Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problemy z 1Z logi do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!

Auto brata.

Gaśnie podczas jazdy i później ma problem z zapaleniem. Łapie muła.

Zrobiłem skanowanie. Błędy wyszły takie:

17978, 00550 (ten błąd wyskakuje jak auto zgaśnie!), 00575, 01237, 00799, 01274, 01176

logi statyczne BS

000- http://vaglog.pl/log_235337.html

003- http://vaglog.pl/log_235338.html

004- http://vaglog.pl/log_235339.html

zwykłe

013- http://vaglog.pl/log_235340.html Dynamiczne postaram się jutro wrzucić.

Proszę o podpowiedzi od czego zacząć.

logi dynamiczne robione na 3 biegu bo nie było gzie za bardzo się rozpędzić na 4:

000- http://vaglog.pl/log_236041.html

001- http://vaglog.pl/log_236042.html

003- http://vaglog.pl/log_236043.html

004- http://vaglog.pl/log_236044.html

008- http://vaglog.pl/log_236045.html

010- http://vaglog.pl/log_236046.html

011- http://vaglog.pl/log_236047.html

Edytowane przez piekarz
Opublikowano

daj jeszcze zwykłe 01, kąt wtrysku jest ok.

Opublikowano

up

Opublikowano

Kąt wtrysku ok, dawka ok, przepływka ok, turbo bardzo pózno wstaje poszukaj gdzies dziury w dolocie. Nie chciało mi sie rozszyfrowywać wszystkich błędów ale 17978 to błąd od imo tzn gubi imobilizajzer i gaśnie, ten model miał problem z gubiącym imo, jak zgaśnie zapal postojówki i poruszaj czarną cewką indukcyjna która znajduje sie wokół kluczyka/stacyjki jesli pomoze powiem ci w czym jest problem.

Opublikowano

Gaśnie po prze gazówce w okolice 4tys ? I później pali jak lak by przez chwile nie było ciśnienia?

Opublikowano

tak

Opublikowano

Podwiesza zawory. Wymiana sprężyn zawodowych pomoże. Poszukaj wiecej info na forum.

Opublikowano (edytowane)

Witam!

Odłączyłem wężyk co idzie od n18 do egr i wkręciłem w niego śrubę.

Teraz nie gaśnie i ma większego kopa.

Czy tak może zostać?

Edytowane przez piekarz
Opublikowano

Masz dziurę w podciśnienia ale z gasnieciem nie ma to nic wspólnego.

Opublikowano

A jakie objawy by były gdy uszkodzony by był n18?

Opublikowano (edytowane)

najpierw to wgraj serię potem zrób nowe logi.

Edytowane przez Leopold27
Opublikowano

Co wy z tą serią co ma kulejące podciśnienie do softu ???????????

Opublikowano

jest jeszcze jeden problem ale jak napisze to znawcy znowu mnie zaatakują.

Opublikowano

spr ile masz w dowodzie kw, bo z tego co widzę to jest A4 1.9TDI 75km AFF

dla kogoś kto ma o tym pojęcie kompletnie nie ma znaczenia czy logi są na czipie czy na serii.. chociaż tej wydymki nie można nazwać czipem.. każda seria 1z cię odjedzie tyle tam jest teraz koni

pośmiać się można z wypowiedzi wiem ale nie powiem :)

jakiej firmy jest filtr paliwa? wymień filtr paliwa jak ten już ma rok lub min 10tys km, obejrzyj cały układ paliwa czy nigdzie się nie poci, okolice filtra, pompy, przewodów wtryskowych

auto po nocy nie musi chwile po kręcić? ciepłe jak zapala?

auto nie szarpie podczas jazdy?

przepływka podejrzanie mierzy, coś było z nią cedowane albo z dolotem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...