Viking Opublikowano 7 Maja 2006 Opublikowano 7 Maja 2006 Mam pytanie odnośnie zamiany oleju. Mam teraz półsyntetyk w silniku Castrola 10W-40 ale silnik jakoś głośno chodzi, ktoś doradził mi żebym zalał Mobila 1 5W-50 syntetyk to będzie wszystko cichutko chodziło...popychaczy nie będzie słychać. Dodam jeszcze że popychacze mam nówki......Co Wy o tym sądzicie??? Czy taka wymiana nie zaszkodzi silnikowi???
Pikuś Opublikowano 7 Maja 2006 Opublikowano 7 Maja 2006 Mobila 15W-50 syntetyk Chyba Ci chodzilo o Mobila 1 5W50 bo 15W50 to jest olej mineralny. Taka wymiana moze tylko skutkowac rozszczelnieniem sie silnika raczej wiekszych skutkow nie powinno byc.
Viking Opublikowano 7 Maja 2006 Autor Opublikowano 7 Maja 2006 Mobila 15W-50 syntetyk Chyba Ci chodzilo o Mobila 1 5W50 bo 15W50 to jest olej mineralny. Taka wymiana moze tylko skutkowac rozszczelnieniem sie silnika raczej wiekszych skutkow nie powinno byc. Tak chodziło o Mobil 1 5W-50............ Już poprawiam. Zabrakło spacji pomiędzy znakami....... :razz:
demon83 Opublikowano 7 Maja 2006 Opublikowano 7 Maja 2006 Jestem swiezo po wymianie pół syntetyka Shell Helix na Castrol GTD Magnatec 5W-40. Chodzi o niebo lepiej juz nie klepie jak na pólsyntetyku i słychac mocny równomierny pomruk diesla!!A turbinka jak świszczy----poezja!!!
Sprinter Opublikowano 7 Maja 2006 Opublikowano 7 Maja 2006 Tym świszczeniem turbiny to bym się tak przesadnie nie cieszył
Traviz Opublikowano 8 Maja 2006 Opublikowano 8 Maja 2006 Tym świszczeniem turbiny to bym się tak przesadnie nie cieszył Turbinkę powinno być słychać delikatnie pod obciążeniem Jeśli świszczy głośniej i załóżmy na biegu jałowym to można się nawet powoli martwić :roll: Wracając do tematu. Sam jeżdżę na półsyntetyku i obawiałbym się zmiany na olej o klasę wyżej... Takie decyzje należy podejmować jedynie po rozebraniu silnika i stwierdzeniu jego zużycia. Mimo, że ja już rozbierałem motor (wymiana wału i korb na mocniejsze) i wyglądało wszystko super - zalałem ponownie półsyntetykiem, nie chciałem problemów. Jeśli nie wiesz co jest w środku możesz tylko pogorszyć - auto będzie słabsze i będzie piło oleju jak paliwka Zastanów się czy naprawdę to Ci się opłaca
Sprinter Opublikowano 8 Maja 2006 Opublikowano 8 Maja 2006 Nie no pewnie, ma być ją nieco słychać, ale bez przesady :mrgreen: Z tym olejem to loteria, nigdy nie wiadomo jak wyjdzie po zmianie
Gość Murzyn Opublikowano 9 Maja 2006 Opublikowano 9 Maja 2006 W passacie wymienilem na pelny syntetyk Castrol GTD Magnatec 5W-40. i jest naprawde wielka roznica, teraz zrobie to w A4. z tego co wiem w dieslu nie ma zadnych problemow z taka zmiana, natomiast w benzynie ....roznie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się