Animal Opublikowano 8 Października 2015 Autor Opublikowano 8 Października 2015 Dzięki, fajnie że się podoba nie tylko mi
Animal Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Opublikowano 3 Listopada 2015 Korzystając ostatnio z kilku wolnych godzin postanowiłem zająć się reflektorami ponieważ były dosyć mocno porysowane i obtłuczone od kamieni co z resztą widać na poniższych zdjęciach: Później małe czary mary i ten sam reflektor wygląda tak: Pomijając już walory estetyczne to oczywiście oświetlanie drogi poprawiło się w zauważalny sposób
misiek95 Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 Zabezpieczyles to jakos? Jak nie to szybko problem wroci ze zdwojoną siłą
Animal Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Opublikowano 3 Listopada 2015 Oczywiście, że zabezpieczyłem. Nie są to pierwsze reflektory, które w ten sposób robiłem i jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby problem powrócił
Animal Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Opublikowano 4 Listopada 2015 Meguiar's headlight protectant
kodzak0 Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 bajka wsumie u mnie by sie przydalo tez ogarnac moze opiszesz swoj sposob co i jak?
Animal Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Opublikowano 4 Listopada 2015 Za dużo opisywania nie ma. Trzeba zacząć oczywiście od dokładnego oczyszczenia reflektora. Następnie do ataku wchodzą papiery ścierne na mokro (w moim przypadku od 800 przez 1000, 1500 do 2500). Jest to najważniejszy etap w tym procesie. Jak już idealnie zmatowimy powierzchnię trzeba oczywiście ją wypolerować. Ja zrobiłem to za pomocą past Meguiar's i Menzerna a jako zabezpieczenie poszedł wspomniany wyżej środek Meguiar's headlight protectant.
misiek95 Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 A jak dlugo testowales lampy zabezpieczone tym megsem? Rok dwa trzy?
Animal Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Opublikowano 4 Listopada 2015 W moim byłym B6 zabieg ten robiłem na jesień w tamtym roku i kompletnie nic się nie działo poza tym, że pojawiły się nowe odpryski ale tego się niestety nie ominie. Gdybym jej nie sprzedawał to może bym się pokusił o odświeżenie To auto na pewno będzie ze mną dłużej niż rok więc zobaczymy ile wytrzyma ten środek.
misiek95 Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 Pytam bo jakos nie ufam temu srodkowi. Ja chyba bede testowal prysniecie lamp klarem po polerce
Animal Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) Moim zdaniem można mu zaufać bo robiłem nim już kilka innych reflektorów dla znajomych i z moich obserwacji wynika, że nic złego się nie dzieje. Z resztą jeżeli robisz to sam i zdecydujesz się na zakup tego środka to raz na kilka miesięcy wystarczy, że odświeżysz warstwę filtra a zanim zużyjesz taką buteleczkę to minie kilka lat. UP. 16.02.2016 Dawno nic nie pisałem ale auto dzielnie nabija kolejne kilometry Niestety zaliczyłem lekkiego dzwona (hak holowniczy) w wyniku czego mam do wymiany przedni zderzak Na szczęście uderzenie było lekkie dlatego chłodnice nie ucierpiały. Niebawem się to ogarnie Wczoraj popołudniu dotarła kolejna paczka od Dzika a w niej zupełnie nowa pompa vacum Boscha stara niestety puszczała już paliwo, olej oraz podciśnienie przez felerny króciec Przy okazji wreszcie zaślepiłem EGR oraz wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów, która delikatnie się pociła, ponadto wleciały nowe żarówki i filtr kabinowy z aktywnym węglem . Kilka fotek z pracy poniżej Edytowane 16 Lutego 2016 przez Animal
karol24 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Też mi ta pompa cieknie i puszcza wszystko co możliwe przy jednym bajzlu parę dodatkowych rzeczy
Animal Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 Nie ma co czekać tylko kupić nową i wymieniać ale już Ci współczuję gimnastyki przy tej jednej felernej śrubie, której nie widać
misiek95 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 tam są uszczelki które można wymienić a ten króciec który sie luzuje można zaklepać młotkiem i okleić dobrą masą i będzie chodził. Oczywiście nie namawiam, tak tylko mówie bo pompa droga Mateusz sprawdzałeś czy masz broki w dźwigienkach od pompowtrysków?
Animal Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Opublikowano 17 Lutego 2016 Tak, pompę można uszczelnić co nie zmienia faktu, że może być ona już zwyczajnie zatarta a króciec mimo wszystko zacznie puszczać ciśnienie. Stwierdziłem, że zrobię to raz na nowej pompie i nigdy więcej nie będę do niej zaglądał Sprawdzałem Michał i wychodzi na to, że są na miejscu ale jakoś dziwnie głęboko schowane w porównaniu do AWX-a którego kiedyś miałem. Zastanawiam się czy na pewno tak ma być ale jutro auto idzie na profilaktyczną regulację pompek (trochę BIP-y mi się nie podobają) więc poproszę mechanika żeby rzucił na nie okiem.
misiek95 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Bipy ujemne czy dodatnie? Podaj wartosci +-
Animal Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Opublikowano 17 Lutego 2016 Dodatnie w okolicach 20-32 ale po przygazowaniu na drugim i czwartym cylindrze lecą bardzo szybko do góry i przekraczają 100 UP. 17.02.2016 Kur*a! Pierwszy raz w tym roku spadło 15cm śniegu i już wystarczyło żeby na drogach zrobił się kataklizm! Najgorsze w tym wszystkim jest to, że miałem spotkanie bardzo bliskiego stopnia z typowym kierowcą BMW, któremu pomyliły się pory roku i jeździł na letnich oponach Efekty "spotkania" poniżej Mało brakowało a zaliczyłbym czołówkę i tylko dlatego, że byłem przytomny za kierownicą i odbiłem w drugim kierunku obyło się bez ofiar i większych szkód (nie licząc zderzaka, który i tak miałem do wymiany, maski, błotnika, reflektora i kilku innych plastików).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się