krisuumax Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Witam. Wciąż problem nie rozwiązany, wszystkie tematy i fora sprawdziłem, ale odpowiedzi brak wiec wymieniłem turbo, nowe pompki, fabryczna mapa i wciąż tak kuleje na zimnym po około 3 min,m, ale gdy dojdzie do 90st to jest ok. Głowica sprawdzona, kompresja itp tez. Dodam, ze gdy włączę klime i xenon dławienie na zimnym prawie niewyczuwalne (uspokaja sie) świece nowe, pompki igła, brak błędów. Ma ktoś pomysl? Wczesniej był jeszcze biały dym, ale zniknął po wymianie turbo. Dodam, ze podczas jazdy obroty lekko faluja. https://vimeo.com/141599191Prosze o pilna pomoc, dobry spec może okolice Wrocławia by sie znalazł. http://youtu.be/4FeZuvPpC0Y Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Musashi Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 jezeli pompa pomocnicza w baku, tandem i PD sa sprawne, wyglada na powietrze w paliwie. (np. peknieta glowica, uszkodzony tandem) ew. zawor się zawiesza. w jakim zakresie temperatur plynu chlodzacego, przerywa? masz logi 013 018 i 023? dymi z wydechu?
krisuumax Opublikowano 7 Października 2015 Autor Opublikowano 7 Października 2015 Nie dymi. Po 5min od zapalenia na zimnym i po osiagnięciu 90 stopni sie uspokaja Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk http://vaglog.pl/log_235166.html http://vaglog.pl/log_235167.html http://vaglog.pl/log_235168.html na ciepłym o zimnym Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
SotoM Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) doginane były piny na złaczach przy PDE lub podkładana była druga wiazka do PDE? - przy "chwiejnych" stykach nie będzie błędów... Edytowane 7 Października 2015 przez SotoM
krisuumax Opublikowano 7 Października 2015 Autor Opublikowano 7 Października 2015 Nie sprawdzałem pompy tandemowej. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Nie wymieniłem listwy. Styki siedzą dobrze Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Przyczyna może być pompa tandemowa ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
SotoM Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) Nie wiem czy dobrze mnie zrozumiałeś wtyk jako wtyk może siedzieć dobrze mi chodzi o piny w kostksch pin w kostce może się chwiac przez co traci napięcie i pompka świruje. Edytowane 7 Października 2015 przez SotoM
krisuumax Opublikowano 9 Października 2015 Autor Opublikowano 9 Października 2015 Okej. Postaram sie podmienić. A jak logi ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dzis zauważyłem,ze jak wcisnę mocno hamulec to wpada mi w podłogę powoli. I zauważyłem słabe hamulce. Tandem może takie rzeczy powodowac ? Gdy tak sie dławi to zauważyłem tez,ze lekko przygasa FIS i światło w aucie. Alternator ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
piotrsob1 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Może jest problem z masą silnika , albo akumulatora ?
krisuumax Opublikowano 9 Października 2015 Autor Opublikowano 9 Października 2015 Jak to sprawdzić ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
piotrsob1 Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 Zmierz napięcie pomiędzy karoserią a silnikiem i minusowym słupkiem aku a karoserią zaraz po odpaleniu silnika przy włączonej jak największej liczbie odbiorników prądu
Musashi Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 w czasie robienia logow dodawales gaz? czy pracowal sobie na biegu jalowym? jaka temperatura silnika w trakcie pomiarow?
krisuumax Opublikowano 10 Października 2015 Autor Opublikowano 10 Października 2015 (edytowane) Logi są na postoju jak i w trakcie jazdy, na ciepłym i zimnym. Zimny to te pierwsze logi Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Piotrsob1 możesz mi wytłumaczyć jak zmierzyć ? Nie robiłem tego niegdy. Miernik napięciowy czy zwykły z krokodylkiem i probówka ? Napisz mi dokładnie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 11 Października 2015 przez krisuumax
Musashi Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 logi maja byc na postoju, w roznych zakresach temp. 1. w momencie rozruchu. 2. zimny silnik 3. w czasie nieregulanej pracy bez obciazenia 4. w czasie nieregularnej pracuy obciazony alternatorem (swiatla, klima) 5. nagrzany do 90C z informacja, ktory jest ktory i bez dotykania pedalu gazu!!!!!!!!!!!! miernik ustawiasz na pomiar napiecia - czyli V, napiecie stałe. prawidlowo powienien pokazywac 0V. z tym ze niestety wskazanie 0V jednoczesnie nie potwierdza w 100% prawidlowej masy...
wasilek12 Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) i jak udało się rozwiązać problem ? U mnie pomogło: Czyszczenie pompowtrysków oraz ich regulacja. Po tym zabiegu silnik chodzi bardzo dobrze, nic nie przerywa nic nie szarpie. Ustąpiło także dymienie. Edytowane 16 Czerwca 2017 przez wasilek12 rozwiązanie problemu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się