Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki płyn do układu wspomagania ?


wgrxxx

Rekomendowane odpowiedzi

Wracając do tematu to jaki płyn wlac do 1.9tdi 97rok? pompa wskakuje 120bar

Bez kitu a o czym jest temat??????

Lej minerał pół syntetyk,wsio praktycznie z tego tematu prócz gó...FEBI :facepalm: :facepalm:

Edytowane przez wesz82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko ja zalalem LHM i zabardzo nie jestem zadowolony. A wcześniej miałem swag. I było ok. To jaki mineralny lac jak nie polecany jest febi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie coś nie tak zrobiłeś...

Tutaj tez przerodziło sie w temat płyny wiec polecam:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/311657-maglownica/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana płynu to nie filozofia zrobic coś nie tak to trzeba się postarać. Ja tylko chciał bym wlać coś co jest mineralne i sprawdzone jeżeli nie febi i oryginał to co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz temat co podałem i to co poleca Mesiah.

Ja nie wiem co tych chcesz od ori płynu???

Kup butelkę ori i porównaj go do Febi i sam zobaczysz czemu Swag nie daje rady.

Nie płukałes czasem układu benz przez zmiana płynu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginał jest syntetykiem. Benzyną przeplukalem zbiorniczek. A wymianę płynu zrobiłem metodą opisaną na forum wymianialem już ta metoda i nie było problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana płynu to nie filozofia zrobic coś nie tak to trzeba się postarać. Ja tylko chciał bym wlać coś co jest mineralne i sprawdzone jeżeli nie febi i oryginał to co?

Jeśli nie wiesz co lać zalej Mobila ATF 220. Czerwony ale mineralny. 90% zakładów regenerujących magle go poleca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mam dylemat oddałem maglownice do zrobienia i zalali płyn do wspomagania ATF i powiedzieli że jeśli zmienie na inny to stracę gwarancje jeśli coś sie stanie z maglem już nic z tego nie rozumiem skoro producent zaleca taki płyn a nie inny to ma być taki.Całe 8 lat jak mam to auto jeżdze na oryginalnym płynie z aso a skąd mam wiedzieć czy np za pół roku szlak mi nie trafi pompę wspomagania od tego ATF

Edytowane przez goldi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zbiorniczku masz napis mineral only. ATF to minerał przecież tak samo jak ori płyn. Nie sugeruj się kolorem. Wolisz żeby szlak Ci trafił starą wysłużoną pompę czy nówkę magiel po regeneracji? Jak pisałem wcześniej zbierałem info od wielu warsztatów i większość odpowiadała żeby lać ATF.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i stara pompa lepiej działa na ATF. ATF ma większą lepkość niż ori płyn a co za tym idzie lepsze właściwosci smarne po rozgrzaniu i to prawe 2 krotnie

ATF 220 - [mm2/s=cSt]: 37 cSt (37 mm ̨/sec) w 40°C

ORI - 19,3 mm2/s w 40 °C

Edytowane przez kijaszi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że podałeś to ino. Ja tego nie szukałem. Jak pisałem wcześniej sam to przetestowałem. Pompa po dziurawym maglu była załatwiona (długa trasa bez płynu). Po regeneracji i zalaniu zielonego febi traciłem wspomaganie po rozgrzaniu układu. Zalałem ATF i zero objawów. Pompa minimalnie mieli ale działa jak trzeba. Niedługo wymienię ją na regenerowaną i też zaleje ATF z mobila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie czegoś co było wlane w układ wspomagania (kolor miodowo - bursztynowy pewnie ze starości), wymieniłem płyn na SWAG 6162 i tak jak niektórzy piszą mam problem ze wspomaganiem po rozgrzaniu. Zapewne trzeba będzie go wymienić. Czy faktycznie ten LHM Totala jest taki dobry i mam go lać śmiało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam lhm i wszystko działa elegancko

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy pisząc wymiana macie na myśli pełne czyszczenie układu czy wyciągacie po prostu stary płyn ze zbiornika i lejecie nowy?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja co prawda nie plukalem, ale plynu zlalem maksymalnie duzo krecac kierą w lewo/prawo na zgaszonym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miesiac temu zalalem orginalny plyn ,kupiony w serwisie Skody. Nic się nie dzieje z wspomaganiem, także moim zdaniem zalewajacie orginał a nie żadne wynalazki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy pisząc wymiana macie na myśli pełne czyszczenie układu czy wyciągacie po prostu stary płyn ze zbiornika i lejecie nowy?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Pełne czyszczenie

Wysłane z mojego HTC One_M8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram!:)

Onkel chociaż tu jesteśmy zgodni;-D

Edytowane przez beny2303
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem płyn dwa dni temu z płukaniem układu. Ponieważ mam na tym płynie problem ze wspomaganiem po rozgrzaniu, szczególnie, że teraz są upały, zamierzam wymienić ponownie na któryś przez was rekomendowany. Pytanie czy muszę znowu płukać cały układ jeśli robiłem to dwa dni temu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...