PrzemoS4 Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Opublikowano 4 Listopada 2015 Panowie,sondy ogolnie dzialaja, po podlaczeniu kompa, pokazuja wartosci itd. Wylaczone byly tylko dlatego ze walily checkiem ...on czasami zaswiecal sie po 40 km a czasami po 200km... Podjechalem do goscia , ktory stwierdzil ze moze mi je wywalic w taki sposob jak napisalem wyzej..... Poza tym , od tego czasu pare km zrobilem, a problem sie zrobil u mnie z dnia na dzien....
BeyerBrown Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 (edytowane) Kolega Przemo powinien się zaopatrzyć w kabelek do zgrywania/wgrywania softu ECU, ściągnąć z neta oryginał nieprzerobiony albo poprosić kogoś kto ma też eSę o skopiowanie od niego wsadu - jeśli tuner nie zostawił mu oryginału na pendrive. Inaczej będzie to błądzenie po omacku... chyba, że ten specjalista od trudnych zadań zrobi to za niego na czas diagnostyki pacjenta. Edytowane 4 Listopada 2015 przez BeyerBrown
Robero321 Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 Parę to znaczy ile napisz dokładniej czy parę faktycznie 5-10 czy pisząc parę masz na myśli parę tysięcy. Sondy po wyłączeniu z zasady nie działają chyba że mówisz o dwóch przednich sondach bo te musza działać. W przypadku kiedy oberwie Ci się np. pęknie wkład katalizatora to nie robi on tego latami tylko zazwyczaj pęka i się sypie z dnia na dzień. Jeśli masz ogarniętego człowieka od sond to zrób tak jak pisze BeyerBrown podjedź nich je włączy i zrób test katalizatorów procedurę testu wklejałem na forum kilka razy jest taka sama jak do 1.8 czy 3.0 tyle że robisz ją dla obu stron. Będziesz miał jasność. Jednakże jeśli wywalał Ci błąd a Ty nie usunąłeś problemu tylko zamaskowałeś go żeby Ci nie pokazywał go na zegarach to się nie dziw że się zaczęło sypać i mścić. Dalej obstawiam układ wydechowy i w tym momencie katy. Zrób test jak są uwalone to albo dobierasz zamienniki albo je wywalasz, ale wtedy znowu trzeba wyłączyć sondy
Magicbattle Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 a nie moze podjechac na analizator spalin tam pokaze czy katy spelniaja swoja funkcje czy nie. ja bym wywalil wklady jesli sondy i tak sa wylaczone. teraz to tylko mozesz ugotowac silnik. pogon intensywnie eske wieczorem i sprawdz czasem czy katy nie robia sie czerwone
Robero321 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Analizator nie wykaże przepływu a jedynie skład spalin.
PrzemoS4 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2015 Eska u znajomego mechanika, problem ze zmiana biegu jak pisalem powyzej byl dlatego ze auto nie osiagalo pelnej mocy ... Znajomy na 99% obstawia sterownik podcisnien czy jakos tak... Problem tylko jest z dojsciem do tego dupsa... Zdjety jest juz zderzak i lampy a wczoraj mial sciagac caly przod zeby dojscie bylo.... Takze mam nadzieje ze bedzie ok :)
PrzemoS4 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2015 I co z eską ? Czujnik spalania stukowego okazal sie do wymiany a co za tym idzie to rozbiorka zderzaka plus calego przedniego pasa....maly dups a zeby sie dostac to od chu... roboty..mam nadzieje ze na dniach odbiore eske bo juz ostatecznie w czwartek miala byc zrobiona ....
PrzemoS4 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2015 Takie gówno a tyle zamieszania.Dizs es u elektryka i dobrego fachowca od chipow, komputerow itp.. Cos go dalej boli. Na piatek umowiony na dluzsze posiedzenie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się