Coldfire28 Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 Cześć wszystkim, od paru dni martwi mnie dziwny dzwięk z tyłu silnika. Mianowicie nie podobny do napinacza czy tez łancucha rozrządu lecz moge sie mylic. Mogłaby by to wina pompy oleju?? Auto lata na Liqui Moly 5w40 zalanym 1k temu. Przed wymianą poszła płukanka Pozdro
hunter91 Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) oj obawiam sie ze lancuch szlifuje obudowe,lepiej to zdjac i sprawdzic bo moze byc tragedia co do pompy to kto ci powie czy mogla ? oczywiscie ze tak,moze byc tez kilka innych przykladow.Zmierz cisnienie, Edytowane 11 Września 2015 przez hunter91
Coldfire28 Opublikowano 13 Września 2015 Autor Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) Jeśli chodzi o kompresje silnika to była w normie, bo niedawno robiłem lecz nie pamiętam ile dokładnie BARÓW było ale koło 11 z groszem ale mogę się mylić Generalnie zdając się na mechanika było OK .Hunter straszysz Czy jest opcja aby auto stracilo na mocy przyez łańcuszek rozrządu i napinacz?? Edytowane 11 Września 2015 przez Coldfire28
pioteros Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 przeciez napinacz i lancuszek to rozrzad, zly czas otwarcie/zamkniecia zaworow bedzie mial bezposredni wplyw na spalanie mieszanki i na moc auta
hunter91 Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 scaigaj obudowe i zrob fote stawiam ze szlif 3 juz jest
Coldfire28 Opublikowano 14 Września 2015 Autor Opublikowano 14 Września 2015 (edytowane) Auto w środę zgłasza się do mechanika .... Dziś podjechałem i niestety łańcuch i napinacz A jak sprawa będzie się miała LPG pioteros ?? Nowa regulaca po wymianie łańcucha z napinaczem i ustawienie wałków? Edytowane 14 Września 2015 przez Coldfire28
pioteros Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 na pewno jesli ustawiane wszystko bylo na dupnym napinaczu
Coldfire28 Opublikowano 15 Września 2015 Autor Opublikowano 15 Września 2015 No to jeszcze czeka mnie regulacja po naprawie .... Może mi ktoś wyjaśnić jeszcze o co chodzi z wyciśnieciem oleju z popychaczy ?? Gdzieś u nas na forum wyczytałem ze trzeba taki zabieg wykonac przy wymianie w/w czesci ?
Unf Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Jedni twierdza ze trzeba wycisnac na imadle inni ze po prostu po zamontowaniu odczekac 30-60min az olej sam splynie. Ten drugi sposob jest popraty przez ksiazke "Audi - Sam naprawiam" - tam napisali o 30min odczekania po wymianie popychaczy.
pioteros Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 sam z popychacza w zyciu ci nie splynie, ja jesdem zdania ze wystarczy przekrecic kluczem 2-3 razy pelny cykl wału korbowego, tak jak rozrzad sie sprawdza
Coldfire28 Opublikowano 16 Września 2015 Autor Opublikowano 16 Września 2015 Hehe szkoda ze nie ma LUBIE TO jak na FB Napinacz i łańcuch wymieniony. Generalnie cisza Widziałem stare części i napinacz już zjechany na maxa szlif poszedł na nim. Teraz mam pytanie. Przed wymiana jak hamowałem biegiem to słyszałem w cudzysłowie "bzzzzzzz" - tak jak przy jeździe na rowerze bez pedałowania. Po wymianie osprzętu dalej jest to samo. To normalne ??
pioteros Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 sprawdz cisnienie oleju, ale predzej to skrzynia lub sprzeglo (docisk?)
radi88PL Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 Hehe szkoda ze nie ma LUBIE TO jak na FB Napinacz i łańcuch wymieniony. Generalnie cisza Widziałem stare części i napinacz już zjechany na maxa szlif poszedł na nim. Teraz mam pytanie. Przed wymiana jak hamowałem biegiem to słyszałem w cudzysłowie "bzzzzzzz" - tak jak przy jeździe na rowerze bez pedałowania. Po wymianie osprzętu dalej jest to samo. To normalne ?? Ile zapłaciłeś za części i wymianę ? kupiłeś napinacz z ASO ?
Coldfire28 Opublikowano 17 Września 2015 Autor Opublikowano 17 Września 2015 Łącznie wyszło mnie to z robocizna 1090zł. 490 zł za kpl febi napinacze, łańcuch i uszczelki + 300zł robota a reszta to uszczelka pod klawiature i łożysko w tylnim kole z wyminą więc tak to mniej więcej wygląda.Niżej nagrałem dzwięk - przed wymianą też był słyszalny. Magik który wymienił mi napinacz i łańcuch podpowiedział, że to katalizator. Podjechałem do tłumikarzy, zaś oni powiedzieli ze to nie to. Zeby zostawic fure i sprawdzą na zimnym. Więc ktoś tu nie zna się na rzeczy:(
hunter91 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 No to za pół roku znów wymienisz napinacz,tylko ori i kosztuje on 700 parę w aso.podajesz do anb
pioteros Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 bez przesady, ja na swagu juz 3 rok smigam i jest ok, sam napinacz 320zl mnie kosztowal
Coldfire28 Opublikowano 18 Września 2015 Autor Opublikowano 18 Września 2015 Sam Tom77 proponował mi Febi tylko chłopaki z Opola załatwili w podobnych cenach a liczył się czas bo fura potrzebna .... Ludzie u niego brali i jakoś jeżdżą .... Zresztą co ma być to będzie.Dziwny jest ten dzwiek na filmiku gdy spadaja obroty, czy to na luzie czy na biegu ....Jeśli nawet to katalizator jak mi podpowiadaja to jak go wyciąć ?? Lub może inaczej jak to zrobić aby grało z sondą lambdą .... Robił już to ktoś ?
pioteros Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 nie wiem czy to kat, na klapke turbo tez mi nie wygladasprawdz cisnienie oleju
Coldfire28 Opublikowano 19 Września 2015 Autor Opublikowano 19 Września 2015 We wtorek sprawdzę i dam znać bo na razie auto poszło do poprawek lakierniczych po odpryskach na masce Normalnie manometrem w miejscu czujnika ciśnienia oleju ??
pioteros Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 w podstawie filtra/chlodniczki oleju mozesz miec tez srubke/zaslepke, w jej miejsce tez moze byc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się