lowmen Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) Samochód kopcił przy odpalaniu już od jakiegoś czasu jednak nie było to aż tak intensywne kopcenie. W miedzy czasie padło turbo, samochód stracił moc, tzn krecił tylko do 2tyś obrotów i powyżej stówki nie leciał . Zregenerowano turbo. O ile wcześniej samochód dobrze odpalał . Teraz pojawił się problem przy odpalaniu . Samochód gdy po stoi około 7-8 godzin ciężko kręci, a po odpaleniu teraz już strasznie kopci i tak jakby chodzi na 3 cylindry. Gdy się juz rozgrzeje kopcenie zanika oraz normalnie chodzi. Edytowane 21 Września 2015 przez lowmen
Kazek 1.9 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Sprawdź świece oraz obadaj go na kompie .. Wtryski w jakiej kondycji może już leją >? aku w jakiej kondycji
lowmen Opublikowano 21 Września 2015 Autor Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) Aku myślę że w dobre bo jeszcze miesiąc temu odpalał ok, jeden wtrysk rok temu był regenerowany + sprawdzane wszystkie i miarę ok, rok temu również wymienione bodajże 2 świece. Tylko nie róbcie mi opr... bo samochód nie mój Jedna osoba sugerowała mi że może oringi na wtryskach padły i gdy samochód trochę postoi to coś tam zalewają sie olejem i dlatego tak ciężko odpala i strasznie kopci. Jednak ubytków oleju brak. Czy na problem z odpalaniem może mieć związek klimatyzacja ? Tzn została naprawiana klimatyzacja nie działała sprężarka teraz chodzi , czy to też może sprawiać problem przy odpalaniu ? Samochód chodził trochę na zapieczonej turbinie czy może mieć to wpływ na aktualne problemy ? Edytowane 21 Września 2015 przez lowmen
kafarek Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Może już na głowicy puszcza albo pierścienie trzeba by mu zrobić próbę olejową albo sprawdzić ciśnienie na cylindrach lecz w dieslu trochę zabawy jest z tym
piotrsob1 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Jak nastąpiła awaria turbiny, to olej nie poszedł w dolot? Jeżeli tak to sprawdź kompresję na garkach, może się korbowody pogięły
lowmen Opublikowano 22 Września 2015 Autor Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) Co to korbowodów chyba nie Bo przed regeneracja oleje nic chyba nie przepuszczała I najpierw turbinę wyczyszczoną i po wyczyszczeniu co sam mechanik był w szoku zaczęła puszczać olej. I dopiero wtedy poszła do regeneracji ... W każdym razie niedługo poznam diagnoze , wybieram sie do Wyroczni także wrzucę info Jedna przyczyna znaleziona Jeden wtryskiwacz do wymiany. Jutro wybiera sie auto na dłuższy przegląd . Edytowane 22 Września 2015 przez lowmen
kafarek Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Może nagar turbo uszczelniał Jak wtryskiwacze to sie rozejdzie po kosztach , napisz później co wykryli dodatkowo Ci mechanicy
lowmen Opublikowano 24 Września 2015 Autor Opublikowano 24 Września 2015 Była to jedyna wykryta usterka , a dokładnie wtrysk na 4 cylindrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się