Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[CDUC] Czerwony Avancik by Pawel.84


Pawel.84

Rekomendowane odpowiedzi

Felgi od DAWMAC ma juz widze sporo osob na tym forum i wszyscy chwala, wiec jak juz chcesz jakies podroby to chyba bezpiecznie bedzie jednak od nich cos wziasc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladne nawet bardzo ( sam nad takimi sie bardzo zastanawiam, ori Audi wystepuja tylko w rozmiarze 20" i sa z A6 ), choc sam sklanialbym sie do ciemnejszej wersji:

http://dawmac.eu/epages/950018285.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/950018285/Products/%22MODEL%3A627%2019%208%2C5J%20ET35%205x112%22

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja mam bardzo podobne u siebie, grafitowe, oryginalne sline, dlatego na lato chciałem srebrne. A nie bydzie problemu z otworem? w tej feldze jest 73.1 a u mnie chyba 66.6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierścienie centrujące. Dobra felga. Na żywo jeszcze lepiej wygląda

http://www.autoobsluga.com.pl/pl/pierscienie-centrujace/2482-pierscienie-centrujace-601-571.html

Edytowane przez nYgus9928
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ufff, felga już wybrana, teraz opony 255/35 będą grały z tym et?

ps. śruby obecnie mam grafitowe, pasuje kupić jakieś srebrne, ale nie mam pojęcia jakie? stożek? kuliste? jaka długość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o szerokosc to 255 na 8,5 siada wprost idealnie.

skotyman, widzisz czlowiek uczy sie cale zycie :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nowe felgi, opony i jest lipa. zamowilem pierscienie 73.1 na 66.6 i koło ma luz na piascie. pierscień wczodzi ciasno w felgę ale na piascie ma luz tak z 1mm. Pierścienie maja dobre oznaczenia. Niby nie czuć wibracji, ale jak na razie jechałem max 120.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, nie może być żadnego luzu... no i pochwal się co kupiłeś i jak się prezentuje na aucie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje przepieknego czerwonego Audi.

Prezentuje sie wspaniale.

Sam szukalem czerwonego, ale niestety bardzo rzadko A4 w takim kolorze mozna spotkac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa z pierścieniami sie wyjaśniła, podziękowania dla chłopaków z Carrea Rzeszów, mimo nawału roboty pomogli mi przy tych pierścieniach, dobrali odpowiednie. Miałem zakupione w odpowiednim wymiarze tylko za wąskie i wpadały w ta część piasty gdzie nie ma tego wymiaru, szersze pierścienie załatwiły sprawę.

Felgi wg mnie ok, z wyważeniem nie było problemu, lakier wydaje się twardy, przy prędkości 250km/h nie rozleciały się także powinny być dobre.

tak się prezentuje na tych kołach:

20160110_165120.jpg20160110_165142.jpg

 

Serwis przy 120 tyś przeszła bez problemów, olej w skrzyni wymieniony już drugi raz(pierwszy przy 60 tyś), adaptacja skrzyni, z Longlife zrezygnowałem, silnik zalany Motulem Specific 5w30 504.00/507.00

od kolegi Dzika, interwały przeglądów zmienione na 15tys olej i 30tyś przegląd techniczny, wszystkie filtry wymienione, konserwacja panoramy, nowe czarne dywaniki gumowe, kawka z automatu i 3 tyś zostawione, heh najdroższa kawa jaka piłem :P

teraz coś mniej przyjemne, na parkingu wózek z zakupami zadriftował i przetarł mi tylny zderzak. Kuje serce i bije po oczach. Teraz pytanie, czy to się da jakos spolerować czy trzeba tylny zderzak malować? Wiem, pomalować nie problem, ale kiedys przy odsprzedazy to magicy z miernikami będą mi wmawiać że "d*pa bita" i "daję 20tys i biorę więcej nie warte". Białe to jest, nie wiem czy to do podkładu czy po prostu bezbarwny przetarty? Jest tu jakiś lakiernik?

20160111_141940.jpg

 

 

 

 

Edytowane przez Pawel.84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spolerujesz poza tym miernik lakieru na plastiku nie chwyta więc nie będą marudzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda ze spokojnie ci to jakiś detailer ogarnie, a jak będziesz musial przelakierowac tez nie problem bo jak kolega wyżej pisal zderzaki plastikowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20160111_141940.jpg

jakie swirle na lakierze :lol: baza nie uszkodzona więc po spolerowaniu nie będzie śladu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli przejezdzajac paznokciem nie napotykasz na opor, to bez problemu da sie to wypolerowac, tak aby nie bylo sladu po tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jak paznokciem przejedzie a "łopatologicznie" tłumacząc jeśli po polaniu wodą takie otarcie całkowicie znika to polerka całkowicie powinna to usunąć i nie będzie śladu po tym.

Wysłane z mojego LG-D315 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20160111_141940.jpg

jakie swirle na lakierze :lol: baza nie uszkodzona więc po spolerowaniu nie będzie śladu.

no czasem się zdarza myjnia automatyczna, nawet częściej niż czasem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne auto, program bym robił mimo gwarancji bo doskonale wiem jak jest w serwisach :P nikt nie sprawdza wsadu :D

odnośnie rozrządu i napinaczy- w kilku autach lałem motula 0w40 i napinacze się wyciszały tylko, że przy tym oleju należy wyrzucić dpf. A nawet jak będą rzegotały można na sam początek wymienić dwa górne na głowicach i do tej czynności nie trzeba zwalać skrzyni czy wyciągać motoru. Robota na jeden dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...