Wojtas.bb Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 Witam wszystkich Forumowiczów. Pacjent to a4 b6 1.9tdi w quattro Objawy to trzęsienie budą powyżej 120km/h Koła wyważone, zawieszenie sprawdzone, więc zostały przeguby ewentualnie skrzynia. Jak powszechnie wiadomo przegub wewnętrzny nie jest przewidziany przez producenta i nie można go kupić jako osobną część, tylko cała półoś. Poszukałem w internecie ale nie dostałem jasnej odpowiedzi jaki to przegub. Czy przegub skf vkja 8005 (http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3120142017350-VKJA_8005-O3894-przegub-napedowy-wewn.html) będzie pasował? Pozdrawiam Wojtas.bb
Q Daro Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 A pierścienie centrujace są? No chyba że masz et przy feldze takie jak przy piascie
Wojtas.bb Opublikowano 28 Września 2015 Autor Opublikowano 28 Września 2015 pierścienie centrujące mam ale przekładałem felgi i dalej to samo. kurde tyle tych aut jeździ i wszyscy wymieniają całe półośki??
adamresinski Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) Piasty felg i piasty na zwrotnicy czyste czy przyrdzewiałe ? Czasem warto poświecić godzinkę, może dwie i poczyścić na błysk szczotą porządnie, dokładnie założyć, wyważyć i dopompować koła, zanim wydasz na przegub/półoś kupę kasy. pierścienie centrujące mam ale przekładałem felgi i dalej to samo. kurde tyle tych aut jeździ i wszyscy wymieniają całe półośki?? Generalnie jak masz czas, to szukaj po katalogach, z VW można znaleźć taki przegub za 500/600 zł Spidana. Tylko parametry typu ilość frezów, rozmiar kielicha itd musisz podpasić. Edytowane 28 Września 2015 przez adamresinski
Wojtas.bb Opublikowano 28 Września 2015 Autor Opublikowano 28 Września 2015 Właśnie sprawdziłem wszystko, poczyściłem, zmieniałem felgi, próbowałem z różnym ciśnieniem i nic. Zostały tylko przeguby, które lubią przy skręcie czasami strzelić takim metalowym stukiem. Pozostaje odkręcić je i szukać czegoś podobnego. Może od passata będzie taniej
Wojtas.bb Opublikowano 14 Października 2015 Autor Opublikowano 14 Października 2015 Piasty były sprawdzane i czyszczone jak zmieniałem zestaw na 320. W poniedziałek demontujemy maglownice bo jest do regeneracji i te nieszczęsne półośki. Zawiozę graty to do firmy co się zajmuje regeneracją maglownic wałów itp i napiszę co mi powiedzieli. Ale jakby ktoś miał jeszcze jakiś pomysł niech śmiało pisze Problem rozwiązany, ale jednoznacznej odpowiedzi nie mam. Została zregenerowana maglownica, wymieniono końcówkę drążka od strony pasażera, dwa górne wahacze, przeguby nie miały luzów więc tylko dołożono smaru. Drgań brak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się