Skocz do zawartości
IGNOROWANY

POMOCY ! Brak ogrzewania na wolnych obrotach 1.8t BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie naczytałem się nasłuchałem się itd. i problem ciągle istnieje. Mianowicie mam zmienioną pąpę wody nowy termostat i na wolnych obrotach leci zimne powietrze po dodaniu gazu leci ciepłe układ odpowietrzany 5 razy. zdemontowałem nagrzewnice czysta jak łza . Audi A4 1.8t 163KM BFB co robić dalej??

Opublikowano

Vag ci prawde powie ....

Opublikowano

Częściowo zapowietrzony układ imo.

Opublikowano

Spróbuj ogrzewanie na max nawiewy otwarte i pojeździć 15-20 km. Potem postawić niech ostatygnie i jeszcze raz to samo. Powinno pomóc , chyba że gdzieś się zaciąga powietrzem ?

Opublikowano

Prawdopodobnie zapowietrzona nagrzewnica

Opublikowano

Test naobecność spalin czyli CO2 w układzie chłodzenia.

Miałem już parę takich przypadków co nie znaczy że to jest u Ciebie ale warto sprawdzić.

Walnięta uszczelka pod głowicą ładuje spaliny do układu chłodzenia i w najwyższym punkcie robi się bańka z gazów.

Na wolnych obrotach gdy pompa wody daje mniejsze ciśnienie płyn chłodzący nie jest w stanie przedostać się przez tą zaporę.

Po zwiększeniu obrotów ciśnienie podane z pompy jest większe i daje radę z tą przeszkodą.

Opublikowano

No ale przy walnietej uszczelce to byłyby jeszcze inne usterki , a nie tylko słabe ogrzewanie .

Opublikowano

mechanik ze mnie zaden dlatego moja wypowiedz tutaj moze byc nielogiczna a wrecz absurdalna... jakis czas temu mialem ten sam problem i metoda prob i bledow jakos sobie z nim poradzilem.. dzisiaj problem sie ponowil... gdy jest powyzej 2tys obrot klima grzeje zejda obroty do 0.9tys na postoju i od raz leci zimne powietrze... za pierwszym razem zauwazylem spory ubytek plynu chlodniczego, po dolaniu go Audi dostalo w kite porzadnie i problem ustal.. Klima chodzila jak trzeba.. nie wiem czego to byla zasluga.. dzisiaj znowu zauwazylem ubytek plynu chlodniczego, ale zlokalizowalem takze wyciek z tylu silnika, pod szyba to tak zwany chyba KRÓCiEC.. czytalem o tym ze to czesta wada w Audi.. potrafi mi ktos to wytlumaczyc?? Czy ubytek plynu chlodniczego ma wplyw na dzialanie klimy??! Bo mi sie wydaje ze nie.. obstawiam ze sa to dwa oddzielne tematy?? Ktos cos??

Opublikowano (edytowane)

Witam

Kolega ma podobny problem zapytam. Pacjent a4 b7 1.8t 2005r, gdy auto jest zimne odpali auto i gdy nagrzewa się leci letnie później ciepłe powietrze. Natomiast, gdy już auto nagrzeje się do 90 stopni leci powietrze chłodne. Gdy dodamy gazu po chwili leci ciepłe powietrze. Wcześniej vag wywalał błąd czujnika termostatu, termostat został wymieniony na nowy behra. Dodam jeszcze ze jak auto nagrzeje się i było przegazowane z otwartym korkiem zbiorniczka wyrównawczego po chwili stan płynu podniósł się i wywaliło trochę płynu przez górę. Czy ktoś nakieruje co może być przyczyną hmm?

Edytowane przez artur10a

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...