damian92x Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Zapytaj ich czy sprzedadzą Ci go osobno: http://allegro.pl/rozrzad-napinacz-pompa-audi-a4-a6-a8-3-0-asn-avk-i5601534692.html Jeżdżę na tym zestawie już 3 rok Prawie cały zeszły tydzień przesiedziałem w Poznaniu Jasne, że kupisz sam napinacz. Ja mam w tej chwili NTN i taki był w zestawie kompletnegorozrządu INY. Zapytaj może Tomka z forum czy ma coś takiego oddzielnie. T0M77.
Kruk_89 Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Opublikowano 23 Marca 2016 Mam takie pytanie czy wypadajacy zaplon powoduje odciecie wtrysku? Tylko w ten sposob ze zapisze sie to w sterowniku? (wypadanie zaplonu na 1 cyl i brak obwodu wtrysku na 1 cyl blad sloradyczny) czy to wlasnie odwrotnie brak wtrysku powoduje brak zaplonu?
waskivw Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Nic nie odcina , wpadający zapłon masz pewnie z powodu nie działającego wtrysku . Sprawdź dobrze wtyczkę od wtryskiwacza , tam często nie kontaktuje .
BeyerBrown Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 To co wykrył sterownik to nierównomierność obrotów wału korbowego i potraktował to jako brak zapłonu. Ale nic nie zostało odcięte, tj, impuls elektryczny poszedł zarówno do cewki jak i wtryskiwacza. Zapłon + wtrysk (a na pewno to drugie) jest (losowo) odcinany wtedy, gdy przekroczona zostanie dop. emisja szkodliwych związków, np. przy zużytym katalizatorze. Przynajmniej na logikę tak powinno być Skutkiem tego prewencyjnego działania jest migająca żółta kontrolka silnika a auto nie osiąga pełnej mocy.
Kruk_89 Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 hmm no było miganie cheka i szarpanie samochodem. po sprawdzeniu kostki i poruszeniu nią przejechałem dynamicznie 80km i było ok (no nie aż tak do końca bo nie raz są te skoki mocy a raczej chwilowy jej brak) Jutro zmiana cewek potem podstawie autko na przejrzenie tej wiązki. autko odebrane z ASO i pupa cewki nie wymienione. moje niby nie są wadliwe zostały sprawdzone pod kontem zużycia i są sprawne zbliżone do nówek wiec nie ma potrzeby ich zmieniać. Chciałem jakiegoś potwierdzenia że oby tak jest na pewno to niestety dostałem katalog i było czarno na białym jakie cewki nie podlegają wymianie jeżeli są sprawne:( nie miej jednak myślę że mogli mi je wymienić ale po prostu nie chcieli
BeyerBrown Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Myślę, że jakby mogli to by wymienili... to nie oni płacą za cewki, tylko centrala w Niemcowni. Im to byłoby poza tym na rękę, bo dodatkowo wystawiają helmutom fakturkę za robotę Zapytaj się ich czy jakbyś przyjechał z >>właściwymi<< cewkami to czy podjęliby się ich wymiany... chyba, że Twoje auto wpisano już na czarną listę
Kruk_89 Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 niestety zostałem odnotowany że akcja była przeprowadzona. kurcze a miałem dostęp do ''felernych'' cewek które by podlegały wymianie jak bym wiedział to bym podmienił eh. ale z drugiej strony wiem że niby są sprawne
BeyerBrown Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Sprawne elektrycznie czy tylko nie pochodzą z wadliwej serii cewek? Bo to duża różnica. Cewki jak świece - też się zużywają... zostały sprawdzone pod kontem zużycia i są sprawne zbliżone do nówek wiec nie ma potrzeby ich zmieniać Teraz doczytałem A co ze świecami? PS. Muszę przyznać, że ten Twój silnik nieustannie Cię czymś zaskakuje... cierpliwy jesteś
Kruk_89 Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 noooo teraz wiązka elektryczna poszła pod nóż hmm wiele rzeczy zrobiłem nie potrzebnie donorze do perfekcji chyba. ciężko mi powiedzieć czy to sprawdzili czy tylko tak mówią. Zostałem zapewniony że cewki są sprawne i nie powodują żadnych wypadań zapłonów (''jeżeli jakieś miałem''). świece wymieniane 3 miesiące temu NGK ale nie pamiętam dokładnej nazwy na pewno 2 elektrodowe niby takie winny być choć nie wiem czy nie przejść na jedno elektrodowe jakieś lepsze
BeyerBrown Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 AVK/BGN, czyli 3.0 wypuszczane na rynek US mają montowane jednoelektrodowe, platynowe. Takie świece pewnie nie zaszkodzą, ale czy to ma sens... ASN musi chodzić dobrze na zwykłych dwuelektrodówkach, tym bardziej gdy są one praktycznie nowe. Nie ma bata.
