Haveaudia4b5 Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Witam, posiadam Audi A4 B5 97r z LPG sekwencja, auto wróciło od mechanika. Podczas jazdy w jedną stronę (100km) auto piszczało pojedynczo, zawsze gdy na prędkościomierzu było ~25km/h( tylko gdy rosło, gdy prędkość spadała to nie). Gdy wracałem (kolejne 100km) auto nie wydało żadnego dźwięku, dopiero gdy podjechałem pod dom i mocniej zahamowałem zapiszczał trzy razy i wyświetlił się błąd (prawdopodobnie kontrolka ABS, nie widziałem, pasażer tak mi powiedział). Czytałem że to może być problem z akumulatorem lub czujnikiem ABS, bądź kończą się hamulce. Dodam tylko że podczas hamowania przy niewielkich prędkościach 10-30km/h słychać dźwięk jakby sprężyny, bądź zaciąganego ręcznego, mechanik powiedział, że to prawdopodobnie ABS i czujniki. Moje pytanie czy ktoś się spotkał z czymś takim jak pipkanie przy ~25km/h?
Alfi Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Dobrze było by podłączyć Vag, ale czy pali ci się lampka od ABS na desce i żółty wykrzyknik? Jeśli to ABS to będzie się palił do momentu wyłączenia zapłonu. To twoje tłumaczenie jest trochę wyjaśniające.Przy kolejnej jeździe zauważ co się zapaliło i kiedy.
Haveaudia4b5 Opublikowano 8 Września 2015 Autor Opublikowano 8 Września 2015 Jak będę jutro jechał to sprawdzę czy znowu się zapaliło, ale w moim modelu jest ten ekran LCD co skończył się ze starości, to nie wiem jakie opcje tam mogą się wyświetlać.
jacek70 Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Podepnij vaga i zobacz błędy. Co do aku. to zmierz jakie ma napięcie na postoju i na zapalonym silniku.
Haveaudia4b5 Opublikowano 9 Września 2015 Autor Opublikowano 9 Września 2015 Na tę chwilę to nic się nie wyświetlało i nie pipkało, a na VAGu ostatnio pokazało ładowanie na poziomie 13,1-13,8 jeśli dobrze pamiętam.
Haveaudia4b5 Opublikowano 13 Września 2015 Autor Opublikowano 13 Września 2015 Wymieniłem płyn hamulcowy, podczas jazdy po mieście zrobiłem około 15km, odpaliłem auto zapiszczało 3 razy i zapaliła się kontrolka ABS (tak dwa razy), zgasiłem silnik i odpaliłem jeszcze raz tym razem nic nie było. Teraz to sam nie wiem, czytałem tylko że po wymianie płynu hamulcowego można uszkodzić pompkę ABS, która zatka się jakimś syfem; podczas prób szybkiego/gwałtownego hamowania nic nie było, ale nie wiem czy ABS działał.
Krzynek30 Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Miałem podobny problem z ABS-em jak mi padło łożysko w tylnym kole.... po wymianie łożyska wyskakiwała żółta lampka ABS... Winą był wysunięty czujnik abs w kole może u ciebie być to samo, pozdrawiam
Marek24 Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Przerabiałem to u siebie mechaniory już chcieli mi pompę absu zmieniać barany bo Vag błędów nie pokazywał.. a wystarczyło wyczyścić czujniki absu i po kłopocie
jacek70 Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Vag powinien pokazać o który czujnik ewentualnie chodzi. W razie czego ma on być ustawiony od koronki 0.6-0.8mm.
Haveaudia4b5 Opublikowano 16 Września 2015 Autor Opublikowano 16 Września 2015 Mam takie pytanie, czy trzeba wyciągać tą półoś zanim zdemontuje się czujnik do czyszczenia? Tutaj właśnie tak zrobili: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/40694-all-b5-wymiana-czujnika-abs/ -w komentarzach "jestem LAIKIEM W TYCH SPRAWACH...." bez wyciągania półosi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się