Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zaslepka EGR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam maly problem z zaslepka EGR, zrobilem sobie blaszke wypukla z otworem 7mm i auto chodzilo jak trzeba tyle ze wytloczka byla za mala i ocierala przepustnica, po tygodniu wywalilo blad. i tak powiekszalem otwor i wytloczenie. Przy otworze 9mm jeszcze wywalilo blad i po wyjeciu dalej bylo widac ze ociera, teraz to chyba przesadzilem z wytloczeniem przez co tez otwor sie zrobil za duzy i znowu zaczal szarpac i jest problem z ruszaniem na zimnym silniku czego przy malym otwoze nie bylo. Wie ktos moze jaki powinien byc otwor w silniku BRDi jak glebokie powinno byc przetloczenie? chyba ze moze ktos ma taka zaslepke niepotrzebna :P z gory dziekuje za pomoc

Opublikowano (edytowane)

witam na allegro sa zaslepki roznego rodzaju w bardzo dobrych cenach nawet orginalne z numerem i znaczkiem audi koszt okolo 30 zl

Edytowane przez mariusz0706
Opublikowano

Jak dobrze pamietam , to 10 mm max. do BRD, zrób ją nową , otwór wywierć po wyklepaniu wypukłości :decayed:

A i jeszcze pytanko, bez kryzy ( zaślepki z otworkiem ) nie wali jakimiś błędami związanymi z EGR-em lub klapą gaszącą ?

Opublikowano

no wlasnie nie, bylem na kompie teraz w sobote i brak bledow


nie znalazlem na allegro zadnej wypuklej do mojego a wlasnie z odpowiednim wytloczniem mam problem

Opublikowano

a tak w skrócie , co daje zaślepienie egr w BRD mógl by ktoś mi wytłumaczyć /????

Opublikowano

no wlasnie nie, bylem na kompie teraz w sobote i brak bledow

nie znalazlem na allegro zadnej wypuklej do mojego a wlasnie z odpowiednim wytloczniem mam problem

W weckend mogę przysiąść i wyrzeźbić wypukłą zaślepkę z otworem 9 mm, jeżeli masz sprawdzone że pomaga :hi::decayed:

Jak by waliło jeszcze błędem zbyt małego przepływu to sobie rozwiercisz .

Daj adres na PW.

a tak w skrócie , co daje zaślepienie egr w BRD mógl by ktoś mi wytłumaczyć /????

To samo co w innych, jest tyle tematów o tym na forum , że nie ma sensu się produkować po raz enty :kox:

W tym konkretnym przypadku nie chodzi o zaślepienie , tylko o ograniczenie maksymalnego przepływu przez EGR kryzą, a ma to na celu wyeliminowanie poszarpywania przy delikatnym przyspieszaniu w zakresie 1700-2200 obr./min. :decayed:

Opublikowano

no wlasnie nie, bylem na kompie teraz w sobote i brak bledow

nie znalazlem na allegro zadnej wypuklej do mojego a wlasnie z odpowiednim wytloczniem mam problem

W weckend mogę przysiąść i wyrzeźbić wypukłą zaślepkę z otworem 9 mm, jeżeli masz sprawdzone że pomaga :hi::decayed:

Jak by waliło jeszcze błędem zbyt małego przepływu to sobie rozwiercisz .

Daj adres na PW.

a tak w skrócie , co daje zaślepienie egr w BRD mógl by ktoś mi wytłumaczyć /????

To samo co w innych, jest tyle tematów o tym na forum , że nie ma sensu się produkować po raz enty :kox:

W tym konkretnym przypadku nie chodzi o zaślepienie , tylko o ograniczenie maksymalnego przepływu przez EGR kryzą, a ma to na celu wyeliminowanie poszarpywania przy delikatnym przyspieszaniu w zakresie 1700-2200 obr./min. :decayed:

Narazie dzieki, wczoraj zrobilem sobie w robocie przyrząd do wyklepywania i wyklepalem ale przesadzilem ze srednica przetloczenia i nie zmiescilo sie w rurce, a ze wlasnie jestem w robocie na nocke to sobie wyklepie dzisiaj jeszcze jedna, mam nadzieje ze teraz sie uda

zaslepka zamontowana z otworem 9,8 mm :D , jest wyrazna poprawa, mam wrazenie ze lepiej idzie i nic sie nie dzieje. Teraz tylko bede czekal czy wywali blad :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...