Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[BPW] Zagadka wruum po uruchomieniu silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Na filmie słychać takie wrum odrazu jak silnik zaczyna pracować czasem trwa to jeszcze dłużej towarzyszy temu jak widac bujniecie budy wystepuje to jak silnik jest gorący . Chwila ostygnięcia i juz tego nie ma jest już troche zimnie wiec stygnie wybciej w lecie trwało to dłużej . Innych objawów brak, synchronizacja na 0,0 Korekty pompek całkiem ładne 160 tys nalotu silnik nie grzebany napęd pompy jeszcze seryjny .https://youtu.be/T_eLN1RzfNc

Opublikowano

U mnie, gdy obroty się podnosiły po odpaleniu, wina okazał się czujnik tempratury. Sprawdzałeś w ogóle auto VAG?

Opublikowano

Oczywiscie błędów brak parametry żadne mi się nie wydały podejżane . ew. którym sie przyjżeć

Opublikowano

To czemu przy gaszeniu nie ma nic gasnie odrazu zreszta to widac na filmie

Opublikowano

Przecież napisałem że się "kończy" a nie "skończył " :P

Pojeździj jeszcze trochę i będzie słychać też przy gaszeniu :decayed:

Opublikowano

tez uwazam ze to dwumas,

slychcac gdy goracy poniewaz, zwzrostem temp. metal sie rozszerza i zwiekszaja sie luzy.

Opublikowano (edytowane)

Przede wszystkim to na gorącym silniku rzadki robi się smar wypełniający dwumasa i wszelkie jego niedomgania się nasilają :)

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano (edytowane)

Od kupna zrobiłem 6 tys i to było odrazu a ile wczesniej nie wiadomo zobaczymy o tyle dobrze ze w multi jest tylko dwumas

Edytowane przez wilu8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...