pantuniestau Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Aloha! Jako, że macierzystego forum CC jako takiego nie ma, a worek z napisem "Passat" leży mi średnio, kilka słów dla potomnych wrzucę tutaj. Pierwotnie CC nie miał zaistnieć na forach, ale przygodę z moim poprzednim autem (wzmianka zaraz po reklamach) wspominam tak miło, że w końcu i na tego dziada przyszła pora. Ku mojemu wielkiemu smutkowi, w kwietniu tego roku pożegnałem się z pierwszym prawdziwie moi autem - od początku konfigurowanym i budowanym zgodnie z moimi skromnymi założeniami. Coś jak teraz Create w McDonald's Przez trzy lata kawalerskie Scirocco spełniało rolę auta rodzinnego i należało w końcu dać mu odetchnąć pełną piersią i pozwolić ruszyć w świat pod nowym kierownictwem. Żeby nadmiernie nie zanudzać, wyglądało toto tak: VW Scirocco 1.4 manual, 225 KM, 308 NM. Dolot Forge i program w Ecu Performance. jak wspominałem, epoka tego auta minęła i nastały wesołe rodzinne poszukiwania dupowozu :okej: Miało być mocne benzynowe 4x4 z automatem. Standardowo przebrnąłem prawdopodobnie przez wszystkie segmenty i większość modeli kandydatami były m.in. Infiniti Fx50, Golf 7R czy Audi S5 Sportback. Golf odpadł najszybciej ku mojemu rozczarowniu, ponieważ progres w przestrzeni względem Sciro był symboliczny. Ostatecznie Audi i Infiniti również nie przebrnęły sitka mojej żony przez stare swój wiek. Finalnie do dziś nie wiem jak to się stało, że kupiliśmy ośkę... Średnio co drugi dzień nurtuje mnie ta zagadka. No cóż, jakoś pod koniec kwietnia nastał dzień, w którym VW znowu stanął pod domem W dniu przybycia nie prezentował się szczególnie efektownie, więc nawet nie ma co wrzucać zdjęć. Ot, białe CC na standardowych 18" Chicago. Żeby wynagrodzić sobie ból spowodowany zakupem ośki, zrodził się niecny i szpetny plan (przebieg jego realizacji to historia na długi zimowy wieczór w góralskiej chacie odciętej od świata :satan: ) - Compsport. Jako, że Sciro postawiło mały kroczek w świecie modów, wypadałoby, żeby krok CC był nieco bardziej odczuwalny. Tym razem padło na CS z uwagi na doświadczenie z 2.0 TSI. Aaaaa, no tak, do tej pory nie wspomniałem o samym aucie. Już nadrabiam. VW CC 2.0 TSI DSG. Salon PL, jeśli ma to jakieś znaczenie. Candy White, wnętrze beżowo czarne - materiałowe, bo moja żona średnio lubi skórę. Z głowy wyposażenie leci mniej więcej tak: - felgi 18" Chicago, - szklany dach, - podgrzewana przednia szyba, - podgrzewane fotele przednie, - reflektory przeciwmgielne, - bi-ksenon + led, - szyba tylna i boczne tylne przyciemnione, - zawieszenie DCC, - drewno ebony na desce i drzwiach + podświetlenie ambient; - poduszki z tyłu; - system kontroli ciśnienia w oponach, - alarm, - gniazdko 230V w podłokietniku, - czujniki parkowania z przodu i z tyłu + kamera, - Keyless Access, - 5 miejsc. Tak to z grubsza ciosając wygląda No więc wracając do modów, bo to - zdaje się - nieco ciekawszy temat. W czerwcu tego roku CC trafiło do Compsportu i MG w celu stworzenia dziwoląga :jezor: Niestety CC jest absolutnie anonimowym autem w przeciwieństwie do Sciro, więc chciałem pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa