crookers20 Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 (edytowane) Witam szanownych. Wymieniłem z rana w aucie kierownice powietrza bo poprzednia była popękana , po przejechaniu 80km wywaliło mi błędów. Address 01: Engine Labels: 06B-907-557-ALT.lblControl Module Part Number: 8E0 907 557 HW: Component and/or Version: 2.0L R4/5VS 0004 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 06435 000 00000 VCID: EED3A833FA625E6EF6F-50725 Faults Found:17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) P1128 - 001 - System too Lean - MIL ON17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add) P1137 - 002 - System too Rich18010 - Power Supply Terminal 30 P1602 - 002 - Voltage too Low - Intermittent17924 - Intake Manifold Valve (N156) P1516 - 004 - Open Circuit - Intermittent17658 - Fuel Level too Low P1250 - 008 -Readiness: 0000 0001 Jak to zinterpretować i za co się zabrać ?? Proszę o pomoc. ------------------------------------------------------------------------------------- Po przejrzeniu internet przychodzi mi do głowy tylko ten "elektro zawór" czy jak go tam diabeł zwał do wymiany przy gruszce, cyngiel do poruszana membraną jest cały a gruszki już dziś nie będę wyciągał za późna pora. Edytowane 19 Września 2015 przez crookers20
xsebo1 Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Wcześniej nie było żadnych błędów a po wymianie 5 aż jest? Ramię gruszki działa? Silnik chyba pracuje równo bo wypadania zapłonu nie widać w błędach, ale obroty spadają równo czy falowo z podskokiem lekkim po wciśnięciu sprzęgła?
crookers20 Opublikowano 19 Września 2015 Autor Opublikowano 19 Września 2015 (edytowane) Po wymianie gruszki wszystko wróciło do normy, byłem mile zaskoczony jak auto wkręca i jak obroty ładnie opadają, przez te parenaście km co zrobiłem dułem mu ile wlezie i czerpałem z tego przyjemność, jak zaświecił się check(pod koniec trasy jak wracałem już do domu) to jakoś spadku mocy nie zauważyłem, wruciłem do domku otworzyłem piwko i pod VCDS auto a tu taki cyrk. Nie wiem, jutro przełożę z starej gruszki ten "elektro zawór" ciachnę parę km do odcinki i zobacze co się będzie działo. Aaa... Przed wymianą gruszki miałem zawsze błąd za ubogiej mieszanki.. kasowałem a po 150km wracało.. membranka dziurawa na 1,5 cm i się wcale nie ruszała to przystąpiłem do wymiany. Edytowane 19 Września 2015 przez crookers20
xsebo1 Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Przepływomierz dobrze wskazuje? Nowy pokazuje max 120 , filtr powietrza i filtr paliwa wymieniales? Jak niesprawna gruszka to taki błąd pokazuje. Kolektor dolotowy ma dwa obiegi powietrza. Nie lepiej przełożyć membranę z nowej do starej?
crookers20 Opublikowano 19 Września 2015 Autor Opublikowano 19 Września 2015 Filtry dobre, z gruszką aby przełożyć czy całość czy tylko ten element to też nie problem pare minut. A przepływki teraz nie sprawdzę ... ale wydaje mi się że też powinna dobrze podawać przegoniłem auto pod 180 km/h i nie było błędów dopiero jak od rodziny wracałem to wywaliło... myślę że może przepustnica .. czyszczenie no i wymiana tego zaworka da radę.. chyba..
xsebo1 Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Przeplywka błędu nie pokaże, wskaże mniej powietrza
crookers20 Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Witam ponownie, Sorka ze nie zrobiłem logów ale nie miałem kiedy, od tamtego czasu znowu zrobiłem coś koło 100km i znowu w komputerze namieszało ale teraz inaczej. Nie wiem czy czasem to wszystko nie udziela się przez problemy z zasilaniem auta. Wszystkie błędy jakie mi wywala to tak jak bym klemy z auta ściągał bądź był przeskok. Ładowanie aku według VCDS na poziomie 13,70V i bryka. Po kasacji błędów mam spokój na krótki czas. A chyba jak by było coś poważnego to Check by nie zniknął VCDS Version: Release 12.12.0 (x64) Data version: 20130910 Tuesday,22,September,2015,20:38:04:62939 Chassis Type: 8E (8E - Audi A4 B6/B7 (2001 > 2008)) Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 25 36 37 45 46 55 56 57 65 67 69 75 76 77 VIN: WAUZZZ8EZ1A003460 Mileage: 179570km/111579miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06B-907-557-ALT.lbl Part No SW: 8E0 907 557 HW: Component: 2.0L R4/5VS 0004 Coding: 0011501 Shop #: WSC 06435 000 00000 VCID: EED3A833FA625E6EF6F-5000 2 Faults Found: 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) P1128 - 001 - System too Lean - MIL ON 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add) P1137 - 002 - System too Rich Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.lbl Part No: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front D620 Coding: 04275 Shop #: WSC 12345 VCID: E5C1D71F7F949D36875-5072 2 Faults Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 35-10 - - - Intermittent 01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time 27-10 - Implausible Signal - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 A Component: A4 Klimaautomat 0203 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 VCID: 1F4D05F79D4807E68D9-5072 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8E2.lbl Part No: 8E0 907 279 Component: int. Lastmodul RDW 0409 Coding: 00001 Shop #: WSC 06435 VCID: EFEDB537AD685766FD9-4A3A No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-84.lbl Part No: 8E0 959 655 Component: Airbag 8.4E 3001 Coding: 0010602 Shop #: WSC 06435 000 00000 VCID: F4E7BA5B944E74BE00B-5072 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.lbl Part No: 8E0 953 549 S Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 00011 Shop #: WSC 06325 VCID: 4385A98751600306C91-4A3A 1 Fault Found: 01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.lbl Part No: 8E0 920 900 F Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D08 Coding: 00000 Shop #: WSC 06435 VCID: 275D1D17C518CF26F59-5072 WAUZZZ8EZ1A003460 AUZ6Z0Y0008404 1 Fault Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MIN.lbl Part No: 8E0 959 433 N Component: Komfortgerát T87 0111 Coding: 06720 Shop #: WSC 12345 VCID: 3C77D27B2C9E7CFE88B-4A3A Subsystem 1 - Part No: 8E1959801B Component: Tőrsteuer.FS BRM 4.11 Subsystem 2 - Part No: 8E1959802B Component: Tőrsteuer.BF BRM 4.11 4 Faults Found: 01561 - Rear Left Door 60-10 - Won't Safe - Intermittent 01562 - Rear Right Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01562 - Rear Right Door 60-10 - Won't Safe - Intermittent 01562 - Rear Right Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent End --------------------------------------------------------------------- Witam, zrobiłem dziś logi dynamiczne... proszę spojrzeć i doradzić. Dodam ze na 3 do 140km więcej brakło drogi. http://vaglog.pl/log_233540.html Edytowane 22 Września 2015 przez crookers20
mati95115 Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Przepływomierz za mało pokazuje.
