Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki płyn do układu wspomagania ?


wgrxxx

Rekomendowane odpowiedzi

Co 2 lata lub co 60000km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałeś czerwony to daj czerwony.

Ktoś wymieniał już magie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja mam zalany czerwony plyn do ukladu to na jaki wymienic ?

Czerwony czy taki bursztynowy?? Jako masz kolor korka od wspomagania??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolor korka ma zielony,bynajmniej taki powinien mieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak np dajesz magiel do regeneracji to masz już wstawione uszczelki odporne na jakąś tam substancje(Tomek wie:decayed:)co jest w syntetycznym płynie.

Jak masz czerwony to lej czerwony.

Zmieniasz płyn bo upłynął termin ważności czy coś się dzieje???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz czerwony to lej czerwony.

Zmieniasz płyn bo upłynął termin ważności czy coś się dzieje???

To jaki czerwony polecacie? Wymieniam profilaktycznie bo juz x lat nie byl wymieniany a juz mi wspomaganie buczy przy full skrecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie miałem taki płyn jak na zdjęciu , zamówiłem u dzika nowy, dostałem zielony wymieniłem i wszystko ok! Z tego co się dowiedziałem to mój stary był już przepracowany dlatego miał taki kolor.

py2u4a8e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu LHM jest lepszy od mineralnego?

LHM jest minerałem:wink:

Panowie bez przesady,nie mylić płynu który jest przepracowany tzw kawa z mlekiem od tego czerwonego syntetyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu LHM jest lepszy od mineralnego?

LHM jest minerałem:wink:

Panowie bez przesady,nie mylić płynu który jest przepracowany tzw kawa z mlekiem od tego czerwonego syntetyka.

To czemu LHM z ASO Citroena od np FEBI mineralnego? lepszy jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Francuzi cwicza ten plyn juz 60 lat i maja wieksze doswiadczenie w tej materii

Hydropneumaty maja caly system zawieszenia, hamulcow i ukladu kierowniczego oparty na jednym plynie i pompie

Tam płyn dostaje bardziej w d... i musi spelniac wyzsze wymagania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czyli lepiej zalać LHM ?

Przecież wyżej masz wystarczająco satysfakcjonującą odpowiedz:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Devastation na jakiej podstawie stwierdzasz, że płyn LHM od Citroena jest lepszy od ori płynu?? Tak czytam i czytam, ale nikt nie zadał Ci tego pytania. Jakieś konkretne przykłady ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też od 3 lat mam w b6 zalany Febi syntetyczny i jest Ok.

Audi przeszło na syntetyczny bo rdzewiały strasznie magle i je UJ strzelał. Stąd rdzawy kolor zlewanego Ori z układu. Był hydroskopijny wiec wyleciał z użycia na rzecz syntetyka.

Co do Lhm to cytryna napewno wie co dobre bo to pionierzy w tej dziedzinie. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...