willa Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 mam pytanie ! jezeli sprawdze cisnienie w cylindrach to czy duzo sie dowiem na temat mojego silnika ? np. jezeli bedzie za małe cisnienie czy to oznacza ZA CHWILE SILNIK WYLECI W KOSMOS .ewentualnie jakis fajny sposób na sprawdzenie żywotnosci silnika .pozdrawiam!
sokolnh Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 ad. 1) dowiesz sie co nieco ad. 2)
willa Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Opublikowano 3 Listopada 2008 czyli VAG jest od wszystkiego? TO JUŻ TAKIE CUDA ROBIĄ!?
willa Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Opublikowano 3 Listopada 2008 potrafisz człowieka zrujnować psychicznie .. ha ha ha
Gość Trzeniu Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 kolego , wszystko jest już bardzo dokładnie opisane na forum , użyj funkcji szukaj wpisując np "VAG" i wyskoczą Ci tematy związane z Twoim pytaniem
willa Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Opublikowano 3 Listopada 2008 ok ! dzieki ! myśle że za miesiac bede bardziej kumaty w tych sprawach .POZDROWIENIA
przemtor Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 koledzy bez przesady. Pewnie, że z Vag`a dowiadujemy się sporo o stanie silnika ale nie wszystko. Pomiaru ciśnienia sprężania w cylindrach vagiem nie zrobimy a taki pomiar na pewno dużo powie o stanie motoru. Pewnie, że sprawdzimy jak działa: egr, przepływka, pompa, wtryski i turbina. Ale co z tego - u mnie wg vag`a jest wszystko OK a silnik wg mnie nie działa OK, co objawia sie np. zwiększonym zużyciem oleum i dlatego też zrobię pomiar ciśnienia. VAG to nie wszystko choć trzeba od niego zacząć. Pzdr
MRoger Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 no to ciekawe bo moim zdanie to na temat stanu silnika za pomocą VAGa można się za przeproszeniem gówno dowiedzieć .. na temat elektroniki i osprzętu owszem ale poproszę o jakieś konkretne przykłady zdiagnozowania stanu silnika za pomocą VAG
przemtor Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 "stan silnika" to na forum pojęcie bardzo ogólne, zawierające również stan osprzętu i dlatego użyłem takiego wyrażenia. Nie czepiaj się kolego Miałem na myśli wszechobecną opinię że na każdą dolegliwość silnika tylko . Chociaż przeważnie od tego trzeba zacząć. ps. poza tym jednak przesłankę co do stanu silnika daje grupa 013
Musashi Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 koledzy bez przesady. Pewnie, że z Vag`a dowiadujemy się sporo o stanie silnika ale nie wszystko. no to ciekawe bo moim zdanie to na temat stanu silnika za pomocą VAGa można się za przeproszeniem gówno dowiedzieć .. na temat elektroniki i osprzętu owszem ale poproszę o jakieś konkretne przykłady zdiagnozowania stanu silnika za pomocą VAG W przypadkach nieprawidlowej pracy silnika VAG powinien byc pierwszym krokiem eliminujacym rozne przyczyny niesprawnosci. oczywiscie gdy n.p. silnik zuzywa zbyt duzo oleju, VAG nic nie wykaze. wiec uzywac nalezy go z rozsadkiem
willa Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 czyli ogólnie mówiac trzeba autko podpiąć pod VAG-a ,a jako załącznik sprawdzić cisnienie w cylindrach i bedzie widoczne czarne na białym stan silnika, bo jak tu koledzy piszą VAG nie wszystko nam powie, a sprawdzenie cisnienia nie zaszkodzi ! Wszyscy piszą VAG VAG VAG , a czasami trzeba sie ubrudzić i sprawdzić silnik sposobami technicznymi CZYŻ NIE TAK?
Gość Trzeniu Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 Tak [br]Dopisany: 04 Listopad 2008, 14:51_________________________________________________Vag nie naprawia , może nakierować ale czasami też błędnie diagnozuje nic nie zastąpi sprawnej i doświadczonej ręki mechanika
willa Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 no własnie ŚWIĘTE SŁOWA !!!. POZDROWIENIA
sokolnh Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 przeważnie to osprzet "pada" wczesniej niż sam silnik, a te elementy mozna posprawdzac Vagiem co do kompresji to dowiesz sie jaki jest stan elementów uszelniających komore spalania
willa Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 no to teraz oświeciłeś mnie w 100 % . proste pytanie i normalna odpowiedz .bo zawsze co pisze jakis temat to ; PODEPNIJ VAG . jak bym sie znał to bym tak zrobił .pozdrowienia
tom2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 A jakie jest prawidłowe ciśnienie dla AFN/AVG ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się