karol8308 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 panowie mam taki mały problem wydaje mi się że jak dodam gazu to dymi mi z wydechu , chciałbym wymienić uszczelniacze zaworowe czy to ma jakiś sens. może można sprawdzić czy to są uszczelniacze. Dodam że autkiem nie jeżdżę zbyt wiele (więcej stoi) końcówki wydechu są mokre ale podejrzewam że to może być woda która skrapla się w wydechu a jak odpale autko to wypluwa to wode , a jak się nagrzeje to paruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 (edytowane) Alee dymi jak, na niebiesko, czy na biało. Bo jak na biało to normalne o tej porze roku. Jeśli jednak po rozgrzaniu silnika, dymi ewidentnie na niebiesko, znaczy że olej. Wiec albo pierścionki albo uszczelniacze, oby. Przy zużytych uszczelniaczach najwięcej dymi zaraz po odpaleniu, gdy zimny. Np po nocy. Natomiast jeśli cały czas to pierścienie. Koszt wymiany uszczelniaczy nie wielki, wymienić można samemu, przy odrobinie zdolności. Znalazłem jakiś film, może ci sie przydać https://www.youtube.com/watch?v=Ry02XCt9mKo Edytowane 28 Października 2015 przez Mateuszek1001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol8308 Opublikowano 28 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 raczej dymi na biało no i z rury nie smierdzi przepalonym oleje ten dym ma taki specyficzny zapach , jesli to by było w jakiś sposób wyczuwalne też zapachem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 A nie ubywa płynu chłodniczego, nie śmierdzi olejem, oraz czy nie ma widocznych zanieczyszczeń na korku płynu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol8308 Opublikowano 28 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 nie ma żadnych zanieczyszczeń zbiornik i korek jest bardzo czysty ubytku płynu narazie nie zaopserwowałem. olejem tez nie smierdzi , ten zapach jest specyficzny do audi tak mi sie wydaje , patrzyłem w kilku audicach i ten zapach jest taki sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 No to chyba nie należy sie martwić, jeśli nie ubywa płynów ustrojowych to nie szukać dziury w całym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sssV Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Przy walnietych uszczelniaczach zaworow silnik dymi na bialo po dluzszym postoju. Olej scieka po trzonku zaworu, silnik nie zdazy go spalic dokladnie - idzie w wydech. Wtedy powstaje bialy dym, ktory widzimy przez kilka, kilkanascie sekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLI Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 A w lecie też ci dymiło czy dopiero teraz, oleju ubywa, masz lpg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol8308 Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Nie mam lpg. Wydaje mi się ze jest wszystko ok bo zrobiłem 1500 km za razem i wziął mi tylko 300ml oleju , mógł wcale nie wsiąść ale mysle ze nie jest źle, płynu w zbiorniczku jest tyle ile było.to chyba jest ok.tylko chyba katalizator się konczy bo wywaliło błąd ni pamiętam numeru bledu ale z tego co pamiętam to od kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 300ml na 1500 to sporo za dużo. Wczoraj sprawdzałem u siebie to przez 3.5 tys od wymiany jest tyle ile wlałem. Wiec coś musi być na rzeczy w twoim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol8308 Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Narazie spoko nic nie będę robił tylko wymienie olej i zobaczę filtry zrobię płukankę i zobaczę co dalej. Narazie musze poszukac katalizatora bo już się kończy bo wywala mi błąd i zapala się czek , na pewno to od kata bo po podpieciu kompa pokazuje ze katalizator poniżej progu cos takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Ja miałem to samo ale narazie emulator daje rade. na wiosne przymierzam sie do DP wiec też polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLI Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Daj sobie spokój z wymianą kata, jeżeli faktycznie silnik bierze ci olej to albo od razu wywali ci błąd kata albo w moment go zamordujesz. Prawdopodobnie błąd który masz to sonda, która wykryła, że twój kat nie radzi sobie ze spalanym przez silnik olejem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol8308 Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 idzie cos z tym zrobic? Ja miałem to samo ale narazie emulator daje rade. na wiosne przymierzam sie do DP wiec też polecam. rozumjem że w emulator wkręciłeś drugą sonde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Dokładnie tak. Błędów zero, ale i tak chce DP. Mam w planach jakieś ~200km i pierwsze od czego własnie zacznę to wywalenie kata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol8308 Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Jak wywalisz kata to daj znać jak się sprawujen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelek2012 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 mi po odpaleniu zadymi na czarno, i w trakcie jak dodam gazu i puszcze. Mechanik stwierdził ze to tylko wina oleju, lecz nie chce mi sie za bardzo w to wierzyć. Też gdzies na 10 tys 1 litr musze dolać, wiec szału nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol8308 Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Nie wiem czy to ma cos do tego ale wczoraj zmieniłem sondę i przestał mi dymić teraz i rano i kiedy go odpalam i jeżdżę ni ma dymku żadnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gados82 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 W zimę przyuważyłem że po nocy jak odpalam poleci trochę niebieskiego dymu... Chwilka i przestanie wnioskuje że to uszczelniacze. Chce pojechać zrobić to możecie napisać jakie to mogą być koszy. Ile robocizna ile uszczelniacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcintp Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 posiadam a4 b6 1.8t 163km BFB, wiem że mam do wymiany króciec wody bo ubywa mi płynu i jest z tylu głowicy plama (trzeba dolewać jakieś 0.5l na miesiąc bądź dwa) planuję wymienić także termostat na BEHR na oleju zrobiłem jakieś 9tyś z tym że mechanik mi doradził 10w40 castrola a z tego co czytałem to grzech i należy wlewać 5w40 moutola tak? (planuje wymienić niedługo) mam przejechane 289tyś, po odpaleniu po nocy leci biały dym (na ssaniu) lecz później zanika i jest normalnie, oleju nie dolewałem przez 9tyś więc nie ubywa wywaliło mi błąd jednej sondy, ale check się nie świeci Więc biały dym może być przez nieodpowiedni olej ten 10w40? czy uszczelniacze zaworowe?? wydaje mi sie brakuje mocy w mojej audicy Proszę o sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się