KINIAM Opublikowano 5 Września 2019 Opublikowano 5 Września 2019 Godzinę temu, Shaqr napisał: Wymieniam pompe i szukałem jaki olej wlać. Na zbiorniczku mam napisane mineralny, wezmę febi. FEBI 06162 MINERALNY Firma Febi sam nie robi chemii a już na pewno płynu LHM, od kogo bierze i co to znak ???. Mam złe doświadczenie z ich płynami do układu wspomagania ale może u Ciebie będzie inaczej. Febi to czasem tylko pakowacz a nie producent. W postach powyżej masz LHM od Totala co prawda Kolega narzekał że wspomaganie ciężko chodziło / czego ja nie stwierdziłem/ zalewam też LHM od Mannola i jest OK.
KINIAM Opublikowano 6 Września 2019 Opublikowano 6 Września 2019 4 godziny temu, Dev napisał: Lhm i 6162 to zamienniki OK to zamienniki jeśli chodzi o ORI produkty dla grupy VW, Audi... w srebno - szarych plastikach. Ale w tych butelkach ORI produkt prawdopodobnie od Pentosil-Fuchs CHF 202. Co do zamienników to jedne mają homologacje/dopuszczenia producenta układu a inne nie mają i też się sprawdzają. Jedni trzymają się papierkowych dopuszczeń inni polegają na doświadczeniu prawdziwych fachowców. Prawdę powiedziawszy nie zły galimatias obecnie z tą chemią, rządzą księgowi a nie spece od trybologii. Zmiany kiedyś zachodziły mniej dynamicznie i był czas na przetestowanie produktów teraz szybko i jak najtaniej.
turzol Opublikowano 6 Września 2019 Opublikowano 6 Września 2019 6162 to lej do układów stosowanych w BMW, nie wiem kto wymyślił żeby to zalewać do VAGów ..
Wojtek300 Opublikowano 23 Października 2020 Opublikowano 23 Października 2020 W dniu 7.11.2013 o 22:47, Dev napisał: Najlepiej wlać citroenowski LHM. pamietac o wymianie co 2 lata lub co 60000km. Aktualnie mam febi 6162 minerał myślisz że wspomaganie kierownicy może się poprawić jak wleje total lhm plus? Bo teraz na zimnym ok a po rozgrzaniu trochę słabnie..
JanekLubos Opublikowano 10 Marca 2022 Opublikowano 10 Marca 2022 wymiana oleju regularnie to bardzo ważna sprawa tak jak dobrej jakość olej i warto też przepłukać silnik
kotelpa Opublikowano 1 Maja 2022 Opublikowano 1 Maja 2022 do audi a4 b5 AFN kupiłem regenerowaną oryginalną pompę ZF, osoba która zajmuje się regeneracją poleciła mi MOBIL ATF220.
Dev Opublikowano 2 Maja 2022 Opublikowano 2 Maja 2022 18 godzin temu, kotelpa napisał: do audi a4 b5 AFN kupiłem regenerowaną oryginalną pompę ZF, osoba która zajmuje się regeneracją poleciła mi MOBIL ATF220. I zle Ci doradzila, powinien byc olej mineralny ktory lejesz ze względu na typ uszczelnień w maglownicy a nie ze względu na pompe
kotelpa Opublikowano 2 Maja 2022 Opublikowano 2 Maja 2022 odnośnie uszczelnień czy to w silniku czy w maglownicy. Wydaje mi się, że problemy z olejami półsyntetycznymi lub syntetycznymi mają uszczelki z lat do 1960 no może 1970 roku, ze względu na materiał z jakiego są wykonane. Mobil ATF 220 jest na bazie mineralnej. Wydaję mi się, że najbardziej degradujący wpływ na uszczelki wykonane ze starych technologicznie materiałów mają dodatki do oleju a nie sam olej czy to na bazie mineralnej czy syntetycznej.
Dev Opublikowano 2 Maja 2022 Opublikowano 2 Maja 2022 Wydaje to się pieniądze, a na forum piszemy to co jest właściwe dla danego auta.
mateusz.oraczewskiA4 Opublikowano 13 Maja 2022 Opublikowano 13 Maja 2022 rok temu wymieniałem płyn, mechanik mi polecił prestone, stosuje ktoś?
Krystek78 Opublikowano 13 Sierpnia 2022 Opublikowano 13 Sierpnia 2022 W dniu 10.03.2022 o 08:02, JanekLubos napisał: wymiana oleju regularnie to bardzo ważna sprawa tak jak dobrej jakość olej i warto też przepłukać silnik a co dolewasz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się