Bieniek B7 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Witam jestem posiadaczem Audi A4 B7 Zauważyłem już przy zakupie, że kierownica obraca się z oporem, wspomaganie działa tylko nie tak jak powinno, kierownica nie przycina w żadnym kierunku lecz tak jak by układ kierowniczy coś hamowało, jeżeli skręcam kierownicą w lewo lub w prawo to po puszczeniu jej nie powraca do punktu w którym auto jedzie na wprost. Co to może być?
dżejki Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Zawór na maglu, lub sam magiel PS. Czy jesli dodasz gazu to kierownica chodzi lżej?
Bieniek B7 Opublikowano 30 Września 2015 Autor Opublikowano 30 Września 2015 Zawór na maglu, lub sam magiel PS. Czy jesli dodasz gazu to kierownica chodzi lżej? Bo dodaniu gazu tak samo chodzi kierownica. A co z tym zaworem, reguluje się go czy wymienia?
dżejki Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Wymienia. Tania rzecz, ale niestety trzeba magiel wyjąć. Choc przy Twoich objawach sprawdzilbym również czy jakis magik nie dokrecil ci śruby regulującej luz na maglu. Tutaj jest temat regulacji luzu na maglownicy. Jesli ktos za mocno dokrecil śrubę to kierownica działa z oporem. - Ja tak bynajmniej mialem. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/310264-luzy-na-przekladni-kierowniczej-pytanie/page-3#entry4620796
Bieniek B7 Opublikowano 1 Października 2015 Autor Opublikowano 1 Października 2015 Wymienia. Tania rzecz, ale niestety trzeba magiel wyjąć. Choc przy Twoich objawach sprawdzilbym również czy jakis magik nie dokrecil ci śruby regulującej luz na maglu. Tutaj jest temat regulacji luzu na maglownicy. Jesli ktos za mocno dokrecil śrubę to kierownica działa z oporem. - Ja tak bynajmniej mialem. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/310264-luzy-na-przekladni-kierowniczej-pytanie/page-3#entry4620796 Super dzięki będę sprawdzał jak będzie chwila czasu, później dam znać co było przyczyną.
dżejki Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 Uważaj bo jeśli zbyt długo tak będziesz jeździć, to rozwalisz pompe wspomagania, jak i maglownice, niestety nierzetelnych sprzedawców jest pełno, i chcąc ukryć wade układu kierowniczego majstrują przy przekładni, a później wychodzą koszty...
Bieniek B7 Opublikowano 1 Października 2015 Autor Opublikowano 1 Października 2015 Uważaj bo jeśli zbyt długo tak będziesz jeździć, to rozwalisz pompe wspomagania, jak i maglownice, niestety nierzetelnych sprzedawców jest pełno, i chcąc ukryć wade układu kierowniczego majstrują przy przekładni, a później wychodzą koszty... Dokładnie, ale autko ma 178 000 km i tyle ma na prawdę to wątpię żeby przy tym przebiegu coś z maglem się działo. Uważaj bo jeśli zbyt długo tak będziesz jeździć, to rozwalisz pompe wspomagania, jak i maglownice, niestety nierzetelnych sprzedawców jest pełno, i chcąc ukryć wade układu kierowniczego majstrują przy przekładni, a później wychodzą koszty... A jak by się okazało że tak jest jak piszesz to co bym musiał zrobić? Na pewno sprawdzę drążek od kier tam gdzie się załamuje nasmaruję te krzyżaki, później odepnę końcówki drążków i sprawdzę czy lekko kręci się zawieszenie z prawej i lewej strony osobno by wykluczyć uszkodzenie łożyska w gnieździe nad amorem.
strazak990 Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 Witaj u mnie też jest podobny problem. Tylko że u mnie to się stało od niedawna. Tz. autko stało prawie półtora miesiąca i po tym czasie kierownica chodzi bardzo ciężko z oporem nie mogę na postoju skrecic maksymalnie w prawo bądź w lewo... A przy skrecie w lewo czuje na kierownicy coś jak by coś szurało czy coś dwu sekundowy taki znak.
