darekaudi4 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Witam po zdemontowaniu walka rozrządu okazały sie panewki tak jak widać to na zdjęciach czy to jest do wymiany ? Edytowane 23 Września 2015 przez darekaudi4
szakal222 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Tak Wysłane z mojego LG-E460 przy użyciu Tapatalka
daros Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Panewka do wymiany. Widziałem w dużo gorszym stanie, więc bez obaw.
C4NC3R Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Warto też wyjąć "szklanki", włożyć wałek i sprawdzić czy obraca się bez oporu.
DanielMod Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 W taty AJM po 320 tyś przy wymianie szklanek taki sam widok . Oczywiście wymieniłem . :-)
darekaudi4 Opublikowano 24 Września 2015 Autor Opublikowano 24 Września 2015 czy jakiś szlif wałka trzeba rocić czy tylko wystarczy wymienić panewki i po wszystkim?
C4NC3R Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 wałek sam sie "doszlifuje", szczególnie na krzywkach:). Jak wałek będzie stawiał opór przy obracaniu bez "szklanek" to osiowanie czopów wałka Cie czeka... Rzadko się zdarza aby głowica się tak odkształciła ale jednak od czegoś te półpanewki się wycierają w taki a nie inny sposób(i na pewno wszystkie równo sie nie wytarły).
piotrsob1 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Takie zużycie panewek wałka rozrządu jak na załączonym zdjęciu jest jak najbardziej typowe dla PD-ków 8V, akurat dolne półpanewki są na środku podparte na około połowie swojej szerokości ze względu na dużą średnice popychaczy zaworowych
darekaudi4 Opublikowano 8 Października 2015 Autor Opublikowano 8 Października 2015 Wymienione temat zamykam .
lukaszooo Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Z moich doświadczeń wymiana samych panewek to tak jak założenie czystych gaci na brudną dupe....... Z własnego doświadczenia powiem ze jako młody nic nie wiedzący mechanik wymieniłem panewki na wale ponieważ przy wymianie pierscieni stwierdziłem ze są zniszczone, po miesiącu kontrolka od oleju nie gasła juz wogóle i skończyło sie generalnym remontem silnika, na szczęscie remont kosztował mniej niz sam ori wałek do 1.9.
darekaudi4 Opublikowano 9 Października 2015 Autor Opublikowano 9 Października 2015 Z moich doświadczeń wymiana samych panewek to tak jak założenie czystych gaci na brudną dupe....... Z własnego doświadczenia powiem ze jako młody nic nie wiedzący mechanik wymieniłem panewki na wale ponieważ przy wymianie pierscieni stwierdziłem ze są zniszczone, po miesiącu kontrolka od oleju nie gasła juz wogóle i skończyło sie generalnym remontem silnika, na szczęscie remont kosztował mniej niz sam ori wałek do 1.9. Wałek dałem do sprawdzenia i pomierzenia i nie było potrzeby z nim nic robić,a sprawdzał gość który zajmuje sie głowicami od 30lat więc nie miałem zastrzeżeń aby go nie zakładać
lukaszooo Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Takie jest moje proste myślenie ze nowy element jeszcze bardziej niszczy stary moze sie myle ale zdania nie zmienie
darekaudi4 Opublikowano 9 Października 2015 Autor Opublikowano 9 Października 2015 Nie bedziemy sie spierać, ważne że jest zrobione i działa bez zarzutów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się