Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sluchajcie mam taki problem z moja a4 1.9 tdi 131 rocznik 2001 buda b6 Jak odpalam autko msuze dlugo krecic zeby zalapalila ale jak jej sie wlączy swiatła pozycyjne wtdy pali od dotyku za kazydm razem Na komputerze nie wykazuje zadnego beledu Wymeinilem jej czujnik połozenia wałka rozrzadu i dalej nic MOZE KOS MIAL TAKEI COS MOZE WIE CO I JAk Kumpel te zma taki problem wymeinil jzu nawet komputer i dalej to samo Ratujcie bo mnei to juz wkurza jak tak sie ja kreci[br]Dopisany: 04 Listopad 2008, 22:09_________________________________________________Nikt nie wie co to moze byc????ja jzu dosatje swira :kox:

Opublikowano

Trzeba sie podlaczyc VAG'iem i sprawdzić czy nie ma żadnych błędów w ECU. Skoro jesteś z Wawy, to jutro możemy się ustawić i sprawdzimy go :hi:

Opublikowano

Wysłałem Ci pw

Opublikowano

dajcie znać chłopaki do jakich wniosków doszliście wspólnymi siłami bo szczerze powiem, że objawy są ciekawe z tymi postojówkami.

Opublikowano

Panowie, i jak rezultaty?[br]Dopisany: 24 Lipiec 2009, 20:59_________________________________________________Temat jak widzę zmarł razem z założycielami :)

No to my podzielimy się naszym rozwiązaniem problemu z odpalaniem.

Krótko po zakupie auta i wizycie u "Sztupeckiego" dowiedzieliśmy się, że mamy silnik kaplica i trzeba szukać drugiego... :confused4:

Odwiedziliśmy warsztat w Pabianicach , gdzie po konsultacji pan Krzysztof Rosiński powiedział, że problem odpalania może być spowodowany zużyciem pompowtrysków (które sprawdziliśmy vag-iem) i można go zniwelować poprzez zmianę kąta synchronizacji (czy czyś podobnego, dokładnie nie pamiętam)

pamiętam natomiast, że najgorszy z PD miał -/+ 1,75 mg.

Auto nadal odpalało ciężko natomiast z włączonymi światłami palił "na dotyk" Pan

Krzysztof wytłumaczył nam, że gdy światła są włączone to komputer odczytuje to jako dodatkowe obciążenie silnika i podaje większą dawkę paliwa do rozruchu.

Po kilku miesiącach skończyło nam się sprzęgło.

wymieniliśmy na oryginał razem z kołem dwumasowym.

jakie było nasze zdziwienie gdy odpaliliśmy auto :blik:

pali za dotknięciem, pompowtryski się ustabilizowały i pracują w granicach +/-0,35

stare koło zamachowe nadawało sie tylko na złom.

Opublikowano

Niezły kotlet :)

Teoria z winnym dwumasem dość ciekawa :)

U mnie natomiast na fatalne odpalanie pomogła wymiana włącznika świateł :polew:

Fakt, że od czasu do czasu nie odpali na dotyk ale osobiście uważam, że większość podobnych problemów z odpalaniem pochodzi najprawdopodobniej od pompowtrysków.

Opublikowano

znam dwa prawie identyczne przypadki i w każdym z nich pomogła wymiana przełącznika świateł :decayed:, według teorii spiskowej uszkodzony przełącznik (pomimo iż niby działa prawidłowo) grysie się coś z elektroniką dlatego źle auto odpala....

Opublikowano

:mysli:

no to mamy dobrą zagwozdkę.

Jakiś miesiąc temu wymieniliśmy włącznik świateł na nowy...

i od tamtego czasu nie zauważyliśmy problemów, więc faktycznie włącznik mógł się przyczynić do rozwiązania naszych problemów :)

jednak dokładnie pamiętam, że po wymianie sprzęgła problem ustał a co najmniej zdecydowanie zmniejszył się...

siedziałem nawet jak głupi w aucie i paliłem kilka razy tylko po to żeby sprawdzić czy się poprawiło bo nie mogłem uwierzyć w efekt wymiany sprzęgła :cool1: i było dobrze

żona twierdzi jednak, że po wymianie nie zawsze palił na dotyk i miała kilka takich akcji, że musiała zakręcić dłużej zanim zaskoczył ( bez świateł)

Oczywiście po zakupie auta pierwsze co zrobiliśmy (po wcześniejszych przygodach z octavią) to wymiana akumulatora bo myśleliśmy, ze był słaby.

Szkoda, że nie można jednoznacznie stwierdzić przyczyny, chociaż powoli wyłania się obraz włącznika świateł.

Pozdrawiamy!

Opublikowano

przerabialem temat, wymiana wlacznika swiatel zalatwila sprawe. Zresztą poszukaj bo jest to na forum

Opublikowano

długo zajęło mi odpisać, jednak chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami.

Z ciekawości podmieniłem włącznik na stary i jeździliśmy z tym " obdarciuchem" przez miesiąc w tym czasie nie było problemu z odpalaniem. Uważam włącznik za sprawny.

U nas pomogła wymiana koła zamachowego bo do dziś auto nie sprawia problemów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...