i zakończyć wydech dwiema czarnymi owalnymi końcówkami w stylu RS7. W MG Motorsport okazało się, ż jest to niemożliwe z uwagi na podłogę, która nie pozwala na poprowadzenie wydechu z obu stron (jedynie 3.6 i 2.0 TDI 177 KM dają taką możliwość). Tak więc jedyna oznaka szaleństwa poszła w cholerę. I tak -chcąc niechcąc - powstał absolutny sleeper. Plusy są takie, że policja mnie olewa, minus zaś takie, że nikt nie bierze na poważnie wyścigu z CC i często nie podejmuje rękawicy :helm: Żeby dalej nie zanudzać... CC ma nowy wydech, od samego turbo do końca wydłubany przez MG, turbo k04, ICka z s3, drobne zmiany w dolocie, no i wszystko wystrojone w CS. Finał jest taki jak poniżej - 360 KM/460Nm przy wadze - mierzonej - 1520 kg. Z tego miejsca nadmienię tylko, że ten wynik traktuję jako tymczasowy z powodu zbyt miękkich sprężynek zaworowych. CC jest już umówione na październikową randkę z Patrykiem i Szymkiem z CS w celu montażu twardszych sprężynek z 7R i ponownego wystrojenia. Byłoby miło zbliżyć się do 380 KM i taki też jest plan :okej: Jako, że VW został kupiony jako testówka, przydałoby się wyczyścić mu zawory, na co jest umówiony za dwa dni. Raczej nie zaszkodzi mu to w ulicznych potyczkach Seryjne Chicago honorowo poświęciły się i zostały felgami na zimę. Latem CC jeździ na kutych 18" ATS DTC - bodajże 8.9 kg sztuka. Zaraz po odbiorze założyłem Michelin SuperSport 245/40 i chyba był to niezły wybór, bo w połowie dwójki pojawia się trakcja :bajer: Wpadł też Eibach Pro Kit, który spowodował pewne zamieszanie przez plastiki chroniące przed kamieniami w nadkolach. Było tak nisko, że na prawie każdej nierówności opony tarły o to plastikowe ustrojstwo, a o jeździe w komplecie pasażerów w ogóle nie było mowy. Oczywiście osłonki znalazły się w śmietniku. W planach zostały już drobiazgi - pomalowanie lusterek na piano black i zmiana przednich hebli na komplet z Audi TTRS. Niełatwo jest trafić na te hamulce w komplecie, a od RS3 nie pasują, więc idzie to dość powoli. OK, to teraz pora na kilka fotek i filmików. Będę je sukcesywnie uzupełniał, jeśli pojawi się coś godnego uwagi Tak słowem zakończenia - chyba przypadkiem wyszedł z niego najmocniejszy CC w Polsce, co oczywiście napawa mnie pewną dozą dumy :hmm: I na dobranoc : CC vs Camaro 440KM automat. Niestety nagrywane już w trakcie wyścigu: CC vs A3 TDI wg właściciela 280-290 KM. Niestety dalszy wyścig został przerwany przez przemiłego pana w Lublinie, który postanowił z premedytacją zajechać mi drogę :grrr: CC vs Golf 5 Edition30 360KM 1400kg CC vs Golf II VR6T 350KM 1200 kg? CC vs Golf 6R – info głosi o mocy w przedziale 355-400KM. Osobiście obstawiam bliższą tej pierwszej wartości.
jedrekx Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 przyjemne auto, jestem ciekaw dalszych efektów
carrera369 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Jaki rozmiar felg i opon miałeś w Scirocco ?
pantuniestau Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 Jaki rozmiar felg i opon miałeś w Scirocco ? 18"/8.5" - dokładnie te same ATS, które teraz trafiły do CC. W Sciro naciagniete na nie były 225\40.
