piciuok Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Witam serdecznie, Wydaje mi się że turbo ma lekki katar i lubi popuścić oleju. Przyuważyłem, że przy mocnym dodaniu gazu ale z zapiętym biegiem puszcza dobrego dymka Proszę o ocenę logów. Profilaktycznie, auto ma zawieźć i przywieźć z powrotem mój tyłek z wakacji w przyszłym roku i musi być pewne Link do logów dynamicznych z grup 3,11,13 - 3 bieg od 1500 do 4500 : http://vaglog.pl/log_233727.html
Leopold27 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 korekcje na jednym wtrysku podejrzane-za mało logów.
piciuok Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 Zrobić logi tylko z grupy 011 + któraś z RPM w większej ilości przy różnym obciążeniu? Co z turbo, dobrze dmucha?
lukaszooo Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Zrób normalnie logi a powiemy ci w czym problem, logi rób pojedynczo, zrób statycznie 01, BS: 00,03,11 dynamicznie: 03,07,08,11,
piciuok Opublikowano 20 Października 2015 Autor Opublikowano 20 Października 2015 logi dynamiczne(~900 do ~4100), statyczne (10 sek), basic setting (20 sek); grupa 011 dynamiczne na 3 i 4 biegu (ile się dało) Grupa 000: http://vaglog.pl/log_236211.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_236212.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_236214.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_236217.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_236215.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_236216.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_236218.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_236219.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_236206.html Grupa 012: http://vaglog.pl/log_236205.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_236208.html Grupa 016: http://vaglog.pl/log_236209.html Grupa 019: http://vaglog.pl/log_236210.html
lukaszooo Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Logi rób na 3 biegu na 4 mozna zrobić sobie krzywdę.... log 00 który to statyczny a który BS ????, dawka paliwa 3,8 więc moze zostać, przepływka ok, turbo późno wstaje, i masz temp dolotu 136C a tak byc nie powinno więc uwalony czujnik g72 oryginalny niecałe 100zł zamiennik ok 40zł.
piciuok Opublikowano 20 Października 2015 Autor Opublikowano 20 Października 2015 na 3 było robione, na 4 tylko 011. BS'y są logowane przez około 20 sekund, reszta jak napisałem wyżej Właśnie mam taki błąd po odczycie i kasowaniu błędów (bawiąc się dalej VAG-COM'em), gdzie ten czujnik właściwie jest? Z tego co się zorientowałem powinien być na plastikowym węży od IC, dokładnie na kolanku. Tyle że u mnie nie ma nawet miejsca na ten czujnik gdyż zwykłe kolanko jest (porównując do tego co na necie jest). Tak to zdrowa ta seria czy nie?
lukaszooo Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 kąt wtrysku masz 40, idealnie powinno byc ok 50-55, jesli masz chęc mozesz pobawić sie aby na tyle ustawić i zwiększyć nieco dawke na 3.2 ale tak szczerze mówiac jest to zabawa dla pedantów bo różnicy raczej nie odczujesz. Nie pamietam jak to jest akurat w AHU ale wydaje mi sie ze na kolanku tyle ze od dołu. Jak ogarniesz temat z temp dolotu i całym doładowanie zrób logi i dopiero bedzie wiadomo jak to wszystko chodzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się