iciek Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 (edytowane) Witam Koledzy otóż padło mi turbo z awx po strojeniu póki jeździłem na serii było ok. Wiem że poprzedni właściciel je wsadził regenerowane i po strojeniu jak zaczęło dmuchać prawidłowym ciśnieniem 2500 ok to po 10 Km padło i nawet nowym czujnikiem map sensor 3 bar wycisło olej:( Wysłałem je do regeneracji do takiego gościa REG-MIX Sandomierska 12 Gorzów. Przyszło wszystko pięknie ładnie wypiaskowane itd ja zalałem nowy olej filtr itd po czym zrobiłem 10 km od wymiany patrzę niebieski dym:( Wyciągłem i odesłałem w celu reklamacji wraz ze starą aby dostać zwrot kaucji ale koleś jest coś ciężki i czuje że może być problem z reklamacją mimo żę turbo rozpadło się z jego winy ewidentnie bo odkręciła się śrubka czołowa co trzyma wirnik a przypuszczam że dostała ciepła napuchła i ją złapało a była ewidentnie za ciasno złożona. I teraz prośba do was jakby mi ten koleś wywinoł wajchę gdzie na śląsku zregenerować turbo albo kupić używkę z awx czy co żeby w końcu pojeździć moim modzonym zethorkiem:D Czy możliwe żę po strojeniu będzie coś nie tak i turbo możę sie sypać? Edytowane 15 Września 2015 przez iciek
Kobuch5 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 Powiem Ci szczerze to co usłyszałem sam od tunera, do którego pojechałem z regenerowanym BRD które tez wyglądało jak nowe. Mianowicie garrett nie robi żadnych części do turbin wiec większość regenerowanych jest na chińskich częściach. Co oznacza ze nie nadają się do tuningu, bo wszelkie nie ori nastawy tej turbiny strasznie je żyłują i potrafią paść po kilku tysiącach km. Ja finalnie swoje regenerowane BRD sprzedałem i kupiłem uzywke GTB 17 z przebiegiem 120kkm.
arekdkw Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 No własnie tez nie bardzo wierze w regenerowane turbosprezarki, dlatego zaproponowałem Tobie na prv nie regenerowana w dobrym stanie turbo AWX oraz AFN bo mam takie do sprzedania na allegro. Z drugiej strony cisnienie 2500 mbar dla turbo AWX to chyba dosyć sporo, ale tutaj niech sie ktos bardziej obeznany wypowie.
Emil2006 Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Potwierdzam opinię kolegów AWX jest za słabą potrafi nawet w sesji się rozwalić . osobiście też będę zmieniał na większą tylko zastanawiam się nad Turbo CAHA lub od 2.5 V6 tdi
vauxhall95 Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 dobrze ktos skalibrował ten czujnik 3 barowy bo jezeli nie skalibrował to turbo dmuchalo około 1.9 bara a nie 1.5 tak jak bylo zadane a 1.9Bar na bank rozsadzi turbo awx
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się