damian92x Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 noooo teraz wiązka elektryczna poszła pod nóż hmm wiele rzeczy zrobiłem nie potrzebnie donorze do perfekcji chyba. ciężko mi powiedzieć czy to sprawdzili czy tylko tak mówią. Zostałem zapewniony że cewki są sprawne i nie powodują żadnych wypadań zapłonów (''jeżeli jakieś miałem''). świece wymieniane 3 miesiące temu NGK ale nie pamiętam dokładnej nazwy na pewno 2 elektrodowe niby takie winny być choć nie wiem czy nie przejść na jedno elektrodowe jakieś lepsze Kolego Kruk jak tam sprawa z Twoim autem? Co z tymi brakującymi kucykami i tematem kolektora? Wymieniony? Coś się poprawiło? Ucichł temat
Kruk_89 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2016 nie wiem czy jechać znowu na hamownie troche szkoda auta po ostatnim razie sprzęgło ucierpiało. kolektor już ogarnięty i sprawny teraz myślę nad wymiano odmy ale zobaczymy. co do wiązki to powodowała wypadanie zapłonu na 1 cylindrze zrobiony myk w spartanskich warunkach i narzie cyka w sobote teraz troche zostanie to poprawione po fachowemu
damian92x Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 To wypadanie zapłonu o którym mówisz było tylko na jednym cylindrze czy na losowych? Jak po wymianie kolektora z jazdą? Czujesz jakieś zmiany?
Kruk_89 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2016 na 1 cylindrze tylko do tego stopnia iz ECU wywalało błąd. na innych czasem też jest losowe wypadnięcie ale to rzadkość zobaczymy po poprawie wiązki bo nie wiedzieć mi czemu jest cała w koszulkach (nie wiem czy jakiś gryzoni się tam kiedyś dostał i zasmakował w kablach) myśle całkiem poważnie nad wymiano tego zaworu odmy znalazłem coś takiego http://pl.aliexpress.com/item/New-Crankcase-PCV-Breather-Vent-Valve-For-Audi-A4-A6-Quattro-06C103245-06C-103-245/1674095127.html?spm=2114.56010608.4.2.0LWUsGnada się czy raczej tylko ori ?
Kruk_89 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2016 w przeliczeniu wyjdzie około 100zł. No prawie jak oryginał brak aby loga. hmm najpierw dowiem się dokładnie ile w ASO sobie cenią bo ponoć za sam zawór ktoś zapłacił tylko 120zł a rurki coś rzędu 200zł z tym że rurki mi są nie potrzebne zostaną stare
BeyerBrown Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Na ori z tego co kojarzę chyba też nie ma znaczka Audi... Sam zawór w ASO kosztuje ponad 300zł, w komplecie z rurkami niewiele więcej, ok.380zł. Rurek w serwisie nie można nabyć osobno :/
soul87 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 A na co ori rurki. Wystarczy przewód gumowy olejodporny. Zresztą te ori rurki nie przetrwały by rozlaczenia od nich tego zaworu. Są twarde i plastikowe.
Kruk_89 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2016 A na co ori rurki. Wystarczy przewód gumowy olejodporny. Zresztą te ori rurki nie przetrwały by rozlaczenia od nich tego zaworu. Są twarde i plastikowe. masz pan racje nie przetrwały hehe podczas ostatniego demontażu podczas zmiany kolektora zostało to nieco przeczyszczone a na spenkane miejsca założone koszulki skurczowe i trzyma trochę druciarskie rozwiązanie ale skuteczne i praktycznie zerowe koszty niestety po dwuch tygodniach maziaja znów zaczęła sie zbierać więc sądzę że zawór do wymiany
BeyerBrown Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Jakby co mam te rurki na sprzedaż wraz z rozdzielaczem na którego wciska się zawór
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się