mojeA4 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 No nikt nie napisze, piekne autko i opis;) Poprzednie na pewno bardziej rzucające sie w oczy... ze w passacie nie robią takiego koloru jak w scirocco no nie
carrera369 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Kwestia gustu, ale nie widzę tej zieleni w CC. Co innego Scieocco - tu pasuje idealnie
Sebastiano87 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 U mnie po mieście, jeździ takie prywatno -służbowo -policyjne CC wiec nie dziwota że mało kto chce się brać z pod świateł
pantuniestau Opublikowano 25 Września 2015 Autor Opublikowano 25 Września 2015 Rzeczywiście do CC Viper Green zapewne pasowałby średnio, ale widziałem złote i wyglądało bardzo konkretnie Aczkolwiek CC jest dość nudnym stylistycznie autem i krzykliwe kolory mogą wyglądać karykaturalnie.
pantuniestau Opublikowano 25 Września 2015 Autor Opublikowano 25 Września 2015 Launch Control jeszcze znalazłem
jedrekx Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Aczkolwiek CC jest dość nudnym stylistycznie autem mi tam się podoba
SHITERS Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 On nie powiedział, że mu się nie podoba. Po prostu stylistyka jest bardzo stonowana, nie ma żadnych stylistycznych wodotrysków, ale auto nadal może się bardzo podobać.
wesz82 Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) Gratki. Dobry project. A ja zastanawiam sie czemu dr Jekyll Dobry dupowóz za dnia,a w nocy heja Edytowane 28 Września 2015 przez wesz82
pantuniestau Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) On nie powiedział, że mu się nie podoba. Po prostu stylistyka jest bardzo stonowana, nie ma żadnych stylistycznych wodotrysków, ale auto nadal może się bardzo podobać. Dokładnie tak Uważam, że CC stylistycznie nie jest przodownikiem designu, aczkolwiek wciąż może być atrakcyjnym autem - w końcu sam je kupiłem, nieprawdaż? :] Oczywiście wolałbym, żeby był bardziej drapieżny w rysunku stąd moja opinia nt.nudy. Co do dnia i nocy, to cóż... Tak to wlasnie wygląda Z ciekawostek CC wczoraj miało czyszczone zawory i dupohamownia mówi, że jest bardziej wartko Trzeba to zbadać w bezpośrednim starciu. Zawory wyczyszczone. Dupohamownia mówi, że jest odczuwalnie żwawiej, więc teraz trzeba to zweryfikować Edytowane 29 Września 2015 przez pantuniestau
bodek756 Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 więc chciałem pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa i zakończyć wydech dwiema czarnymi owalnymi końcówkami w stylu RS7. W MG Motorsport okazało się, ż jest to niemożliwe z uwagi na podłogę, która nie pozwala na poprowadzenie wydechu z obu stron (jedynie 3.6 i 2.0 TDI 177 KM dają taką możliwość). bzdura, wystarczy troche pokombinować i wszystko da się pospawać. Wyglądało by to tak Sam będę u siebie coś takiego robił
pantuniestau Opublikowano 13 Października 2015 Autor Opublikowano 13 Października 2015 więc chciałem pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa i zakończyć wydech dwiema czarnymi owalnymi końcówkami w stylu RS7. W MG Motorsport okazało się, ż jest to niemożliwe z uwagi na podłogę, która nie pozwala na poprowadzenie wydechu z obu stron (jedynie 3.6 i 2.0 TDI 177 KM dają taką możliwość).bzdura, wystarczy troche pokombinować i wszystko da się pospawać. Wyglądało by to tak Sam będę u siebie coś takiego robił Bezedura, cytując klasyka? Zapraszam do wnikliwych oględzin i sam organoleptycznie przekonasz się, że nie da rady. Najwidoczniej 2.0 TSI i Twoje 2.0 TDI mają drobne różnice. Żebym nie był gołosłowny, Michał z MG to potwierdzi, a kilka wydechów w życiu już zrobił. U mnie chyba przeszkadza zapas.
mojeA4 Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 Naprawde wam sie podobają 4 wydechy przy takim aucie?
pantuniestau Opublikowano 14 Października 2015 Autor Opublikowano 14 Października 2015 Naprawde wam sie podobają 4 wydechy przy takim aucie? 4 nie, ale miały być dwa czarne owale jak w RS6/7.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się