Skocz do zawartości
IGNOROWANY

generalny remont ASN


Kruk_89

Rekomendowane odpowiedzi

Szukaj samego walka... Po co cała głowica skoro jest dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukam szukam i znalesc nie moge problem z tym jest jak sa to jak na zlosc tylko na prawo strone czy ktos mi odsprzeda walek rozrzadu wylotowy na lewo glowice?

Edytowane przez Kruk_89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyszczerbil sie tu przy pierscieniach uszczelniajacych ktos dal zle pierscienie jakis pseldo mechanik zapewne podczas zmiany rozrzadu a sitka cale pozapychane itp dokladnie jeszcze nie wiem jak odbiore autko to obcykam co i jak bo tak to aby dostalem zdjecia na @ jak to wyglada przez telefon to tez tak nie do konca sie dogadac nie ma to jak osobiscie. walek zalatwilem juz sobie czekam az zlozy to do kupy ustawi rozrzad i mam nadzieje ze chek zniknie

mam mniej wiecej obraz co i jak walek uszczerbil sie zaraz za pierwszym pierscieniem uszczelniajacym od strony fazatora

https://drive.google.com/file/d/0BxUPXm8s4K9CZ1BGOHNFZktoQ0E/view?usp=sharing


ale auta jeszcze nie posiadam zastanawiam sie co moglo byc przyczyno uszczerbienia


a wiec tak autko odebrane :wink: nastąpiła zmiana dwóch wariatorów i walka wydechowego lewej głowicy i kompletnego rozrządu, oczywiście sitka wszelkie uszczelki pierścienie uszczelniające także zmienione. teraz grupa 94 i 96 po chwili wszystko wskakuje ok na razie brak cheka co do grupy 93 jest spoko 2;1;8;2 ktoś czytając te ustawienia powie ale słabe ustawienie ;) spokojnie tydzień jeżdżę na tym po tygodniu wracam na ustawienie dla tego taki zabieg aby wszystko się ułożyło i ogólnie sprawdzić czy wariatory będą pracować ok

Edytowane przez Kruk_89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozczarowało mnie dalsze ciwierkanie hehe liczyłem że to rozrząd ale jednak nie. Auto na pewno jest bardziej elastyczne, co do mocy cieżko mi powiedzieć na wyzszych obrotach czuć przyrost mocy a dlatego ciężko mi powiedzieć bo cały tydzień jeżdziłem paskiem teścia starą b4 90km to po powrocie do :a4fan: czułem sie jak bym wsiadł w rakiete teraz jeszcze zostało mi wymienić pompe wspomagania :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro coś zmontuje dziś już mi sie nie chce schodzić na dół

BB zapomniałem nagrać tego filmiku ale gdzieś tu jest nagrane jak pokazywałem działające gruszki to ćwierkanie jest praktycznie takie same moze ciut cichsze. Ale co zauważyłem i to na bardzo duży plus nie ma juz tego tak jak by suchego odpalania po nocy gdy zapalałem to auto przez jakieś 3sek klekotało jak by bez oleju chodził teraz jest ok moze przez ułamek sekundy jest ciut inny dźwięk. po ustawieniu (w sobote) jade na hamownie zobaczymy ile kucy wypluje


ps. miałem pecha z tym autem ale jakos wychodze na prosto dobrze ze zonka nie wie ile kasy w nie pakuje :grin:

Edytowane przez Kruk_89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup moje, już wyprostowane i konkret doposażone :decayed:

No dobra, rozrząd prosi się o doregulowanie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wcześniej koledzy pisali , ktoś spie...ł robotę :facepalm:

tak jest jak z młotkiem do auta

ogarniesz to na dłuższy czas będzie spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i ustawianie mam za sobą. myślę że 1;-1;-1;1 jest spoko :wink: teraz hamownia została ale niestety dziś sobota i nie mogę się dodzwonić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję doprowadzenia auta do ładu. Możesz na pw podać koszt regulacji rozrządu, czy płaciłeś za wszystko razem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamownia za mną niestety wynik jest niemal fatalny 190 koników tylko i 269 Nm strasznie poszarpany wykres powturzony 2x niemal identyczne wyniki

https://drive.google.com/file/d/0BxUPXm8s4K9CVTB2WjVOeG15djA/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0BxUPXm8s4K9Cbzg3ZHp4eUVsM0U/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0BxUPXm8s4K9CSGNxQ29lZHR4Qk0/view?usp=sharing

macie pomysł gdzie te 30 kucy uciekło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może jutro coś ogarnę zrobię wszystkie logi a jak nie to dopiero w weekend. Myślisz że przepływka zabrała by tyle kucy? jak widać na wykresie dól jest poszarpany i to jest odczuwalne w jeździe gdy wciskamy podłoge auto na chwilkę jak by traciło moc po czym znowu odzyskuje ale to nie zawsze tu akurat na badaniu zrobiło się tak 2x pod rząd. Mam też takie wrażenie iż jak jest zimny ma więcej mocy niż jak się rozgrzeje. Skrzynia manualna 5 stopniowa przedni napęd tylko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz pytanie za 100 punktów , ASR/ESP było wyłączone ?

Zimny silnik zawsze lepiej jedzie , zimne powietrze jest gęstsze to więcej go wciąga i podlewa paliwkiem .

Ciesz się że nie jeździsz S4 B6 , tam w upalne dni potrafiło ze 100 kucy zginąć przez temperaturę w komorze silnika .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylo wyłączone z przyciska to chyba wystarczy? a przepływka nie wyrzucała by błędu jeżeli by było coś nie tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zawsze , może zaniżać wartości , a elektrycznie sprawna .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...