Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prośba o analize logow 1.9 tdi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich. moglby ktos sprawdzic analize logow czy sa pozytywne czy nie? bo mi sie zdaje ze jeden cylinder nie palioiwwczdh.jpg

Edytowane przez pablo311091
Opublikowano

zrób normalnie logi, w starszych sterownikach niema nic w ostatnim polu grupy 13 , korekcje ok dawka do ustawienia na 3mg

Opublikowano

to znaczy co? zly program do tego ze w ostatnim polu nie ma nic ? jak mam zrobic logi?

Opublikowano

dawki nie ruszaj bo jak obniżysz to zacznie poddymiać i będziesz miał problemy z turbiną,będzie się zacinać i łapać tryb awaryjny,potem czyszczenie i koszty.

Opublikowano

to dawka jaka powinna byc taka jak jest teraz 4.8mg na cieplym silniku czy inna?

Opublikowano (edytowane)

dawki nie ruszaj bo jak obniżysz to zacznie poddymiać i będziesz miał problemy z turbiną,będzie się zacinać i łapać tryb awaryjny,potem czyszczenie i koszty.

hehe kolego gdzie to wyczytałeś? to nie 216 zeby dymił ,turba nie czyścisz bo nic w środku niema( zmiennej geometrii) jest to zwykła turbina westgate

dawke trzeba podwyższyć bo jest za niska nie obniżyć

śmiało ustaw 3 mg (cała elektryka off) bedzie lepsza reakcja na gaz i auto troche dynamiczniejsze:)

Edytowane przez baca2309
Opublikowano (edytowane)

dynamiczniejsze może na pewno ale w dolnej partii obrotów,reszta zostaje taka sama poza większym spalaniem-o tym warto wspomnieć bo w ostatnim poście zapomniałem.Dawka na ciepłym.Fakt z turbiną 1z.


dawki nie ruszaj bo jak obniżysz to zacznie poddymiać i będziesz miał problemy z turbiną,będzie się zacinać i łapać tryb awaryjny,potem czyszczenie i koszty.

hehe kolego gdzie to wyczytałeś? to nie 216 zeby dymił ,turba nie czyścisz bo nic w środku niema( zmiennej geometrii) jest to zwykła turbina westgate

dawke trzeba podwyższyć bo jest za niska nie obniżyć

śmiało ustaw 3 mg (cała elektryka off) bedzie lepsza reakcja na gaz i auto troche dynamiczniejsze:)

dynamiczniejsze może na pewno ale w dolnej partii obrotów,reszta zostaje taka sama poza większym spalaniem-o tym warto wspomnieć bo w ostatnim poście zapomniałem.Dawka na ciepłym.Fakt z turbiną 1z.

Edytowane przez Leopold27
Opublikowano (edytowane)

na seryjnych wtryskach jezdziłem z dawka 3mg i spalanie było na tym samym poziomie co ciekawe po zamontowaniu 0.216 i wyregulowaniu ciśnieni spalanie praktycznie na tym samym poziomie (przy takiej samej jeździe), jeśli ktoś zaczyna dużo testowac i chłostać to spalanie wzrośnie nic dziwnego:)

Wiem to z własnego doświadczenia,dużo testowałem:P

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

Panowie siejecie zamęt. Silnik 1Z to jeden z najbardziej żywotnych silników w samochodach osobowych. Posiada zwykłą turbinę z zaworem upustowym + zwykła pompa vp37. W tym silniku jest ważna dawka paliwa i kąt wtrysku. Zrób loga 01stat i 00BS

Opublikowano

Witam ponownie. Bylem przedworaj u mechanika co tylko pompy robi i ustawia. Powiedzial mi tak ze dawka paliwa jest bardzo dobra, spalanie 6 litra na 100 w trasie to kazal mi nawet tego nie ruszać wiec 4.8 to jest dobra dawka, ale turbinka juz pomalu szfankuje :(

Opublikowano

Powszechnie utarte jest ze ustawia sie w zakresie 3.0 - 5.0 więc u ciebie jest pod górną granice i jest według moich doświadczeń jest to uboga dawka.

Opublikowano

Powszechnie utarte jest ze ustawia sie w zakresie 3.0 - 5.0 więc u ciebie jest pod górną granice i jest według moich doświadczeń jest to uboga dawka.

:good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...