koloboro Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Czujniki temperatury cieczy chłodzącej
zyzol222 Opublikowano 11 Listopada 2015 Autor Opublikowano 11 Listopada 2015 Czujnik temperatury pomógł na nagrzewanie. Był cały czarny jakby przypalony. Zobaczymy co się bedzie działo ze spalaniem Dzięki za pomoc póki co 90 stopni na momencie ale spalanie nadal duże, gdzie jechać najpierw, do gazownika czy do gościa od virusów ?
otis89 Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 Zrób logi to będzie, może coś bardziej widać gdzie szukać przyczyn dużego spalania.
zyzol222 Opublikowano 16 Listopada 2015 Autor Opublikowano 16 Listopada 2015 Okej ale powiedzcie jak to zrobić bo jestem trochę zielony jeśli chodzi o takie rzeczy. Mam do dyspozycji vaga i autocoma. Proszę o delikatna instrukcje krok po kroku. Bardziej znam się na mechanice niż na odczytywaniu logów itd.
tomekb7 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) logi robisz dynamicznie na 3 biegu od 1500 obrotow az do odciecia i zrob loga z kanalu 2+31 2+115+118 2+20 i spisz korekty z kanalow 32 i bedzie wiadomo co sie swieci w tym motorze. a pliki wrzucasz na vaglog i potem linki do logow tutaj. przykladowy log http://vaglog.pl/log_235593.html. zrob logi najpierw na pb a potem na lpg. Edytowane 18 Listopada 2015 przez tomekb7
tomekb7 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 bo wtedy widac jak sie wartosci zmieniaja na 2 biegu jest za szybko a na 4 musiala by byc dluga prosta a 3 bieg jest optymalny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się