Bieniek B7 Opublikowano 3 Października 2015 Autor Opublikowano 3 Października 2015 masz u siebie servotronic? Nie mam. Witaj u mnie też jest podobny problem. Tylko że u mnie to się stało od niedawna. Tz. autko stało prawie półtora miesiąca i po tym czasie kierownica chodzi bardzo ciężko z oporem nie mogę na postoju skrecic maksymalnie w prawo bądź w lewo... A przy skrecie w lewo czuje na kierownicy coś jak by coś szurało czy coś dwu sekundowy taki znak. Mi nie szura nic tak jak Tobie. Kierownica nie wraca w pozycję jazdy na wprost i z lekkim oporem się kręci ale wspomaganie działa tylko coś go blokuje, możliwe że przykręcili maglownicę bo był już luz.
Radex121 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 U mnie też się nie kiera nie wraca na swoje miejsce musze jej w tym pomóc Ciekaw jestem co wyjdzie
Bieniek B7 Opublikowano 8 Października 2015 Autor Opublikowano 8 Października 2015 U mnie też się nie kiera nie wraca na swoje miejsce musze jej w tym pomóc Ciekaw jestem co wyjdzie Może maglownica dokręcona jest? Do mechesa podjade i napiszę co powiedział
M@rcin Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 (edytowane) mam to samo ... Edytowane 10 Października 2015 przez xMarcin95x
dżejki Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 sprawdzcie jeszcze cisnienie na pompie, min to 6mpa
Bieniek B7 Opublikowano 19 Października 2015 Autor Opublikowano 19 Października 2015 masz u siebie servotronic? nie mam U mnie też się nie kiera nie wraca na swoje miejsce musze jej w tym pomóc Ciekaw jestem co wyjdzie Na razie jestem w trakcie smarowania krzyżaków, trzeba na kilka razy i jeździć, nie wiem czy to pomoże. mam to samo ... Na razie jestem w trakcie smarowania krzyżaków, trzeba na kilka razy i jeździć, nie wiem czy to pomoże.
Pablo_s-c Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Ta kierownica to wam nie wraca w trakcie jazdy czy na postoju ? Generalnie to kiera chodzi deczko ciężej niż w innych autach, ale nie ma problemu z kręceniem w miejscu, męczeniem ręki itp.
Romek.A4 Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 U mnie również kierownica chodzi ciężej niż choćby w B5. Skoro tyle osób się na to skarży to może tak ma być Tym bardziej że przebiegu ma 120 tys ( pewny, udokumentowany).
Bieniek B7 Opublikowano 20 Października 2015 Autor Opublikowano 20 Października 2015 Ta kierownica to wam nie wraca w trakcie jazdy czy na postoju ? Generalnie to kiera chodzi deczko ciężej niż w innych autach, ale nie ma problemu z kręceniem w miejscu, męczeniem ręki itp. Oczywiście w trakcie jazdy nie wraca, tak jakby coś ją lekko trzymało. Na postoju da się kręcić w miarę bez użycia siły ale i tak jest ciężej niż w innych autach. U mnie również kierownica chodzi ciężej niż choćby w B5. Skoro tyle osób się na to skarży to może tak ma być Tym bardziej że przebiegu ma 120 tys ( pewny, udokumentowany). A wraca Ci do jazdy na wprost np jak jedziesz po łuku drogi i wychodzisz na prostą jak kier puścisz? Bo mi zostaje tak jak była skręcona i muszę jej pomóc aby była na wprost, bo w przeciwnym razie auto samo skręca nadal jak puszczę kierownicę.
Pablo_s-c Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 To może być wina źle ustawionej geometrii, albo faktycznie zbyt mocno skasowany luz na maglownicy.
Romek.A4 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Kierownica wraca aczkolwiek nie zawsze. Może opony 235 mają z tym coś wspólnego wkońcu troche gumy jest. Geometrie mam ustawioną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się