Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX Koszt zmiany rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

i dobrze bo w nowym typie na rolce napinajacej jest wielki napis CHINA

Opublikowano

widziałem to w zestawie conti :facepalm: sam pasek ok. rolka napinająca nie spojrzałem ale na podstawie małej rolki wielkie CHINA :facepalm: no to prawie jak INA ale to jednak różnica :)

Opublikowano

w kwietniu kupilem zestaw gatesa, w srodku zestaw NTN czyli to co w aso

Opublikowano

Tak piszecie o mechaniorach, o cenach

A ja mam pytanie co aso wklada ( ntn?)

Koszt wymiany w Aso? Wie ktoś?

Opublikowano

Ano dla tego że sam producent zaleca taką wymianę na nowszy typ, i wychodzi ponad 100zł taniej.

Rozumiem, czy ktoś kto dysponuje listą numerów części wchodzących w skład nowego typu napędu rozrządu mógłby je tu wkleić?

Podam numery z INY

Stary Typ

tłumik drgań 533 0028 10

napinacz 531 0531 20

Pasek conti. CT909

Nowy Typ:

Nowa rolka prowadząca z uchwytem 532 0601 10

Napinacz 531 0840 10

Pasek taki sam.

Numer Zestawu Nowego Typu z INY:KIT 530 0546 10

Opis INY

"Nowe komponenty różnią się nie tylko wizualnie, ale również swoimi właściwościami. W starej konstrukcji, tłumik drgań, odgrywał rolę przy napinaniu paska.

Nowa rolka prowadząca z uchwytem 532 0601 10, służy jedynie do prowadzenia paska. Napinanie paska i tłumienie drgań jest realizowane jedynie przez napinacz 531 0840 10.

Mieszanie nowych i starych elementów nie jest dozwolone, ponieważ komponenty są przystosowane do współpracowania w komplecie i tylko wtedy zapewniają poprawne funkcjonowanie i napięcie paska"

INA sprzedaje w zestawie tylko NOWY typ więc chyba można śmiało zakładać nowy typ..

Sam się zastanawiam jaki rozrząd założyć.

Pozdrawiam

Opublikowano

Ja zakładałem nowy i jest na 100% wszystko jak należy, Cicho i prawidłowo. Skoro zmienili mechanizm napinania, to myślę że na pewno nie na gorszy;)

Opublikowano

Ja zakładałem nowy i jest na 100% wszystko jak należy, Cicho i prawidłowo. Skoro zmienili mechanizm napinania, to myślę że na pewno nie na gorszy;)

Dokładnie jak zmienili i jak serwis zaleca nowy typ to trzeba zakładać nowy typ,tym bardziej że INA w zestawie ma tylko nowy typ.

Podobna sytuacja była w audi b5,też była zmiana.Stary typ rozrządu maił niby wadę ale ja miałem na oryginalnym rozrządzie zrobione ponad 200tys .Zmieniłem na nowy typ i też zero problemów.

Opublikowano

W aso dostane do bfb osprzet tylko contintecha?

Opublikowano

Witam.
Przymierzam się do wymiany rozrządu.
Jakich firm kupić poszczególne podzespoły?
Lepiej kupić w sklepie (np. Intercars) czy w ASO?

Opublikowano

Zagadaj do naszego forumowego kolegi dzik

On Ci coś znajdzie

Opublikowano

Może warto byłoby napisać tutaj dla innych a nie PW ;)

Opublikowano

larguss nie miales checi przeczytac tej strony?

jest napisane, po jaki c**j bic piane?

Opublikowano

Koszt wymiany w Aso? Wie ktoś?

Coś koło 1600 zł.

Opublikowano

W BEXie koszt rozrzadu powinien byc taki sam jak do zwyklego 1.8t bo to teoretycznie to samo.

Opublikowano (edytowane)

Do 1.9 Tdi też tyle kasują, bo kolega robił.

Edytowane przez Pablo_s-c
Opublikowano

Ja zakładałem ok rok temu oryginalny z aso nowego typu rozrząd - same cześci ok 600 zł . Zakładałem poza aso koszt ok 400 zł . Polecam nowego typu mimo napisu mede in china na rolce prowadzącej .

Opublikowano

Rolka pewnie ina

Opublikowano (edytowane)

z aso i china ?

Tak audi ma fabrykę w Chinach

z aso i china ?

Tak audi ma fabrykę w Chinach

Ale tylko na rolce tej zamiast tłumika drgań jest made in China ale łożysko juz nie .

766d113243bc4872gen.jpg

Edytowane przez marcinch001

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...