Skocz do zawartości
IGNOROWANY

przegub wewnętrzny 1.9tdi quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich Forumowiczów.

Pacjent to a4 b6 1.9tdi w quattro

Objawy to trzęsienie budą powyżej 120km/h

Koła wyważone, zawieszenie sprawdzone, więc zostały przeguby ewentualnie skrzynia.

Jak powszechnie wiadomo przegub wewnętrzny nie jest przewidziany przez producenta i nie można go kupić jako osobną część, tylko cała półoś.

Poszukałem w internecie ale nie dostałem jasnej odpowiedzi jaki to przegub.

Czy przegub skf vkja 8005 (http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3120142017350-VKJA_8005-O3894-przegub-napedowy-wewn.html) będzie pasował?

Pozdrawiam

Wojtas.bb

Opublikowano

A pierścienie centrujace są? No chyba że masz et przy feldze takie jak przy piascie

Opublikowano

Nie będzie pasował, w b6 jest inny

Opublikowano

pierścienie centrujące mam ale przekładałem felgi i dalej to samo.

kurde tyle tych aut jeździ i wszyscy wymieniają całe półośki??

Opublikowano (edytowane)

Piasty felg i piasty na zwrotnicy czyste czy przyrdzewiałe ? Czasem warto poświecić godzinkę, może dwie i poczyścić na błysk szczotą porządnie, dokładnie założyć, wyważyć i dopompować koła, zanim wydasz na przegub/półoś kupę kasy.


pierścienie centrujące mam ale przekładałem felgi i dalej to samo.

kurde tyle tych aut jeździ i wszyscy wymieniają całe półośki??

Generalnie jak masz czas, to szukaj po katalogach, z VW można znaleźć taki przegub za 500/600 zł Spidana. Tylko parametry typu ilość frezów, rozmiar kielicha itd musisz podpasić.

Edytowane przez adamresinski
Opublikowano

Właśnie sprawdziłem wszystko, poczyściłem, zmieniałem felgi, próbowałem z różnym ciśnieniem i nic.

Zostały tylko przeguby, które lubią przy skręcie czasami strzelić takim metalowym stukiem.

Pozostaje odkręcić je i szukać czegoś podobnego. Może od passata będzie taniej :)

Opublikowano

Piasty były sprawdzane i czyszczone jak zmieniałem zestaw na 320.

W poniedziałek demontujemy maglownice bo jest do regeneracji i te nieszczęsne półośki.

Zawiozę graty to do firmy co się zajmuje regeneracją maglownic wałów itp i napiszę co mi powiedzieli.

Ale jakby ktoś miał jeszcze jakiś pomysł niech śmiało pisze


Problem rozwiązany, ale jednoznacznej odpowiedzi nie mam.

Została zregenerowana maglownica, wymieniono końcówkę drążka od strony pasażera, dwa górne wahacze, przeguby nie miały luzów więc tylko dołożono smaru.

Drgań brak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...