Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki płyn do układu wspomagania ?


wgrxxx

Rekomendowane odpowiedzi

juz Wam napisałem co i jak, z głową.

tam gdzie wlany jest mineral stosuje sie minerał

a gdzie syntetyk walisz minerał lub syntetyk, jeden ciort

citroen przez 50 lat lał LHM-a a dopiero przy C5 zmienili na syntetyk (LDS)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Czyli ja też zostane przy minerale bo nie wiem jak mój regenerowany magiel zachowa się na syntetyku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie regenerowalem i Febi 6161 idzie jak burza 3 lata.

Ale może lepiej na zimne dmuchać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wylej tego syfa, wypłucz i zapodaj LHMa Total-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aso nie myśli, wywala stary i leje syntetyk i nic się nie dzieje.Natomiast nie możemy się dokopac producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASO nie zalewa syntetyka do układów gdzie idzie minerał

a jezeli to robi to strzela sobie w kolano

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgine jutro podobno - obietnica brata.[emoji12]

Na szkoleniu cisneli gościa i wyszło że w ori pace był

Do 90 roku CHF 7.1,

Od 90 CHF 11s,

A teraz CHF 202.

Co do Febi to gostek powiedział że owszem że dwa lata był stosowany przez VW ale o dziwo nie jest to ani 6162 ani 6161.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CHF 11s to też syntetyk. Więc w latach 90 też nie lali mineralnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty się mnie nie pytaj bo już mi palma siada, bratu też.

Gość twierdzi że to polsyntetyk

CHF 11S Synthetic Mineral Base

Dlatego teraz mogą lac zamiast niego 202 syntetyk.

Czyli G400

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi płynami to już faktycznie pała mała. Znalazłem coś od Pentosina ale droższy niż g00400

http://www.petrostar.pl/plyny_eksploatacyjne/uklad_wspomagania/pentosin/pentosin_chf11s_olej_plyn_do_wspomagania_1l,p1143510804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A takie Febi zaleca 6161 do wszystkich wozów od 80 do teraz.

http://cars.febi-parts.com/vehicle.php?r_manufacturer=221

Produkty chemiczne - Smary - Oleje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To LDS syntetyk,

Dev poleca LHM minerał.

Np. ten http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1715141918221-LHM_PLUS_1L_TOTAL-olej-lhm.html

Ja z nudów zadałem właśnie Ravenol SSF.

a247c13552979e6e67089b17220e3265.jpg

Pierwsze wrażenie po Febi 6161 lżej fajera chodzi i to sporo.

Natomiast zdziwiło mnie ze starsza partia produkcji jest jasnozielona jakby fluorescencyjna a nowa z tego roku prawie w niebieski wchodzi.

Ogólnie natomiast można go zalać do wszystkiego i G200 i G400 bo ma normę CHF11s i CHF202.

Edytowane przez POWER-KRIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To widze uniwersalny płyn. Ja w koncu też zaleje coś innego bo ten mobil mnie denerwuje. Mam wrażenie, że kiera za cieżko chodzi i czuje na niej delikatne wibracje w momencie skrecania tylko. Tak jakby od pompy szło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem plyn na LHM PLUS od citroena i jest gorzej :facepalm: jak odpalam auto po dluzszym postoju to ja krece w lewo to idzie jak bez wspomagania ... w prawo normalnie. Jak przejade kawalek to juz jest spoko i w lewo i w prawo.. plynu nie ubywa. Pompa pada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...