BeyerBrown Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Przeczytałem cały wątek z A6 i wielce prawdopodobne, że to nieszczelności w systemie odpowietrzania powodowały takie cyrki... ale facet co miał tam problem odniosłem wrażenie, że oczekiwał bardziej dobrego słowa, tudzież, że usunięcie VAG-iem błędów rozwiąże jego problem zamiast zakasać ręce do roboty i poświęcić te 350zł na nowy zawór z wężami. Nikt mu już z fus nie chciał wróżyć więc sprzedał auto... cóż. W każdym razie rozjechany rozrząd nie powoduje większych problemów (check-ów) dopóki nie przekroczy dopuszczalnych widełek. To, że auto nie ma przez to fabrycznego ciągu to inna sprawa. Tobie Kruk też radzę wpierw zrobić coś z tym nastawnikiem faz rozrządu (sprawdzić wiązkę, wymienić zawór, etc. albo zrobić chociaż testy fazatorów - grupa 094 i 096), tak jak wcześniej radził Ci kolega lmarrio bo inaczej to wymienisz niepotrzebnie pół silnika i ciągle będziesz w punkcie wyjścia. Edytowane 12 Listopada 2015 przez BeyerBrown
Kruk_89 Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Opublikowano 12 Listopada 2015 ok na pierwszy ogien pojdzie wiazka ta od czujnikow tak? http://www.directupload.net/file/d/3720/xfog9qpu_jpg.htm
BeyerBrown Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Te oraz te z przodu, przy samych nastawnikach, które znajdują się w pobliżu rozrządu. Tu masz schemat: https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8VWJhZ3oySFJLQ3M/view?usp=sharing
BeyerBrown Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Sprawdź samą wiązkę od nastawników, bo skoro w grupie 093 masz odczyty z czujników położeń wałków to tam elektrycznie powinno być OK.
Kruk_89 Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Opublikowano 12 Listopada 2015 gdzie szukac nastawnikow?
BeyerBrown Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 Po nitce do kłębka: https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8bWg2aGplTzZnMW8/view?usp=sharing na końcu tych 3 przewodów wychodzących z czerwonej osłony znajdziesz wtyczkę nastawnika. Analogicznie jest z drugiej strony
Kruk_89 Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Opublikowano 13 Listopada 2015 aha ok dz. powiem ci ze cos moze byc bo jak demontowalem bagnet znaczy sie rurke a ciezko mial wyjsc to o cos zawadzilem i zrobila sie zwara potem odlaczylem kleme a mam problem na bank1 czyli strona pasazera. tych nastawnikow jest po jednym na strone?
BeyerBrown Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 (edytowane) Jeden nastawnik z dwoma elektrozaworami dlatego są po 3 przewody z każdej strony. N205+N318 oraz N208+N319, strona 9-ta pdf-a którego wcześniej podesłałem.Wspólne przewody idą do bezpiecznika S282, strona 6 Edytowane 13 Listopada 2015 przez BeyerBrown
Kruk_89 Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Opublikowano 13 Listopada 2015 ogolnie gadalem z magikiem od ASN czyli Piotrkiem z Sulejówka strasznie łebski gość dał by rade ogarnąć temat i kuma o co chodzi ale zapewne nie w jeden dzień i tu jest problem eh bo mam 150km. a te kable da sie sprawdzić woltomierzem? czy w jaki inny sposób?
BeyerBrown Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 No samym patrzeniem na kabelki nie da się ocenić ich stanu Musisz sprawdzić czy te przewody poprawnie przewodzą i czy nie ma między nimi przebić oraz przebicia do masy (karoserii)... multimetr w łapy i do roboty! Schemat już masz Obowiązkowo rozpinasz wtyki przy nastawnikach i przy ECU.
Kruk_89 Opublikowano 15 Listopada 2015 Autor Opublikowano 15 Listopada 2015 nie bede zakladal nowego tematu wiec zapytam w tym jak powinien zachowac sie silnik po odkreceniu korka wlewu oleju na biegu jałowym? bo u mnie zdecydowanie przygasa ale po chwili probuje wrocic do normy ogolnie chodzi nie rowno przytykajac reke czuc jak by wylatywalo powietrze ale po zatkaniu delikatnie czuc ze zasysa dłon ale dosłownie delikatnie tak winno byc?
gibon_81 Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 nie bede zakladal nowego tematu wiec zapytam w tym jak powinien zachowac sie silnik po odkreceniu korka wlewu oleju na biegu jałowym? bo u mnie zdecydowanie przygasa ale po chwili probuje wrocic do normy ogolnie chodzi nie rowno przytykajac reke czuc jak by wylatywalo powietrze ale po zatkaniu delikatnie czuc ze zasysa dłon ale dosłownie delikatnie tak winno byc? Powinno lekko zasysać powietrze.
Kruk_89 Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Opublikowano 23 Listopada 2015 auto u doktora elektronike raczej wykluczam bo odczyty sa na vcds wiec to raczej odpada mam nadzieje ze winien jest ten zawór nic wiecej
BeyerBrown Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Doktor z Sulejówka go leczy?
Kruk_89 Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Opublikowano 27 Listopada 2015 niestety nie zaufałem komuś innemu sprawa po rezebraniu ma sie tak prawy fazator wydechowy jest uszkodzony cieknie z niego olej taka jak by mgiełka i to niestety z rzadnych uszczelek tylko od tyłu tak jak by sie gdzies rozczelnił ryzykowac z kupnem uzywki za 150-250zł?
lmarrio Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Jak dobrze pamiętam, to w środku są oringi uszczelniające. Widocznie któryś się uszkodził. Sprawdzałeś cenę nowego? Gdybyś potrzebował to mam 4 koła sprawne na sprzedaż.
Kruk_89 Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Opublikowano 28 Listopada 2015 no niby to z oringa nie cieknie zostały zmienione ten plastkikowy korek i oring dalej cieknie znaczy sie to taka mgiełka sie rozpyla i niestety to osiada na pasek rozrządu nowe z aso to nawet nie patrzyłem mechanior mówi że silnik w tej cenie można by kupic. ile bys sobie cenił za swoje?
lmarrio Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Jeżeli kapsel z oringiem był wymieniony, to pewnie przy demontażu pękła obudowa koła. Cena poszła na priv
Kruk_89 Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) wracając troche do tematu. byłem dziś z cieknaca chłodnicą u mechanika niestety do wymiany. Zrobiłem test wyjść grupa 96 wszystko ok natomiast 94 Bank1 non stop w fazie testu:( wartość skaczą od -1 do 7 Kw panowie auto rozebrane ale praca staneła okazało sie że wałek wydechowy prawy jest uszkodzony ktos tam grzebał wczesniej i strasnie nie umiejetnie to poskladal na gwałt potrzebuje sprawny wałek wydechowy lewy od strony kierowcy (chyba ze nie ma to znaczenia lewy prawy) ma ktos może na stanie za sensowne pieniadze? i czy one podejda bez problemu? bo chyba nie trzeba calej glowicy zmieniac prosze o opinnie i pomoc Edytowane 6 Lutego 2016 przez Kruk_89
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się