Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8 T+ 205 / 340 + Czarny Avant + BBS Speedline 19" + Gwint Eibach Pro Street + Kompletowanie S-line


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jest obszerny tutotial na forum jak to ogarnąć. Założyłem wedlug tych instrukcji i nie bylo problemów.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

vagcom nie bardzo, będzie potrzebny vcds

Opublikowano (edytowane)

standardowa dokładeczka :)

b81293185441.jpg

udało się zdobyć VCDS-a jutro kodowanie kiery z multifunkcją

Edytowane przez patryk195
Opublikowano

Mój lip juz ze 2 miechy leży i prosi hyhy:) zapodam koła to podlece na bajer w ramach testów :)

Opublikowano

jeśli mam podróbkę to wyjdzie to w ekspolatacji

oby sie udalo przejechac 40tys, najczesciej polowy tego nie wytrzymuja ;)

Opublikowano

Niestety multifunkcja nie działa, kodowanie zrobione, wywala błędy:

01426 - Controls in Steering Wheel (E221): No Signal/Communication

gdzie szukać przyczyny?

uprzedzając pytania

moduł jest pod multi tempomat i fis

wiązka rownież ori od multifunkcji

Opublikowano

Sprawdź wtyczki, może coś nie siadło tak jak powinno.

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź wtyczki, może coś nie siadło tak jak powinno.

Wtyczki podpięte prawidłowo. Trzeba będzie z miernikiem podzialać, może jakiś przewód uszkodzony...

Przewody ok, nie ma npięcia na kostce do przycisków. Bezpieczniki ok.

Z innej beczki, pakować IC z BEX czy FMIC? Na FMIC.pl zestaw dedykowany do a4 b6 775zł.

Mój lip juz ze 2 miechy leży i prosi hyhy:) zapodam koła to podlece na bajer w ramach testów

zapraszam, daleko nie masz :)

...edit 05.03.0216

Dokładka na pokładzie

a679431c8d0a.jpg

1f9af8f5360e.jpg

nie wiem jak ja tego nie zauważyłem ale okazło się że mam zwijak / taśmę od kierownicy 6 pin a powinno być 12 dla multifunkcji tak?

Korzystając z wolnej soboty i nienajgorszej pogody postanowiłem wrzucić gwint i koło :)

Trochę się naszarpałem samemu ale dałem radę.

a34ea9b29b06.jpg

cfd16082d423.jpg

d68f26f495eb.jpg

Trzeba będzie trochę pokręcić nakrętkami, poczekam aż wszystko ładnie siądzie, (nowe podsuzki i odboje)

Edytowane przez patryk195
Opublikowano

bajerka :) ale jak na mój gust chciałby troszeczkę niżej :) ale ogólnie GIT...

Opublikowano

bajerka ale jak na mój gust chciałby troszeczkę niżej ale ogólnie GIT...

mam taki zamiar lekko to jeszcze posadzić, do tego czekam na dystanse na tył 15-20 mm i na przód 5mm

Opublikowano (edytowane)

no ja do soboty ogarne koło i skręcę trochę...i moge wpadać na kawe gotowym :)

Edytowane przez fajgi
Opublikowano

no ja do soboty ogarne koło i skręcę trochę...i moge wpadać na kawe gotowym

przód reguluję bez ściągania koła, tył u mnie to jest porażka, jakakolwiek regulacja kluczem jest niemożliwa

Opublikowano

Takie słabe dojście czy za pieczony gwint? Czy sprężyna tak napiera ???

Opublikowano (edytowane)

Takie słabe dojście czy za pieczony gwint? Czy sprężyna tak napiera ???

Przed włożeniem tulei, nakrętki można było jednym palcem obracać, sprężyna tak dociska że szok, nawet po odkręceniu wahacza i stabilizatora jest cieżko. Pozatym robiłem to samemu więc musiałem sam dociskać i kręcić :)

Z daleka nawet to jakoś wygląda, Tak jak myślałem, po 3 dniach jazdy tył siadł o 10mm, w weekend małe korekty bo jeszcze za mocno wyje...

1de102b5737b.jpg

Edytowane przez patryk195
Opublikowano

Jest konkret ! :D:hi:

Opublikowano

B7 z tym kołem zawsze za mną chodziła, odkąd zobaczyłem to foto w sieci:

4b044891e9b8.jpg

Jest :kox:

Opublikowano (edytowane)

Z daleka nawet to jakoś wygląda, Tak jak myślałem, po 3 dniach jazdy tył siadł o 10mm, w weekend małe korekty bo jeszcze za mocno wyje...

1de102b5737b.jpg

ta z tyłu b7 to faktycznie konkret :decayed:

a tak na serio to pięknie siedzi

Edytowane przez m-nokian
Opublikowano (edytowane)

a tak na serio to pięknie siedzi

no właśnie nie chce siedzieć :/

jak regulujecie tylne zawieszenie? Tulej macie na dole czy od góry sprężyny? Nakrętki przed włożeniem obracałem jednym palcem , teraz na aucie trzeba użyć młotka aby je ruszyć ....

Edytowane przez patryk195
Opublikowano

a tak na serio to pięknie siedzi

no właśnie nie chce siedzieć :/

jak regulujecie tylne zawieszenie? Tulej macie na dole czy od góry sprężyny? Nakrętki przed włożeniem obracałem jednym palcem , teraz na aucie trzeba użyć młotka aby je ruszyć ....

Na podnośniku popuszczam wahacz i wyjmuję całą sprężynę z regulacją. Tuleja pasuje tylko w jedno miejsce, są dwa rodzaje i nie da się tego źle założyć.

Opublikowano

Po odkręceniu wahacza i stabilizatora i tak nie da się regulować tulei, więc trzeba ją i tak wyjąć na zewnątrz wraz ze sprężyną do wyregulowania... masakra

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...