Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki płyn do układu wspomagania ?


wgrxxx

Rekomendowane odpowiedzi

Maglownica najprawdopodobniej od nowości tj 96 rok, ta sama i raczej nie było przy niej nic nigdy grzebane. Czy w takim przypadku zalać płyn ORI G004000M2, czy lepiej Total LHM? Dodam, że pompa chodzi cicho, wycieków żadnych nie ma. Jedyny problem to słabsze wspomaganie po rozgrzaniu układu w upały.

Edytowane przez serko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież ORI G004000M2 to zielony syntetyk, dlatego pytam. Dwa dni temu zalałem zielony mineralny SWAG i nie jestem zadowolony, więc chyba nie jest to obojętne.

Edytowane przez serko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swag czy Febi jak by tego nie zwał to lipa.

lej LHMa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swag czy Febi jak by tego nie zwał to lipa.

A dlaczego tak twierdzisz?

Dziesiątki tysięcy aut na tym jeżdzi, a nie setka!!! i nie narzekają,

Edytowane przez beny2303
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swag czy Febi jak by tego nie zwał to lipa.

A dlaczego tak twierdzisz?

Dziesiątki tysięcy aut na tym jeżdzi, a nie setka!!! i nie narzekają,

Swag czy Febi jak by tego nie zwał to lipa.

A dlaczego tak twierdzisz?

Dziesiątki tysięcy aut na tym jeżdzi, a nie setka!!! i nie narzekają,

A ty narzekasz jak nie boli cie?wsio jest do czasu.skoro w lhm daje rady w ukladzie citroena gdzie uklad jest wiekszy to spokojnie da rady u nas.kto widzial oba plyny wie sam co lac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swag czy Febi jak by tego nie zwał to lipa.

A dlaczego tak twierdzisz?

Dziesiątki tysięcy aut na tym jeżdzi, a nie setka!!! i nie narzekają,

Wszystkie oleje mineralne musza spelniac okreslone normy. Swag, Febi, ori itd itp.

wiele lat temu bylem (i nadal jestem) zagorzałym fanatykiem citroenow na hydropneumacie a mialem ich kilkanascie: DSa, BXy, XMy i Xantie.

przerobilem wszystkie mozliwe mineralne plyny: Febi, SWAG, Castrol, Delphi, Comma, Ferodo, Ate i ch.... wie co tam jeszcze po drodze było. I tylko oryginalny LHM dawał sobie rade z ukladem, nic sie nie zacieralo, yebało a tam plyn jest w ukladzie kierowniczym, hamulcowym i w zawieszeniu. Wyglada to troche jak uklad krwionośny u czlowieka.

podstawa to dokladnie wyplukac uklad, wszystko przemyć benzyną ekstrakcyjna, osuszyc i cieszyc sie jazdą nie zapominajac ze trzeba wymieniac go co 2 lata lub 60 tkm, a jak jest kazdy wie. Niektórzy nigdy tego nie robili a potem płacz.

Dev już kiedyś mi pomógł z problemem i mam do niego zaufanie. Jeśli pisze, że SWAG lipa i mam lać LHM to nie widzę potrzeby go pytać dlaczego.

LHM owszem ale tylko ori citroen firmy Total Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę już 5 lat na ATF IID czerwony i nic się nie dzieje, zadnych wyciekow ,nawet lzej kiera chodzi, jest troszkę gęściejszy i ma większą lepkość od ori plynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem Total LHM Plus w zielonej butelce z logo Citroena , rozumiem, że o tego chodzi?

Tak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem płyn. Jakiś czas było dobrze i problem powrócił, dodatkowo zaczęło trzeszczeć przy ruchach kierownicą na postoju. Po rozgrzaniu układu kierownica przestaje odbijać i sprężynuje. Zaczynam skręcać na postoju, koła stoją w miejscu i kierownica sprężynuje i wraca. Dopiero po obrocie powyżej 15 stopni następuje trzask i obrót kół. Pompa chodzi cicho cały czas, nic nie wyje. Płynu nie ubywa, nie pieni się. Wrażenie jest takie jakby rozgrzany magiel puchł i się zacinał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisze w tym wątku już kolejny raz. Zalewajcie orginalny plyn G004000M2. Ja zalałem juz miesiac temu , i nic sie nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev, pewnie Ty będziesz wiedział. Większość tutaj pisze o ciężko chodzącej kierownicy albo wyciu pompy, a u mnie problem jest inny - przy maksymalnym skręcie jak zaczynam jechać słychać trzeszczenie/obcieranie, dość szybkie i piskliwe. Myślisz że w tej sytuacji warto próbować z wymianą płynu czy szkoda nowego płynu na to i już jakiś element jest do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, muszę wymienić płyn na lepszy ponieważ mam zalany jakiś orlen oil za 15 zł za litr i mruczy przy skręcaniu, wymieniając płyn na oryginalny macie na myśli któryś z tych? http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=+G004000&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-v2-uni-1-3-0827

Edytowane przez Adrian94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiony, zobaczymy czy pomoże wymiana, jeżeli nie to wymiana pompy czeka bo obawiam się że dostała po d*pie po tym jak chciałem dojechać do domu po tym jak pękł mi przewód i uciekł płyn ;/ Tak na marginesie za zakucie przewodu który idzie od pompy do magla zapłaciłem 30 zł i konkretnie jest zrobione, za używkę wołali 50 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...