luqash Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 witam! przeczytałem uważnie topic o piskach i dziwnych dzwiękach wydobywających się z auta przy skręcaniu kierownicą i nie znalazłem opisu sytuacji jaka pojawia sie u mnie a mianowicie: gdy na postoju i w ruchu skręcam kierownica na max w lewo lub prawo pojawia sie pisk ale tylko w momencie gdy przytrzymam kierownice na max w którąś ze stron, nie wiem co to oznacza wiec może któryś z Was kolegów wie co to oznacza :> pozdrawiam i
Dev Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 za słabo napiety pasek lub "dogorywująca" pompa
Kennykk Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 zdecydowanie pompa....dolać oleju bo zdechnie:)
luqash Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Opublikowano 9 Listopada 2008 dzięki koledzy napiszcie mi tylko jaki olej dolać i czy mogę sam to zrobić czy konieczna jest wizyta u mechaniora pozdrawiam
taktuś Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 dzięki koledzy napiszcie mi tylko jaki olej dolać i czy mogę sam to zrobić czy konieczna jest wizyta u mechaniora pozdrawiam napisz kiedy możesz do mnie podjechać, doleję ci płynu do wspomagania
luqash Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Opublikowano 20 Listopada 2008 Taktuś daj na priva na tel jak możesz to się dogadamy jak Ci pasowało pzdr Olsztyn [br]Dopisany: 10 Listopad 2008, 16:58_________________________________________________dzięki za poświęcony czas Taktuś do zobaczenia!
jankes85 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 gdzie w b6 dolac taki ol;ej bo mam identyczna sytuację.
Tzieland Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 za słabo napiety paseklub "dogorywująca" pompa czy koniecznie musi to być padająca pompa? mam takie same objawy odkąd kupiłem autko 3 lata temu, że na max skręconych kołach na postoju piszczy pompa ale gdzieś kiedyś czytałem, że w ogólnie nie powinno się robić takich manewrów na postoju, bo pompa dostaje po d*pie przez opór podłoża ogólnie nie mam innych problemów i stan płynu też jest ok
dixon_ns Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 gdzie w b6 dolac taki ol;ej bo mam identyczna sytuację. Kolego jeśli chodzi o dolanie płynu do układu kierowniczego to w b6 po lewej stronie taki czarny pojemnik z zieloną nakrętką jest nawet na niej chyba narysowana kierownica prościej się tego nie da wytłumaczyć na pewno znajdziesz
MASATO Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 w skrajnych położeniach kierownicy jest max ciśnienie w układzie i dlatego jak pompa już jest licha to piszczy.
kograman Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Mój ojciec ma 1Z i ma go 4 lata i piszczy tak jak opisałeś. Dopiero jak zacznie ubywać płynu i piszczeć gdy nie ruszasz kierownicy a silnik chodzi wtefy wymiana. Zawsze pompa zapiszczy jak na maxa będziesz dusił kierownicą. Nie ruszaj tego bo szkoda kosztów i Twojego czasu. Jak padnie to i tak lepiej kupić używkę niż zamienniki więc lecisz na szrot i kupujesz.
daniel40 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Dokładnie, leci pompa pewnie Już końcówka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się