piekarz Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 (edytowane) Witam! Auto brata. Gaśnie podczas jazdy i później ma problem z zapaleniem. Łapie muła. Zrobiłem skanowanie. Błędy wyszły takie: 17978, 00550 (ten błąd wyskakuje jak auto zgaśnie!), 00575, 01237, 00799, 01274, 01176 logi statyczne BS 000- http://vaglog.pl/log_235337.html 003- http://vaglog.pl/log_235338.html 004- http://vaglog.pl/log_235339.html zwykłe 013- http://vaglog.pl/log_235340.html Dynamiczne postaram się jutro wrzucić. Proszę o podpowiedzi od czego zacząć. logi dynamiczne robione na 3 biegu bo nie było gzie za bardzo się rozpędzić na 4: 000- http://vaglog.pl/log_236041.html 001- http://vaglog.pl/log_236042.html 003- http://vaglog.pl/log_236043.html 004- http://vaglog.pl/log_236044.html 008- http://vaglog.pl/log_236045.html 010- http://vaglog.pl/log_236046.html 011- http://vaglog.pl/log_236047.html Edytowane 16 Października 2015 przez piekarz
lukaszooo Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 daj jeszcze zwykłe 01, kąt wtrysku jest ok.
piekarz Opublikowano 16 Października 2015 Autor Opublikowano 16 Października 2015 001 statyczne http://vaglog.pl/log_236048.html
lukaszooo Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 Kąt wtrysku ok, dawka ok, przepływka ok, turbo bardzo pózno wstaje poszukaj gdzies dziury w dolocie. Nie chciało mi sie rozszyfrowywać wszystkich błędów ale 17978 to błąd od imo tzn gubi imobilizajzer i gaśnie, ten model miał problem z gubiącym imo, jak zgaśnie zapal postojówki i poruszaj czarną cewką indukcyjna która znajduje sie wokół kluczyka/stacyjki jesli pomoze powiem ci w czym jest problem.
Bartollo Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 Gaśnie po prze gazówce w okolice 4tys ? I później pali jak lak by przez chwile nie było ciśnienia?
Bartollo Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 Podwiesza zawory. Wymiana sprężyn zawodowych pomoże. Poszukaj wiecej info na forum.
piekarz Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Opublikowano 7 Listopada 2015 (edytowane) Witam! Odłączyłem wężyk co idzie od n18 do egr i wkręciłem w niego śrubę. Teraz nie gaśnie i ma większego kopa. Czy tak może zostać? Edytowane 7 Listopada 2015 przez piekarz
lukaszooo Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 Masz dziurę w podciśnienia ale z gasnieciem nie ma to nic wspólnego.
piekarz Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Opublikowano 8 Listopada 2015 A jakie objawy by były gdy uszkodzony by był n18?
Leopold27 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) najpierw to wgraj serię potem zrób nowe logi. Edytowane 25 Listopada 2015 przez Leopold27
lukaszooo Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Co wy z tą serią co ma kulejące podciśnienie do softu ???????????
Leopold27 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 jest jeszcze jeden problem ale jak napisze to znawcy znowu mnie zaatakują.
ciahciah Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 spr ile masz w dowodzie kw, bo z tego co widzę to jest A4 1.9TDI 75km AFF dla kogoś kto ma o tym pojęcie kompletnie nie ma znaczenia czy logi są na czipie czy na serii.. chociaż tej wydymki nie można nazwać czipem.. każda seria 1z cię odjedzie tyle tam jest teraz koni pośmiać się można z wypowiedzi wiem ale nie powiem jakiej firmy jest filtr paliwa? wymień filtr paliwa jak ten już ma rok lub min 10tys km, obejrzyj cały układ paliwa czy nigdzie się nie poci, okolice filtra, pompy, przewodów wtryskowych auto po nocy nie musi chwile po kręcić? ciepłe jak zapala? auto nie szarpie podczas jazdy? przepływka podejrzanie mierzy, coś było z nią cedowane albo z dolotem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się