wesz82 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Koles tez ma taką samą sytuacje ale on ma avg i u niego wystarczy podłączyć vacu i wsio jest wiadomo. Jak nie turbo na blat i czyszczonko. Fakt nie wiem czemu mi sie ubzdurało ze nie zaloguje 011BS
mantix Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Mantix, a map sensor masz w ecu czy na dolocie? mam w dolocie
sebek89 Opublikowano 6 Października 2015 Autor Opublikowano 6 Października 2015 Niestety trafił mi się wyjazd i będe dopiero działał z autem za dwa tygodnie. Zobaczymy wtedy co było przyczyną. Panowie podobno czyszczenie turbo daje efekt tylko na krótki czas czy to prawda??Kolejne pytanie to jeśli mam tyle płacić za czyszczenie to nie lepiej byłoby kupić odrazu drugie dobre turbo i założyć? ? Tylko teraz pytanie skąd i jakie włożyć. Myślałem odrazu o awx ale czy te co są na allegro po regeneracji cena około 670 zl podobno na częściach garreta będzie dobre czy nie??
lukaszooo Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 670zł to cene regeneracji gdy oddajesz swoje turbo. Wyczyść swoje od czasu do czasu poszalej i bedziesz jeździł bez problemów.
wesz82 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Dokladnie tak jak pisze kolega. Zrob wszystko zeby nie doszlo do zawalenia zaluzji. Co z tego ze wymienisz suszarke jak nastepna znow zawalisz syfem... Zadko wina lezy po stronie osprzetu.w wiekszosci przypadkow winny jest driver.
Hezen Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Jeśli wtryski leją to nawet agresywna jazda nie pomoże Ale najczesciej to własnie dziadkowe jezdzenie zawala VNT. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
sebek89 Opublikowano 22 Października 2015 Autor Opublikowano 22 Października 2015 Spoko to będę reanimowal to turbo no ja lubię ten pedał po prawej stronie wiec nie ma problemu z zamulaniem:) Wiec problem załatwione. Dzięki za podpowiedzi. Okazało się ze wszystkie wężyk i okey zawory tez przyczyną było turbo nadawało się do regeneracji ponieważ po wyjęciu z auto miała luz wzdłużny. Jednak zamiast regenerować to kupiłem od awx-a w bardzo dobrym stanie. No i oczywiście auto juz jest po chipie:) Auto śmiga jak nie wiem co. Opłacało się.
Hezen Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 Luz wzdłużny na turbinie kwalifikuje ją tylko do regeneracji. Ile masz teraz kucy i niutonów?
lukaszooo Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Na dość mocno wyczuwalnym luzie wzdłużnym przejezdzilem 1,5 roku, auto sprzedałem widziałem się z nowym właścicielem po roku i nic nie mówił wiec jezdzi dalej. Gadki o luzie wzdłużnym można wsadzić miedzy wiersze, dopuki wirnik nie trze o obudowę a olej nie leci po obudowie nie ma co inwestować chyba ze mamy chęć długo pojeździć.
sebek89 Opublikowano 23 Października 2015 Autor Opublikowano 23 Października 2015 No ja mam ochotę długo jeździć i możliwe ze jakbym na tamtej turbinę zrobił chipa to wydmuchnelo by środę ponieważ autko lata teraz:) Ile kupy nie wiem bo dopiero po niedzieli pojadę na hamownie. Około 20% wzrosło. Liczę na jakieś 140 koni max.
Hezen Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 (edytowane) Lukasz a jak się turbo "zesra" w dolot to wiesz cp może narobić. Moja ma duży luz poprzeczny (wzdłużnego brak), wirniki nie dotykają jeszcze muszli a puszcza duże ilości oleju. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 23 Października 2015 przez Hezen
sebek89 Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Opublikowano 13 Listopada 2015 Panowie pomocy. Sprawa jest taka jestem po wymianie turbiny na awx-a i mam już chipa ale znów mi odcina moc to samo co przy tamtej turbinie. Podejrzewam że to winna zaworu n72 ale nie w tym teraz problem. Dzisaj przeciagnalem na trójce do 4 tys obrotów i ... auto mi zgasło po zdjęciu nogi z gazu. Błąd był na kompie taki jak wcześnie coś w układzie ssacym jest wyżej napisane bo pisze na tel. POMOCY! !!!!
goldi Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 masz 97 rok czyli mapsensora masz w ecu może jest olej w rurce idącej z dolotu do mapsensora i dlatego przeładowuje po za tym turbina z awx była czyszczona przed założeniem
sebek89 Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Opublikowano 13 Listopada 2015 Nie nie była czyszczona. Ale była w bardzo dobrym stanie.
mantix Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 no chyba nie masz na myśli stanu wizualnego , zrób loga 11d
sebek89 Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Opublikowano 14 Listopada 2015 Jutro zrobię logi. A co z odpalaniem?? Dziś podpiąłem kompa nie było błędów. Zdjąłem kleme i tak nie chciał odpalić. Dopiero jak go potraktowałem z plaka to odpalił i puki co działa. Czy gdzieś mi się zapowietrza?? Dodam że przy silniku mam bardzo dużo wymienione. Rozrząd kpl sprzęgło kpl pompa wtryskowa po regeneracji uszczelnione wszystkie sekcje filtry i płyny na bieżąco chłodnica wody turbo od awx-a uszczelka pod pokrywa zaworów dodatkowo kruciec wodny i jeden wąż od powietrza co jeszcze może być przyczyną?? a i jak go kupowałem 3 lata temu to była robiona uszczelka pod głowicą i to solidnie zrobiona nic nie bierze oleju i widziałem wszystkie stare część
goldi Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 zapowietrzył ci się jeśli będzie się to powtarzać będziesz musiał przejrzeć przewody paliwowe od samego zbiornika i zobacz pod filtrem paliwa czy masz dokręcony ten plastyk tylko delikatnie bo potrafi sie ukręcić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się