Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki płyn do układu wspomagania ?


wgrxxx

Rekomendowane odpowiedzi

Jak tak czytam to jednak Dev powinien zainwestować w sprzęt do regeneracji pompy bo będzie jazda tuningow [emoji12] Którym wiertło za daleko poszło.Lub opiłki zostały.

Nie uprawiaj herezji tutaj :grin: :grin:

Przecież nikt nic nie kombinuje po prostu pompy przez lata niewłaściwego użytkowania siadają jak muchy na lep.

Tomek tutaj znalazłem pompe co ma bebechy jak ta moja.

Możesz pokazać o co dokładnei Ci chodzi z tą kryza???

http://www.vwgolf.pl/porady/regeneracja-pompy-wspomagania-na-bazie-mk3/

Mam stara pompę na zbyciu i nic mi nie szkodzi spróbować tym bardziej ze obok mam zaprzyjaźnionych ślusarzy :wink:

This is "kryza","zwężka" itp:

http://images69.fotosik.pl/813/0732f8240b999bc9.jpg

http://images67.fotosik.pl/813/dc2dbc8bb2a46cec.jpg

Z 4.9 mm została przejechana na 6mm.

Prawdopodobnie w tym tyg montaż,zobaczymy co na to magiel powie :decayed:

Edytowane przez wesz82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany ile wchodzi dokładnie plynu do wspomagania bo nie wiem ile kupić . Wyje mi trochę pompa i chce zobaczyć czy wymiana płynu pomoże bo teraz jest jakaś mieszanka dwóch i myślę że przez płyn może wyć ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle że cieknie mi trochę z magla ale minimalnie , ostatnio to nawet nic nie ubywalo płynu. Myślicie że mineralnym jakbym zalal to by coś uszczelnilo magla ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już leci to nic raczej nie pomoże ale SSF to polsyntetyczny więc środek zła.[emoji14]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki dzięki za poradę :) a powiesz mi jeszcze który wąż od zbiornika odkręcić żeby zasysal nowy płyn ? Bo chce to zrobic tak , że jeden wąż wsadze do banki z olejem , a drugi do pustej butelki i będzie pobierać nowy płyn z banki, a ta plukanka będzie spływać do pustej butelki . potem spuszcze wszystko przez węże kręcąc kierownicą i zaleje nowym Pójdzie tym sposobem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób tak.

Pod lewaruj przód,koła w powietrzu.

Strzykawa i spuszczasz wsio ze zbiorniczka.

Odkrecasz zbiorniczek na klucz 10 do boku.

Wypinasz go z zaślepki(dolna cześć zbiorniczka)

Nastepnie przewód z magla do zbiorniczka ściągasz i wkładasz do butelki,butelke ustawiasz dobrze koło poduchy silnika.

Kręcisz kiera na nie odpalonym silniku,może byc wł zapłon ale to nic nie da.

Krecisz tak długo az nic juz nie bedzie leciec do butelki.

Następnie zdejmujesz zbiorniczek tz zsuwasz waz zbiorniczek magiel.

Czyścisz w środku na błysk zbiorniczek PB lub czymś takim w szczególności sitko..

Zakładzas wsio prócz weża z powrotu magla,ten wąż dajesz do butelki i lejesz do zbiorniczka nowy płyn do momentu az nie pojawi sie nowy płyn w butelce.

Zakładasz waz dolewasz zbiorniczek pod korek i krecisz kierą,po chwili mozesz odpalić na 3 sek samochód.

Jezeli potrzeba dolewasz płyn,kręcisz kierą oz przestaje sie pienic.

Ot cała zabawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jasne wielkie dzięki za posta :)

Coś sie stanie jak zleje cały stary płyn i zaleje od razu nowym bez plukania ? bo chodzi mi póki co tylko o to czy pompa przestanie mi wyć i szkoda plukac dokładnie układ bo może i tak cieknac przez magiel :) Chyba że delikatnie przeplucze jeśli wyrobie sie w 1 litrze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic sie nie stanie ale umyj zbiorniczek-dobrze umyj.

Nie oczekuj cudów jak masz przecieki :wink:


2 litry na przeplukanie z wymianą styka.
Polecam Ravenol SSF

Nic sie nie dzieje po wlaniu półsyntetyku,długo już śmigasz na tym???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonilem właśnie do sklepu motoryzacyjnego niedaleko mnie i nie mają ani płynu ravenol ssf ani total lhm plus. Mają mobila atf 220, nada sie do sprawdzenia pompy czy sie nie nadaje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No oki ale na dobra sprawę opłaca mi sie zalewac teraz tym skoro i tak magiel do roboty ? :) na dniach go oddam do mechanika także chciałbym to w miarę szybko sprawdzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sobie odpowiedz :wink:

A co Ci mechanik z maglem zrobi???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonilem właśnie do sklepu motoryzacyjnego niedaleko mnie i nie mają ani płynu ravenol ssf ani total lhm plus. Mają mobila atf 220, nada sie do sprawdzenia pompy czy sie nie nadaje ?

Nada się. Jeżdżę na nim dłuższy czas.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Układ przepłukany i zalany mobilem atf 220, z różnic kierownica chodzi lżej ale wycie pozostało. Dam nawet obroty na 1500 obr/min kręcąc kierownicą pompa głośno buczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pompa też wydaje dziwne dźwięki. Tonacja identyczna jak w sprawnej pompie przy przekręceniu kierownicy w jedną bądź drugą stronę do końca (wiecie o co chodzi-opór na maglu) tylko, że u mnie jęczy sobie ciszej ale cały czas. Pompę musiałem załatwić zanim magiel wstawiłem regenerowany. Zrobiłem ok 100km ze znikomą ilością płynu w układzie. Później ze razy wymieniałem z płukaniem i w końcu wyzionęła ducha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu to jaki płyn wlac do 1.9tdi 97rok? pompa wskakuje 120bar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...