Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki płyn do układu wspomagania ?


wgrxxx

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie! mam taki dylemat. Kupiłem 2 tyg. temu a4 b5 2000r. Korek od plynu wspomagania mam zielony a na zbiorniczku info zeby zalewac płyn g002000. Wlany do układu natomiast jest czerwony. Wspomaganie dobrze działa. Coo mam robić bo już się pogubiłem. Wymieniac na syntetyk zielony czy zostac na tym czerwonym mineralnym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie wiem czy czerwony to jest mineral czy syntetyk. wlany mam czerwony i boje sie zmieniac na iiny zeby mi pompy nie zajezdzilo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadnego syntetyku

w a4 b5 i a4 b6 wszędzie leje g00400m2 i nigdy nie miałem problemu ze wspomaganiem. na czym opierasz swoją wypowiedź? płyn g00400m2 jest następcą płynu g00200 i można go stosować zamiennie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadnego syntetyku

w a4 b5 i a4 b6 wszędzie leje g00400m2 i nigdy nie miałem problemu ze wspomaganiem. na czym opierasz swoją wypowiedź? płyn g00400m2 jest następcą płynu g00200 i można go stosować zamiennie

Czyli lać dalej ten czerwony i bedzie ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czerwony nie wiem co tam masz wlane. ori płyn jest zielony

mam wlany czerwony. z takim juz ją kupiłem. więc nic nie zmieniam narazie i zostaje na tym płynie. dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadnego syntetyku

w a4 b5 i a4 b6 wszędzie leje g00400m2 i nigdy nie miałem problemu ze wspomaganiem. na czym opierasz swoją wypowiedź? płyn g00400m2 jest następcą płynu g00200 i można go stosować zamiennie

bo od nowosci byl zalewany minerał, i tak samo jest napisane na korku, nie wiem jaki teraz sie leje i szczerze nei obchodzi mnie to, dla mnie plyn ma byc minerał i tyle ;)

ps. w serwisie też mówią że można wymieniać olej co 30tys km i co... silnik po 200tyskm żre 1.5L oleju na 1000km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jak te auta wyprodukowali nie było jeszcze g00400m2 dlatego tak pisze na korku. na korku płynu chłodniczego tez jest napisane g11 a teraz już jest płyn g13 który jest następcą g11 i można je ze sobą mieszać i stosować zamiennie to samo jest z płynem do wspomagania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Nie wiem czy już było ale cięzko przebrnąć przez wszystkie posty. W moim aucie a4 1.9 TDI z 1996r. mam olej mineralny G002. Tzn. był zielony kiedyś:). Niestety trochę go ubyło i mam delikatnie poniżej minimum. Na szybko muszę dolać ale nie mam na chwilę obecną możliwości na wymianę. Jaki olej mogę dolać żeby nie narobić bałaganu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki olej mogę dolać żeby nie narobić bałaganu?

LHM Plus Total lub każdy inny mineralny.

Odciągnij ze zbiorniczka ile się da za pomocą wężyka i strzykawki, i wtedy dolej świeżego płynu.

Przy okazji obejrzysz sitko czy nie ma opiłków.

A kiedy wymieniano płyn ? chyba nie jeździ na tym od 96 roku bo i takie przypadki widywałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia ile na tym jeździ. Ja kupiłem go jakieś 8 lat temu i nie zmieniałem :facepalm: .

To póki co uzupełnij będzie to z korzyścią dla pompy i magla ale warto pomyśleć o wymianie z ewentualnym płukaniem układu.

Czy był wymieniany zanim nabyłeś pojazd można czasem poznać po zaciskach na wężykach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia ile na tym jeździ. Ja kupiłem go jakieś 8 lat temu i nie zmieniałem :facepalm: .

To póki co uzupełnij będzie to z korzyścią dla pompy i magla ale warto pomyśleć o wymianie z ewentualnym płukaniem układu.

Czy był wymieniany zanim nabyłeś pojazd można czasem poznać po zaciskach na wężykach.

Zaciski na wężykach są takie jak do osłony przegłubu założone. chodzi mi o to że tego typu. Do kitu bo nie wiem jak rozpiąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Nie wiem czy już było ale cięzko przebrnąć przez wszystkie posty. W moim aucie a4 1.9 TDI z 1996r. mam olej mineralny G002. Tzn. był zielony kiedyś :). Niestety trochę go ubyło i mam delikatnie poniżej minimum. Na szybko muszę dolać ale nie mam na chwilę obecną możliwości na wymianę. Jaki olej mogę dolać żeby nie narobić bałaganu?

dolej ori płyn g00400m2 jest następcą płynu g00200 i można go stosować zamiennie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płynów nie wolno mieszać !!! (mineralny-syntetyczny i kolorami)

Jeżeli jesteś pewien że jest zalany zielony minerał, to kup zielony minerał zamiennik (np. Febi) w motoryzacyjnym na dolewkę.

Oryginalnego płynu zielonego mineralnego (G002000) niestety już nie kupisz... sprzedają tylko syntetyk (G004000M2).

Minerał został zastąpiony syntetykiem w 2006r...

Sam ostatnio kupowałem na dolewkę

7449729600_1476557653.jpg

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy na forum piszą że Febi jest do kitu i lepiej dolać LHM Plus Totala. Coś z tym febi jest nie tak? Miałem zapewne zalany zielony mineralny ale zrobił się taki bursztynowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płynów nie wolno mieszać !!! (mineralny-syntetyczny i kolorami)

Jeżeli jesteś pewien że jest zalany zielony minerał, to kup zielony minerał zamiennik (np. Febi) w motoryzacyjnym na dolewkę.

Oryginalnego płynu zielonego mineralnego (G002000) niestety już nie kupisz... sprzedają tylko syntetyk (G004000M2).

Minerał został zastąpiony syntetykiem w 2006r...

Sam ostatnio kupowałem na dolewkę

7449729600_1476557653.jpg

Na jakiej podstawie stwierdziłeś że tych płynów nie można mieszać?

Nie wydaje mi się żeby ASO wycofało płyn G00200 i jako zamiennik wprowadziło G00400, z takim małym szczegółem, że nie można ich mieszać :)

Wydaje mi się że mozna jak najbardziej mieszać te płyny ale nie mam na to dowodów, niech wypowie się jakiś znawca tematu.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jesteś pewien że jest zalany zielony minerał, to kup zielony minerał zamiennik (np. Febi) w motoryzacyjnym na dolewkę.


Oryginalnego płynu zielonego mineralnego (G002000) niestety już nie kupisz... sprzedają tylko syntetyk (G004000M2).

Minerał został zastąpiony syntetykiem w 2006r...

Sam ostatnio kupowałem na dolewkę

7449729600_1476557653.jpg

ten płyn nie jest dla oooo tylko dla BMW

producent febi podaje że płyn 6162 jest przeznaczony dla BMW, dla audi podaje płyn 6161 który odpowiada numerowi G 004 000 M2

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...