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=470879345 Allegrowicza polecam kupowałem u niego parę części. Napinacz który sprzedaje jest identyczny z oferowanym przez ASO.
Musashi Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 wymieniaj caly napinacz, jezeli nie z ASO to produkcji INA - oni dostarczaja do ASO oraz fabryki na pierwszy montaz. pomysl o wymianie kola pasowego ze sprzeglem jednokierunkowym alternatora, jest powodem wczesniejszego zuzycia napinacza oraz uszkodzen paska
dark79 Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 podejrzewam ze akurat kola pasowego ze sprzeglem w altku to on nie ma, wydaje sie ze te kola zostaly dopiero od jakiegos rocznika wprowadzone. bo wikeszosc TDI z wczesnych lat maja stale kola bez sprzegla
Krystian1987 Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 kupiłem w ASO cały napinacz za ok. 330zł.. w Intercars-ie był taki za 380 w Fota 370zł.. czyli jak widac ASO nie jest takie złe (bynajmniej w niektórych przypadkach) w sumie to i tak innego wyjscia nie miałem, bo można było kupic samą rolkę (mechanik mowł, że ten moj napinacz jeszcze nie wygląda źle wiec nie musialbym kupiwac calego zestawu ), ale wszedzie był sam napinacz bez tej śruby z lewym gwintem, samej śruby też nie moglem dostac, wiec pozostał mi cały napinacz. Dzięki za porday i zaangażowanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się