Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ochrona komponentu zablokowane sterowniki po wizycie w ASO


tomikfr

Rekomendowane odpowiedzi

Zdecydowanie lepsza opcja to online poza ASO ,przejdzie to przejdzie ,nie to tez nic sie nie dzieje ;)

I nie trzeba sie bawic w lutowanie komponentow sterownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś kupi od ciebie ten samochód kiedyś pojedzie w aso zrobić ochronę komponentu z jakiegoś innego sterownika i możesz mieć schody.

Może nie będzie tak źle. CP zdjelem poza ASO ale na drugim bordnez który kupiłem na allegro (699zł)z fakturą zakupu i potwierdzeniem legalności (chodź nigdy nie wiadomo co kupujesz).

Zdecydowanie lepsza opcja to online poza ASO ,przejdzie to przejdzie ,nie to tez nic sie nie dzieje ;)

I nie trzeba sie bawic w lutowanie komponentow sterownika.

Jeśli masz taką możliwość to jasne ze lepiej.... Edytowane przez tomikfr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat stary ale nadmienię pewna kwestie. 

Mam dostęp online od bardzo dawna i kilka razy trafiła się przysłowiowa „lewizna” i bywa to różnie z ta policja.

Ogolnie to nie Audi powiadamia policję tylko importer danej marki auta, konto Geko jest przyznawane personalnie a nie navwarsztat samochodowy dlatego tez jeżeli trafi się „lewizna” to biorą za d*pę mechanika który to robi ( nikt poza nim nie ma prawa używać jego Geko). Jeżeli konto nie ma funkcji wielostanowiskowej to zostaje zablokowane po zalogowaniu się na innym kompie na którym jest ODIS ( czyt inna licencja)

Ci którzy ściagają poza ASO w 98% maja konta od skośnookich ( tam lewizna nie jest rejestrowana) dlatego tez nie ma z tego powodu żadnych konsekwencji.

Ostatnio robiłem CP w jednym Audi i trafiła się „lewizna” ale nic z tego nie było , dlaczego? bo komunikat którym ODIS sypie odnosi się do kilku przypadków:

Graty z kradzionego auta.

Nr vin zapisany w module został usunięty z FAZIT z powodu szkody całkowitej auta.

Nr vin był jako testowy ( bardzo znikoma sytuacja).

Modul pochodzi z wymiany gwarancyjnej.

Rozmawialem ze znajomym który pracuje w ASO i od przyszłego roku np vw wprowadza nowa politykę ( nie wiem czy Audi, Seat,Skoda tez) wymiany czesci dostarczonych przez klienta. Aso bedzie mialo odgornie zabronione montowania, odblokowywania etc czesci dostarczanych przez klientow, na ile warsztaty ASO beda sie do tego stosowaly nie wiadomo, wiadomo jedno: Nadvhodza czasy PŁAĆ i PŁACZ.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz byłem sciągać CP i też nie mogło przejść jakiś błąd wyskoczył. Gość pytał o legalność. Mówię mam fv itd. Powiedział że to może być też przez to że jakieś błędy na łączu bo w końcu przeszło. Tak chyba by nie przeszło nie? oczywiście spisali z dowodu ;) Co do części to już widziałem że nie przyjmują np oleju od Ciebie możesz go kupić tylko w ASO swojego nie można już przywozić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli przeszlo  za drugim podejsciem to moze byc np zle wpisanie danych podczas procedury itp, na pewno nie przez to ze cos z modulem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...