Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zanik mocy silnika, pomaga zgaszenie silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

mam taki objaw podczas intensywniejszej jazdy.

na 2 biegu silnik wkręca się do oporu, do końca ładnie idzie

na 3 biegu przy 4 tys jest lekkie szarpnięcie i spadek mocy, auto już nie zbiera się przy żadnym biegu, postój z włączonym silnikiem nie pomaga, dopiero zgaszę i już jest ok

na 4 biegu przy 3 tys jest spadek mocy, auto już nie zbiera się przy żadnym biegu, postój z włączonym silnikiem nie pomaga, dopiero zgaszę i już jest ok

chciałem zrobić logi dynamiczne ale niestety bateria w laptopie już mi nie wytrzyma nawet pół min.

turbina?

pozdrawiam i dziękuję za pomoc

Edytowane przez judin
Opublikowano

Raczej na 99% zapieczona geometria.

Posprawdzaj wezyki podciśnieniowe.

Opublikowano

Raczej na 99% zapieczona geometria.

Posprawdzaj wezyki podciśnieniowe.

co to dokładnie oznacza? zapieczona geometria?

Opublikowano

Łopatki ktore sterują geometria w turbo sa zapieczone i turbo albo niedoladowuje albo przeładowuje i wchodzi w tryb awaryjny

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Poczytaj sobie o notlauf w Google i czyszczeniu turbiny.

Opublikowano

Tak jak koledzy piszą problem z doładowaniem, dla pewności zrób loga 11BS i dynamicznie a odpowiemy ci czy to napewno to.

Opublikowano

Hej, ja tez tak miałem i jezdzilem tak z 5 mies. i wkoncu turbo padlo calkiem i musialem regenerować. Do tego mi swistala od 2 lat.

Wydaje mi się ze po prostu turbo się powoli sypie. To tylko mój przykład.

Opublikowano

Geometria turbo, egr, podciśnienia ... Tak z grubsza :)

Opublikowano (edytowane)

Witam,

udało mi się wykonać log dynamiczny dla turbiny (11)

http://vaglog.pl/log_235092.html

jaka jest diagnoza mojej usterki???

p.s przy 3,5 tys obrotach mam notlauf

p.s.2 przy 3 próbie testu zapaliła mi się kontrolka silnika check

Edytowane przez judin
Opublikowano

Czy można wywnioskować na podstawie tych logów przyczynę odcięcia turba?

chciałbym wiedzieć czy to wężyki, n75 czy jeszcze coś innego.

Opublikowano

napewno sterowanie jest zaciete, moze to byc n75 ale na 90% są to kierownice

Opublikowano

Chciałbym się dostać do tej turbiny, ale kiepsko z dostępem. Czy opracował już ktoś procedurę demontażu turbiny?

Opublikowano

Witam! Podepnę się pod temat bo mam identyczne objawy z tym, że: "wyłączanie" turbo miało miejsce jakies 3-4 miesiące temu i tylko przez okres jakichś dwóch tygodni i przeszło samo, nic kompletnie z tym nie zrobiłem. Niestety problem powrócił wczoraj z tą delikatną różnicą, że auto teraz przed "wyłączeniem" turbo (czyli przed włączeniem tryby awaryjnego) strasznie kopci i przy dodawaniu gazu słychać bardzo mocny szum powietrza/spalin/nie wiem czego. oleju nie bierze. Dodam, że jeżdżę szybko i dynamicznie, więc nie ma mowy o zamulaniu silnika. Czy jest szansa, że to nie Turbo siedzi? ;/

A4 B7 1.9BKE

Opublikowano (edytowane)

jAki silnik ???

1.9 TDI 116 KM

jAki silnik ???

1.9 TDI 116 KM

nie na moje siły, auto jedzie do mechanika :)

Turbina zregenerowana.

Temat do zamknięcia.

Edytowane przez judin
Opublikowano

Sprawdź dolot wygląda na dziurę w przewodach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...