manius87 Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 Witam, proszę o analize logów, auto traci moc, wyłącza się turbo. Zrobiłem logi dynamiczne 011 008 i 003 na 3 biegu w zakresie 1200obr/min-4000obr/ min cały czas gaz wciśnięty na maksa. Przed wykonaniem loga 011 wyłączyłem i załączyłem samochód, pomiędzy 011 i 008 tak samo zrobiłem, natomiast pomiędzy 008 i 003 nie gasiłem samochodu. Wcześniej powyminiałem już wężyki, z przepustnicy był przetarty. Zauważyłem że czasami po wyłączeniu i ponownym odpaleniu samochodu turbo się załącza. Kiedyś turbiny była prawdopodobnie regenerowana przez poprzedniego właściciela. I jedni twierdzą że auto mogło być chipowane bo jest mocne jak na ten model, Błąd P17965 Dodam jeszcze że czasami samochód za pierwszym razem nie odpala i nie ma na to reguły czy zimny czy ciepły.Proszę o pomoc, jak coś źle zrobiłem to proszę również o info. pozdrawiam 011 http://vaglog.pl/log_236071.html 008 http://vaglog.pl/log_236072.html 003 http://vaglog.pl/log_236073.html
Leopold27 Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) czujnik doładowania nie pracuje jak należy. Edytowane 20 Października 2015 przez Leopold27
magoo Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 Przepływka nie mierzy dobrze... Zrób test z diodą bądź podmień na inną.
lukaszooo Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 Jesli nie macie pojęcia to po co sie udzielacie...... Masz uwalony czujnik doładowania.
Jarol Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 (edytowane) Potwierdzam map sensor do wymiany. Jego numer 038906051C Auto jest po chiptuningu Edytowane 19 Października 2015 przez Jarol
spanky Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Witam, proszę o analize logów, auto traci moc, wyłącza się turbo. Zrobiłem logi dynamiczne 011 008 i 003 na 3 biegu w zakresie 1200obr/min-4000obr/ min cały czas gaz wciśnięty na maksa. Przed wykonaniem loga 011 wyłączyłem i załączyłem samochód, pomiędzy 011 i 008 tak samo zrobiłem, natomiast pomiędzy 008 i 003 nie gasiłem samochodu. Wcześniej powyminiałem już wężyki, z przepustnicy był przetarty. Zauważyłem że czasami po wyłączeniu i ponownym odpaleniu samochodu turbo się załącza. Kiedyś turbiny była prawdopodobnie regenerowana przez poprzedniego właściciela. I jedni twierdzą że auto mogło być chipowane bo jest mocne jak na ten model, Błąd P17965 Dodam jeszcze że czasami samochód za pierwszym razem nie odpala i nie ma na to reguły czy zimny czy ciepły. Proszę o pomoc, jak coś źle zrobiłem to proszę również o info. pozdrawiam 011 http://vaglog.pl/log_236071.html 008 http://vaglog.pl/log_236072.html 003 http://vaglog.pl/log_236073.html wymien MAPsensor (czujnik doładowania) i wgraj serie ... wgrany program mocno obciąża turbosprężarkę.
manius87 Opublikowano 19 Października 2015 Autor Opublikowano 19 Października 2015 Witajcie, wymieniłem czujnk doładowania i turbina działa jak wcześniej, czy to mogło być również powodem że samochód czasami nie odpalał za pierwszym razem ? Bo zanim turbo działało normalnie to samochód czasami za pierwszym razem nie zapalił, jak sie czujnik juz zepsuł tak że to turbo nie działoło to auto ładnie odpalało jak i również po wymianie. Co z tym programem, ja samochodem jeźdze ponad 5 lat i zrobiłem ok 115 tys km Czy wgrywać inny sotr? seryjny.Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi i pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się