crookers20 Opublikowano 7 Października 2015 Autor Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) Sorki że tak późno odgrzewam kotleta, przepływka nowa BOSCHA zamówiona, jutro z rana ma być a pod wieczór wrzucę nowy LOG mam nadzieję że to już będzie wszystko bo mi gul z nerwów rośnie że cały czas szukam dziury w aucie . I czy w tym moim odczycie sonda lamda nie pokazuje za dużego skoku napięcia na sam koniec?? A więc tak, przepływka nowa dziury w przyśpieszeniu nie ma ale coś jest jeszcze nie tak, LOG grupy 3, 10,33 http://vaglog.pl/log_235156.html Jak wciska sprzęgło obroty delikatnie podskoczą do góry potem jak spada to przed 1000 obr. się na moment zatrzymuje i dalej w dół. Gdzie jeszcze szukać przyczyny. Największą wydajność uzyskałem raz na obrotach 5160a przepływ 91.36 ale to już sami proszę zweryfikujcie. Teraz tylko czekam na kolejny check Edytowane 7 Października 2015 przez crookers20
Łukasz13 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Teraz przepływka pokazuje poprawnie.
crookers20 Opublikowano 12 Października 2015 Autor Opublikowano 12 Października 2015 (edytowane) Latam już na nowym przepływomierzu kilka dni i nic, check się nie świeci auto super śmiga, dzięki chłopaki. Jedyne co mnie spotkało od tamtego czasu to jak pałowałem bryke na 3 do odcinki to silnik dostał szału kontrolka od silnika zaczeła mrygać jak przy padniętej cewce i stracił moc. Trwało to dosłownie minute potem zgasła auto się ożywiło, na kompie pokazało 2 błędy jeden od temperatury drugi od ubogiej dawki. myślę ze pewnie gaz jest nie doregulowany w ostatnich partiach obrotów no ale to już chyba nie problem nikt chyba na co dzień nie śmiga na 3 do odcinki. max.g/s na nowej przepływce pokazało mi 92 albo coś koło tego, a min. 21g/s na 1500obr. tak na oko nie wchodziłem na VAGLOG piszę z pamięci. Z tego co kiedyś czytałem to różnie ludzie pisali że max. może być 90, 100 lub nie wiecej niż 120g/s dla ALT ale to chyba, nie znam się. Jedyne co zostało mi do rozwiązania to spadające obroty i oliwa ale dzięki Xebo1 myślę że ten temat też się rozwiąże przy zmianie oleju na MoS2, dolewki robię 250ml na około 2500-3000km mobila 10w40. Pozdro Edytowane 12 Października 2015 przez crookers20
Łukasz13 Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 Czyli jednak warto było posłuchać rad , w alt maks wskazania przepływki to ok 100 g -+ 5.
xsebo1 Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 U mnie do odcinki do prędkości 170 pokazała 90 g/s i czuję pod prawą nogą że jest coś nie tak, lepiej się zbiera z lekko wcisnietym gazem niż depnietym do dechy
crookers20 Opublikowano 12 Października 2015 Autor Opublikowano 12 Października 2015 (edytowane) No z tym pedałem gazu też u mnie tak jest wcisnę delikatnie to czuć że przyśpiesza a do oporu to jak by mu z 30koni zabrał. No ale cóż ważne ze jak na razie dzięki forum człowiek w końcu dostrzega pozytywy ALTka. Czasem mam wrażenie ze my w Polsce dajemy tym autom drugie życie. Edytowane 12 Października 2015 przez crookers20
xsebo1 Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Dokładnie jakby się dławił złym składem mieszanki, zapchanym katem lub regulator ciśnienia wtrysków ma ograniczoną pracę
prezes13 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Witam,mam pytanie odnośnie tego elektrozaworu,wiesz może jakie napięcie przychodzi do niego?pozdrawiam
xsebo1 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 O jaki elektrozawor pytasz? Zwykle elektrozawor otwiera się po podaniu napięcia 12v
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się