Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki płyn do układu wspomagania ?


wgrxxx

Rekomendowane odpowiedzi

Na mineralnych ( chyba bo był to ori GM płyn do Astry F )w Astrze zacieraly mi się pompy po regeneracji 3 razy, po wlaniu tego Febi gość jeździ do dziś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz. Zobaczymy co będzie. Wleje chyba g004000.

Co do minerał vs syntetyk wszystko odnosi się tylko pomp wspomagania. Gdzieś kiedyś wyczytałem ,że tylko pompy bodaj koyo z początków produkcji wymagały minerału. ZF latał na syntetyku i było ok.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Panowie poradźcie czy do układu wspomagania zalać olej TOTAL LHM PLUS Citroena taki http://allegro.pl/olej-total-lhm-plus-1l-zielony-citroen-wroclaw-i5060662572.html?bi_s=archiwum_allegro&bi_m=Offers&bi_c=Product&bi_term=Motoryzacja-3_Chemia-18903_Oleje,+p%C5%82yny+eksploatacyjne-18924_Pozosta%C5%82e-18925

Czy jak tutaj piszecie tez sie zastanowić nad syntetykiem ATF Mobila ? Ten total to nie minerał ? bo na wiekszoci aukcjina allegro własnie tak pisze.. :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Total LHM to minerał i taki masz wlać. Mobil LHM to też minerał tylko, że czerwony. Dopiero się o tym dowiedziałem. To tylko potwierdza jakim gófnem jest pyn od Febi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Róbta co chceta, ale aso zalewa syntetykiem. I nie pitolta że nie bo brat w aso Skody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalewa syntetykiem bo os 2007 nic innego nie mają. Ja g004000 i tak spróbuje ale to nie szybko. Co do aso to zależy które. Jedni mówią lać syntetyk inni żeby trzymać się minerału jak książka pisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pojedziesz do aso na wymianę czymkolwiek i tak wleja syntetyk, chyba że swój przywiezie ktoś.

Wycofali z aso minerały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jest z nimi wiecej problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z czym ?

musisz go wymieniać co 2 lata lub co 60000km, rozkłada sie, robia sie osady w układzie, potrzebne sa specjalne uszczelki

z syntetycznym tego nie ma, wymieniasz raz na 5 lat i z głowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widziałes LHMa syntetycznego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleś pyta bo wyżej piszesz, że minerał to syf i syntetyk lepszy a potem każesz lać LHM'a mineralnego.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytac ze zrozumieniem Czeresniaki :facepalm:

nie może wlac syntetyka bo rozyebie mu magiel

ale jak go zregeneruje to nie ma problemu, moze go wlać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czytać ze zrozumieniem tylko pisać z głową. Ok ja mam regenerowany. Czyli na 100% dali odpowiednie uszczelki i lać syntetyk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...