damiana45 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 (edytowane) Witam. Moje 1.8t bierze olej 500 ml/1000. Niedawno go kupiłem. Proszę powiedźcie mi od czego mam zacząć diagnozę?? Żeby sprawdzić czy to wina silnika czy turbo? Edytowane 22 Listopada 2015 przez damiana45
mortek1986 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 takie branie to nie branie:P moje v6 bierze 2 litry od wymiany do wymiany:p
damiana45 Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 Sorry zapomniałem dodać że na 1000 km. Po odpaleniu rano zanim jeszcze zalaczy sie gaz jest biały delikatny dymek. Moc ma.
rafal9119 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Biały dym to od turbo. Niebieski od oleju. A czarny od złej mieszanki Mój z rozwalona turbina brał 300ml. Teraz okaże sie ile weźmie na nowej turbinie
kkrzysiekk555 Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 Uszczelniacze albo turbo, ja na 11 000km dolewam ok 0,7l ale tyle to niech sobie bierze \
damiana45 Opublikowano 28 Września 2015 Autor Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) w nastepnym tygodniu, auto wpada na warsztat i idzie pod ,,nóż". zaczynam od remontu silnika i przy okazji sprawdzi mechanik turbo. Powiedzcie mi na co zwrócić szczególną uwagę albo co warto zrobić przy remoncie silnika. (góra i dół)??? i jaki olej zalać po remoncie silnika? bo od jakiś 2 tys przeszedłam na półsyntetyk... Edytowane 28 Września 2015 przez damiana45
radi88PL Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 Czy ja dobrze rozumiem co napisałeś ? od 2 miesięcy jeździsz na półsysntetyku ? wychodzi że wczęśniej było co ? mineralny ? po remoncie tylko 5W40 SYNTETYK ! dobry jest Motul.
damiana45 Opublikowano 28 Września 2015 Autor Opublikowano 28 Września 2015 od dtwóch tysięcy km jeżdżę na pólsyntetyku, wcześniej był syntetyk.... i też mi się wydaje że po remoncie muszę wrócić do syntetyku
bongod Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Sprawdź to turbo najpierw no chyba że bogaty jesteś to rób ten remont . Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
damiana45 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 sprawdzę.... ale przy dawaniu mu w pedał nie puszcza żadnego dymu... a dwa że zaczął mi ubywać płyn chłodniczy i wydaje mi się że świadczy to o głowicy... i wydaję mi się że turbo nie brało by 400-500 ml (bo tyle teraz już bierze) i nie pobierało by płynu chłodniczego??? co wy o tym myślicie?
bongod Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Turbo może Ci wszystko wyssac . Płyn czasem może tak uciekać że odparuje i nawet śladu nie zostawi. Da się sprawdzić czy jest płyn w oleju. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
damiana45 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 ok sprawdzę, jak samochód będzie na podnośniku w nast tygodniu
C. Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 Ten silnik przy ostrej jeździe bardzo lubi olej. Pojeźdż trochę na emeryta i zobacz czy ubywa. Bo może okazać się, że za bardzo w palnik dajesz.
bongod Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 To anb się różni dużo od bfb? Ja depcze i nie dolewam Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
damiana45 Opublikowano 2 Października 2015 Autor Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) Nie depcze mocno. 3tys obrotów i następny bieg.. Oczywiście zdarza się szybciej czy wyprzedzanie... Ale ogólnie miasto przez ostatnie trzy miesiące i spokojnie. A ty C. też masz problem z olejem? Edytowane 2 Października 2015 przez damiana45
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się